Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MK vs DC pelaajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vboom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

vboom

New Member
Pelaako kukaan täällä Mortal Kombat vs DC onlinea?

Itse olen törmännyt turhan usein näihin Scorpion, Subzero, Flash -tyyppeihin, joka tykittää koko ajan iisejä erikoisliikkeitä, joilla matsit on todella typeriä. Scorpparilla tyyliin jatkuvasti se sivusta tuleva isku, tuli alhaalta ja välillä spear :mad:. Ei mitään komboja. Välillä lievä viive aiheuttaa noihin matseihin lisää "hauskuutta". Muita hahmoja vastaan olisi kiinnostavampaa pelata.

Vastaus: MK vs DC pelaajia?

Tässä ois yksi lisää Moolle psn

Käytän jokeria joskus voisin testailla

Voisit tehdä ehkä aiheen pelille?

Here i am!

Tässä yksi ainakin,joka pelailee aina silloin tällöin kombat vs dc:tä netissä että ilman.Hyvä peli.Kaikki muutkin kombatit olen pelannut läpi ja eipä tämäkään pettänyt sen suhteen.Ohjaus on ainakin kokenut pienen parannuksen edellisiin verrattuna.

Itsekin olen tympiintynyt niihin samaa tekeviin taistelijoihin.Mutta kaikkihan on sallittua,kun ei mitään erikois sääntöjä ole.Pitää vain harjoitella ja harjoitella.Kaikkein parasta on vastustajan nöyryyttäminen fatalityllä kovan taistelun lopuksi.:p

Itse pyrin taistelemaan rehdisti ja eri tavoin.Pitää vain tehdä monia eri liikkeitä,niin vastustaja ei välttämättä osaa ennakoida liikkeitäsi.Mutta jos vastustaja tekee koko ajan samaa,niin mikä ei itsekin sille.Paras lääke on vastustajan itse tekemät hyökkäykset häntä itseään vastaan.:D

Jos joku muukin kiinnostui pelistä,niin minun itse tekemäni arvostelu löytyypi omasta blogistani.

Mä oon kanssa pelaillut sarjaa ensimmäisestä osasta lähtien. Oon kai jopa jonkinlainen fani :o. MKvsDC on itsessään hienosti uudistunut. En jostain syystä edes kaipaa gorefatalityjä. Aluksi DC:n mukaan tulo sai niskavillat pystyyn, mutta hienostihan ne tähän istuu. Tosin, olisin mieluummin ottanut vaikka 11 uutta MK-hahmoa samoilla liikkeillä kuin nyt DC:t.

Jäin kaipaamaan kaikkea sitä massiivista extrasisältöä, mitä MK-peleissä on tottunut saamaan. Saa nähdä miten huhutun lisäsisällön käy, kun Midway on ahdingossa. Boon oli ilmeisesti vihjannut, että jotain on tulossa ja olisikin valtava pettymys jos esim. Quan Chi ei tulisi rosteriin mukaan.

Äsken sain niskaan onlinefatalityt raidenilta, scorpparilta ja flashilta (nää on jo niiin nähty :D).

Itse en edes ollut kuullutkaan että olisi lisäsisältöä tulossa?:confused:

Hyvä vain jos ilmestyy,mutta saattaa todellakin olla vaakalaudalla.Itsekin olin innoissani aikoinaan siitä mortal kombat tetriksestä.Paras tetris variaatio sitten alkuperäisen.Ja erittäin hauska.Trilogyt ovat mielestäni parhaita mortal kombat ilmestyksiä.Varsinkin se aito ja alkuperäinen trilogy(PS1).Voi niitä aikoja..:rolleyes:

Ja erittäin hauska.Trilogyt ovat mielestäni parhaita mortal kombat ilmestyksiä.Varsinkin se aito ja alkuperäinen trilogy(PS1).Voi niitä aikoja..:rolleyes:

sitä minä ja eukkoni hakattiin molemmat kielikeskellä suuta joskus vuonna 2001 ja voitettiin vuorotellen ja nyt sitten saan maanantaina oman kopioni kätösiini ja ajattelin kokeilla, josko eukko taas syttyisi mättelyihin :D
Mutta kuitennii... tossa vasemmalla näkyy nikkini, nettiin eksyn kuitenkin jossain vaiheessa :rolleyes:

No niin. Toisella foorumilla oli infoa DLC:stä. Midwaylta on vahvistettu, että ladattava lisäsisältö ja bugien korjaukset ovat työn alla. Aikataulu on vielä auki. Odotellaan..

Onko kukaan saanut tuota kulta-trophya tekemällä kaikki fatalityt ja brutalityt? Itse tietääkseni tein kaikki 40 ja laitoin vielä paperille ylös, mutta pokaalia ei vaan kuulu. Vaikuttaako muuten se, jos on tehnyt osan kaksinpelissä?

No nyt se sitten viimein tuli. Ilmeisesti oli Wonder Womanilla unohtunut tehdä toinen brutality.

Tämäkö on ainut thread, jossa on keskusteltu kyseessä olevasta pelistä? :( Tämähän on oikeasti tosi hauska peli. Helposti sen parinkympin arvoinen mitä tästä maksoin. Ainut asia mikä todella tympii on Scorpionin liikakäyttö online-puolella, sekun on vielä niin viheliäinen vastuksena.

Ylös Bottom