Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moddaus ei onnistu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rainman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rainman

New Member
No jo se nyt myrkyn lykkäsi! Melkein kaksi vuotta "on pitänyt" moddata DC tuosta vaan Hevnettiin heivaamalla mutta aina on jäänyt tekemättä ja nyt se sitten on myöhäistä! Kaveri juuri sanoi sinne soittaessani että viimeinen piiri meni jokin viikko sitten eikä uusia ole tulossa. Hemmetti sentään!

Näkyi löytyvän piirejä esim. Tavaratorista mutta en omista juottovehkeitä enkä -kokemusta niin ei kauheasti huvita ruveta virittelemään.

Buuttidiskit olisivat sitten kai se seuraava vaihtoehto importtien pelaamiseen mutta nekin tuntuvat kadonneen kuin tuhka tuuleen! Jo nyt on suoraan sanoen kumma!

Siispä hyvät kanssafoorumilaiset, pyydän nöyrimmästi apuanne: missäköhän saisin laitteeni vielä moddattua turvallisesti, asiantuntevasti ja kohtuuhintaan?

Tai sitten mistä löytäisin buuttilevyn? Itse en omista polttavaa asemaa joten jos joku ystävällinen sielu minulle sellaisen polttaisi ja postittaisi maksaisin mielelläni kulut ja vähän vaivanpalkkaakin. Levy tulisi vielä hyvään kotiinkin sillä vastustan ankarasti joka sortin piratismia ;)

Kiitos etukäteen kaikille apua tarjoaville!

Dreamcastia ei kannata ruveta Moddaamaan (ei tykkää hyvää), joten bootti cdee on järkevä vaihtoehto. Käytä vaikka googlea ja pistä hakusanoiksi:
"Utopia Boot Disc"
Löytyy varmaan. Jos sulla ei ole itselläsi polttavaa asemaa niin uskon, että täältä löytyy varmaan joku ystävällinen sielu joka tekee sulle palveluksen.

Mitä tarkoitat ettei tykkää???
Vaikuttaako se jotenkin epäedullisesti toimintaan, vai meinaatko jos sössii kolvaus vaiheessa?

Ei todellakaan kannata modailla konetta! Boottidiski vain jostain käsiin, sillä homma selviää. Kyllä se jostain löytyy!

En saanut vieläkään kunnon perusteluja ei-modaamiselle.
Eli onko muuta haittaa, kuin että voit kolvilla pilata koko vehkeen?

Aiheuttaako tuo piiri jotain vikoja vai mitä? Olen nimittäin ajatellut modata DC:ni, niin haluaisin vain hieman perusteluja mitä haittoja siitä mahdollisesti on.
"ei kandee ku ei kandee" väitteet eivät kuulosta vakuuttavilta.

Onko kellään modattua DC:tä jos on niin onko siinä ollut toiminta vikoja?
:eek:

Originally posted by Blasteroid
En saanut vieläkään kunnon perusteluja ei-modaamiselle.
Eli onko muuta haittaa, kuin että voit kolvilla pilata koko vehkeen?
Ei.

Näytän olevan näköjään ainoa täällä, joka suosittelisi mod-piiriä. Kunhan osaat hyvin kolvata, tai tiedät jonkun frendin jolla on kokemusta kolvaamisesta & hyvät hermot, niin anna vaan mennä. Sinänsähän siitä ei ole mitään haittaa, kun se on sinne oikein laitettu. Kaikki nämä jutut, että se muka hajottaisi DC:n sen jälkeen kun se on sinne oikein asennettu, on ihan höpöhöpö -puhetta.

Itse pidän mod-piiristä sen takia, että ei tarvi kokoajan remppaa sen bootti-levyn kanssa (tosin olen kyllä äärimmäisen laiska). DC:n hajoamisesta vielä sen verran, että voihan tätä DC:n hajoamis asiaa myös katsoa toiselta kantilta: eihän se lukupää varmaan tykkää siitä, että niitä levyjä kokoajan vaihdellaan, vai?

Mod-piirillä ei kyllä kaikki pelit toimi, jotka mahdollisesti toimisivat bootti-levyllä, mutta tällöinhän voi sen rinnalla aina käyttää sitä bootti-diskiä, niin sitten pitäisi nekin pelit toimia.

Kiitokset vastauksesta Nemesis, arvelinkin että tämä perustuu ei mihinkään tietoon. Joten vain käsi vakaaksi ja kolvaamaan, yritän saada piirin viikonloppuna kiinni.

Itse olen käyttänyt vuoden verran modattua DC:tä eikä sen kanssa ole ilmaantunut mitään ongelmia. Huomattavasti kivempaa, kuin vaihdella buuttaus levyä, joka kerta kun pelaa.

Ylös Bottom