Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Lätkän esikisat [NHL11/PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MM-Lätkän esikisat [NHL11/PS3]

Alotuspostissa tämän hetkiset tilanteet!

E-lohko on yhtä peliä vaille valmis, F:ssä taitaa olla viisi peliä vielä pelaamatta.

Jatkolohkojen tulee olla pelattuna viimeistään to 7.4!

Sveitsi ei kerenny eilen illalla pelaan, mut kokeillaan tänään!
Miten ois pvällä klo 14-17.30 tai illalla klo 19 - 19.45 tai sitten klo 23 jälkeen

Tuun kehiin vielä tänään, mutta en tiedä tarkkaa kellon aikaa, 23 jälkeen kuitenkin. Katon jos oot silloin vielä linjalla!

E. Nyt turskat tulee linjalle, tuuhan rile haastamaan! ja saa kanukitkitkin tulla:)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Turskat haki pari pongoo lisää sveitsin korista, edelleen näyttää tappiotili nollalta ;). Siihen voi jo olla tyytyväinen tällä veskalla! Vielä uupus juha96:n kanada jatkosarjapeleistä.

Oon huomenna linjalla aamulla 9-11.30, sit n. 17.30-19 ja sit myöhäisillassa n.22.30-23 tuun linjalle. Milloin juha96 pelataan toi meidän peli pois?? Mulle käy sit torstai tosi huonosti että mielellään tohon huomiselle jos onnistuis.

E. En pääsekkään tossa 17.30-19, tuli valitettavasti pakottava este :(. Mutta jos juha96 jaksais tänään sen verran valvoa niin about 22.30-23 tulen linjalle!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mites Itävalta kerkiäis ottaa tänään pelin valko-venäjää vastaan?

Itävalta linjoilla n.klo 19.30 ja sen jälkeen pari tuntia. Riippuen tietysti siitä että miten lapset nukahtaa

Norja 3 - 6 Kanada

Ihan ok matsi, väittäisin olleeni niskan päällä mutta kanadan kaikki vedot uppos, jotka nyt suunnilleen tuli laukaisusektorista. Tässä kärsin tosta overall 67 veskasta :(. No mulla jatkosarja pelattu, ja sit odottelemaan pleijareita!

Itävalta linjoilla n.klo 19.30 ja sen jälkeen pari tuntia. Riippuen tietysti siitä että miten lapset nukahtaa

Valko-venäjä todennäkösesti linjoilla klo 21-22 välillä ja 22 jälkeen myös. Sillon vois ottaa matsin Itävaltaa vastaan, jos vaan sopii.

Valko-venäjä olis nyt valmiina linjoilla oottelemassa peliä itävaltaa vastaan.

Ei saanut vielä peliä itävaltaa vastaan. oli yhteys ongelmia verkossa vähän ilalla pleikulla. Se vähän häiritsi.

voisin otaa itävaltaa pelin joko tänään klo 11-12 välillä. Muuten päivällä vähän menoa. joten sitten kerkeen kehiin vasta 22.45-24. välillä luultavasti kerkee ottaa pelin jos vaan sopii. Olis hyvä saada se peli pelattua niin saadaan jatkolohko F pelattua.

Ei saanut vielä peliä itävaltaa vastaan. oli yhteys ongelmia verkossa vähän ilalla pleikulla. Se vähän häiritsi.

voisin otaa itävaltaa pelin joko tänään klo 11-12 välillä. Muuten päivällä vähän menoa. joten sitten kerkeen kehiin vasta 22.45-24. välillä luultavasti kerkee ottaa pelin jos vaan sopii. Olis hyvä saada se peli pelattua niin saadaan jatkolohko F pelattua.

Ei mulla ollu ainakaan mitään ongelmia.:confused: Monta viestiäkin laitoin kun olit kyllä linjoilla mutta ei kuulunu mitään. Mulla ainut mahdollisuus on tänään klo 19.30-21.30. Kanadakin vois koettamaan onneaan silloin :rolleyes:

Ei mulla ollu ainakaan mitään ongelmia.:confused: Monta viestiäkin laitoin kun olit kyllä linjoilla mutta ei kuulunu mitään. Mulla ainut mahdollisuus on tänään klo 19.30-21.30. Kanadakin vois koettamaan onneaan silloin :rolleyes:

Itsekin laitoin kutsuu ja viestiä, mutta ei kuulunut mitään. olit jo lähtenyt pois kun olisin päässyt pelaan:confused:.

Käyn tänään kaverilla. 19.30 en vielä kerkiä pelata.
enkä ole varma kerkiänkö 21.30 pelaan, mutta 22 jälkeen voisin keretä jos se kävisi. Toivottavasti saatas se peli pelattua.

Norja (Miksa81) vetäytyy turnauksesta, ei enää riitä kiinnostus pelailla tätä perkeleen keksintöä nimeltä nhl11. Pahoittelut vaivasta ja iso kiitos osmoselle turnauksen järjestämisestä. Toivottavasti ei haittaa turnauksen etenemistä.

Norja (Miksa81) vetäytyy turnauksesta, ei enää riitä kiinnostus pelailla tätä perkeleen keksintöä nimeltä nhl11. Pahoittelut vaivasta ja iso kiitos osmoselle turnauksen järjestämisestä. Toivottavasti ei haittaa turnauksen etenemistä.

HÄ?? Mistä tää nyt tuli miksa.. :o

Itsekin laitoin kutsuu ja viestiä, mutta ei kuulunut mitään. olit jo lähtenyt pois kun olisin päässyt pelaan:confused:.

Käyn tänään kaverilla. 19.30 en vielä kerkiä pelata.
enkä ole varma kerkiänkö 21.30 pelaan, mutta 22 jälkeen voisin keretä jos se kävisi. Toivottavasti saatas se peli pelattua.

Kuinkas nyt toimitaan kun minulla on aamulla viiteen töihin meno niin minä en kyllä jaksa pelailla enää klo 22 jälkeen tänään??

Ylös Bottom