Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shondel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no jos mä tai mun teksti on tyhmä niin mikäs sä oot?! ja mä en poistele viestejä! ja se viesti ei ollut mun...! joten SUKSIKAA KUUSEEN!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ja_ki89
no jos mä tai mun teksti on tyhmä niin mikäs sä oot?! ja mä en poistele viestejä! ja se viesti ei ollut mun...! joten SUKSIKAA KUUSEEN!
Ai, siis tämäkö viesti ei ollut sinun:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ja_ki89
PS2:lla on se vaara että jos mod-piirin asentaa niin siinä on 20% mahdollisuus onnistua ettei konsoli hajoo... Luin tämän kuukausi sitten jostain päin tilt.tv:n sivuja...

Heh, hyvää läppää :)
 
Mää säilytän kyllä suksiani vintillä enkä naulassa. Nehän saattaa naarmuttua naulassa.
 
No väliä vaikka sukset naarmuuntuisi? Ei niitä kuitenkaan kukaan käytä. Hiihtäminen sucks. Eikö olis aika palata aiheeseen?
 
Nyt on ongelma . Eli kun xboxissa ei toimi cd-r levyt , saako niiltä kappaleita soundtrackille ilman modaamisia , lainasin pari vara-kopiota aika arvokkaista musiikkilevyistä ja ne pitäisi saada koneeseen .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Nyt on ongelma . Eli kun xboxissa ei toimi cd-r levyt , saako niiltä kappaleita soundtrackille ilman modaamisia , lainasin pari vara-kopiota aika arvokkaista musiikkilevyistä ja ne pitäisi saada koneeseen .

Polta CD-RW:lle. Muistaakseni pitäisi toimia modaamattomassakin boksissa.
 
PC-->xbox

Eli kuinka saan yhteyden pc:ltä xboxiini.
ELi käytössä on ristiinkytketty kaapeli ja yhteys toimii, mutta mitä asetuksia pitää laittaa ftp ohjelmaan, että se sen xboxin sieltä piuhan toisesta päästä löytää.

Kertokaa tai laittakaa linkkiä kunhan vain saisi tuon toimimaan.
 
Re: PC-->xbox

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jopo
Eli kuinka saan yhteyden pc:ltä xboxiini.
ELi käytössä on ristiinkytketty kaapeli ja yhteys toimii, mutta mitä asetuksia pitää laittaa ftp ohjelmaan, että se sen xboxin sieltä piuhan toisesta päästä löytää.

Kertokaa tai laittakaa linkkiä kunhan vain saisi tuon toimimaan.

(Moditon-Xbox:) Et mitenkään.
 
Re: Re: PC-->xbox

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
(Moditon-Xbox:) Et mitenkään.

No autappa miestä mäessä kun luulisi nyt tuon tekstin perusteella arvelevan, että kyllä se boxi on modattu...
 
Ylös Bottom