Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Lätkän esikisat [NHL11/PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MM-Lätkän esikisat [NHL11/PS3]

Finaalissa Venäjä ja Tsekki. Kanada ja Slovakia ei sattuneet kertaakaan samaan aikaan linjoille tällä viikolla, joten Samso voi ottaa tuon finaalipaikan suoraan.

MITÄ ******? Osmose ollut epäaktiivinen ja minä saan kärsiä. Tulee kyllä boikotti osmosen turnauksiin.

MITÄ ******? Osmose ollut epäaktiivinen ja minä saan kärsiä. Tulee kyllä boikotti osmosen turnauksiin.

Taisin jossakin aiemmassa postissa kysellä että millon pelataan? Ei vastausta.

Ja epäaktiivisuudesta voin sanoa että tällä viikolla on ollut aika kortilla, tosin olen kolmena iltana tullut 10-30 minuuttia siun uloskirjautumisen jälkeen pleikalle.

Että se epäaktiivisuus on miusta ollut melko molemminpuolista. Miun puolesta voit pelata välierän Samsoa vastaan jos tunnet kokeneesi vääryyttä.

"Ollu vähän kiireitä tässä muutamana päivänä! juha96 matsi huomenna pois alta?"

Odotin tuona päivänä koko päivän sua linjoille!

Kadada finaaliin 6-1 voitolla. Nabokov loisti Venäjän maalissa torjuntaprosentilla 25% :D.

Porsse peli nyt?

Tsekki saa siis vastaansa juuri pahimman vastuksen mitä voi saada. Tsekkien mikki hiiri hyökkääjät vastaan Kanadan iso ja fyysinen pakisto. Joukkueen kapteeni Jaromir Jagr ainoa ensimmäisten kenttien hyökkääjä joka pärjää fyysisyydessä Kanadan pakeille. Kyyti saattaa olla siis aika kylmää.

Kokoonpanopäivitysten takia takia tein uuden liigan ja pelattiin siinä se peli. Tsekki johti peliä 5-1, mutta Kanada vei viimeistä erää 100-0 ja teki 3 maalia pelin päättyen 5-4 Tsekin voittoon. Tsekki voitti MM-kultaa Kanadan saadessa hopeaa.
czech-hockey-world-champions-2010.jpg

Ylös Bottom