Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Lätkän esikisat [NHL11/PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MM-Lätkän esikisat [NHL11/PS3]

No nii. Eikun vaan arvontaa suorittamaan niin päästään pelailemaan

Hurrit osu meikälle... millos laitat liigat pystyyn?eli monelta meet pleikalle? sattukii samaan lohkoo miksa, samitzu ja moikski.. tänää jos sais alkupelit hakattuu...

Hurrit osu meikälle... millos laitat liigat pystyyn?eli monelta meet pleikalle? sattukii samaan lohkoo miksa, samitzu ja moikski.. tänää jos sais alkupelit hakattuu...

just meinasin laittaa, itellä tänää aika kortilla mut huomenna ehtii päivystää koko illan pleikalla.

Mites kun mun joukkue olis Slovenia enkä mä löydä pelistä koko joukkuetta että milläs mä sitte pelaan?:confused:

Mites kun mun joukkue olis Slovenia enkä mä löydä pelistä koko joukkuetta että milläs mä sitte pelaan?:confused:

:D tämä olisi voitu ehkä tarkistaa osmose? :)

Ja hei kuka tuo "wwebatista90" oikein on, pyörii tuolla liigassa ja pyytää kokoajan pelaamaan?:confused: poista nopeesti jos joku trolli :D

Pairi poistettu väärästä lohkosta, kuten myös pelimiesnhl!!!

SamitzuFIN liityhän liigaan!! Puoleen seiskaa asti linjoilla. sit kattoo hifk- narrit pelii!!

Tomba ja SamitzuFin! Tulkaa tänään myöhäisillassa kehiin niin pelataan alkulohkon matsit pois alta. Pelaan tosin ekana matsin pois Moiskia vastaan tätä ja SM-liigaturneeta alkaen n. klo 22 (sovittuna jo) , mutta sit valvon niin kauan ku tarvii. ***** mikä arpa"onni" kävi ku sain Norjan, veskan overall 68 ;)! Täytyy blokata kaikki vedot pelaajilla!

Ysiltä pääsen tänään aloittamaan,toivottavasti ei myöhäistä,työt veiki arvaamattomasti aikaa.

Tomba ja SamitzuFin! Tulkaa tänään myöhäisillassa kehiin niin pelataan alkulohkon matsit pois alta. Pelaan tosin ekana matsin pois Moiskia vastaan tätä ja SM-liigaturneeta alkaen n. klo 22 (sovittuna jo) , mutta sit valvon niin kauan ku tarvii. ***** mikä arpa"onni" kävi ku sain Norjan, veskan overall 68 ;)! Täytyy blokata kaikki vedot pelaajilla!

Pelataan sitte 22-> pois..pakko mennä n.23 nukkuu ku 4,00 pitää duuniin herätä mut eiköhän keretä pelata today:D

Ylös Bottom