Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

juska

New Member
Tänne voitte kirjata mitä Spec Opseja on suorittamatta niin muut (minä mukaanlukien) voivat auttaa niissä. Kun laitatte friend requestiä, niin laittakaa syyksi spec ops. Pleikan äärellä olen yleensä ma-to klo 16-20.

PSN: juska86

Alpha:

- O Cristo Redentor

Bravo:

- Bomb Squad
- Big Brother

Charlie:

- Hidden
- Homeland Security
- Snatch & Grab

Delta & Echo:

Kaikissa tehtävissä apu olisi tarpeen, Echo vielä unlockaamatta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Periaatteessa olisi ihan mukava palailla näihin. Mulla ei ole montaa suorittamatta, mutta eri asia sitten montako tähteä on per op. Jos alkuun voisin neuvoa jossain noissa, joissa on eniten ongelmia tai joku tietty ongelma ihan näin foorumiviestillä niin se olisi jees... Paneudutaanko siis johonkin tiettyyn oppiin eka?
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Heh.. Itse olen suorittanut jokaisen Spec Opin Veteranilla, ja "Star 69" on taskussa ;). Mukavahan näitä olisi siltikin vielä pelailla, ja ihan jokaista spec oppia on lähes mahdotonta mennä yksin läpi (esimerkiksi Echon "High Explosive" Jos tarvitsette pelailuapua, niin pyytäkää kaveriksi. Pelaamista helpottaisi huomattavasti, jos sinulla olisi headset, tai edes usb-näppäimistö (minulla on kummatkin), jotta ääni- tai edes tekstichattia voisi pelaamisen aikana harrastaa. Apua kaipaava, lisää siis PSN: Kaksoiswee :)

(Ps. Lempparispecopia? Itse tykkään ehdottomasti Big Brotherista yli kaiken :D)
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Star 69 (sekä platinum) on myös mulla, lisäilkää JeffatWar. Joka päivä pystyy siinä 08-04 aikana pelaamaan, että yksityisviestiä vaan tulemaan jos en paikalla ole. Tosin tällä hetkellä PS3 on huollossa, mutta parin päivän sisään pitäisi jo tulla. Kaikki paitsi Snatch and Grabin, Big Brotherin sekä Overwatchin mennyt yksinään lävitse.
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Meikä tarttis apuu echon ekas eli wetworkis :mad: niin et jos joku voi auttaaa nii lisäkkää PSN:ice_ferrari. Ja haluun muutenkin suomalaisia kavereita ja jos ois headsetti nii olis helpompaa
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Meikä tarttis apuu echon ekas eli wetworkis :mad: niin et jos joku voi auttaaa nii lisäkkää PSN:ice_ferrari. Ja haluun muutenkin suomalaisia kavereita ja jos ois headsetti nii olis helpompaa

Wetworkki on suorastaan perseestä.. :p Lisäsin, Headset löytyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Iteltä puuttuu vielä 4 tähtee että sais 40 täytee. Apua tarvis ainaki Bomb Squadissa, josta en oo saanu yhtää tähtee.

Jos joku haluis auttaa nii PSN on ProPlayer--
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Pelattiin tuossa kaverin kanssa netin välityksella muutama spec opsi, niin miks me saatiin aina 1* vaikka vaikeustaso oli hardened. Kuitenkin, kun oon pelannu yhen toisen kanssa ihan jaetulla ruudulla, niin hardenedista on tullut 2*.:confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Meikäläisellä ole ku 29 tähteä ja jotenki ei vaan siitä eteenpäin OSAA, tai sitten ei vaan hermo pidä :rolleyes:
Saapi lisäillä listoille.


Edit. sitten kun vielä tajuais olla laittamatta väärään ketjuun koko viestiä. :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Terve! Itse olen pelannut nyt nuo kaikki Spec Opsit läpi veteranilla, joita yksin voi pelata. Ainoat puuttuvat ovat siis nuo, joissa tarvitaan kahta pelaajaa. Overwatch ja Big Brother ovat siis kyseessä. Kun nuo vielä veteranilla menisi läpi, niin olisi kaikki trophyt kasassa. Olisiko innokkaita auttajia? Kiitos.
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Terve! Itse olen pelannut nyt nuo kaikki Spec Opsit läpi veteranilla, joita yksin voi pelata. Ainoat puuttuvat ovat siis nuo, joissa tarvitaan kahta pelaajaa. Overwatch ja Big Brother ovat siis kyseessä. Kun nuo vielä veteranilla menisi läpi, niin olisi kaikki trophyt kasassa. Olisiko innokkaita auttajia? Kiitos.

Meikäläinen vois tarjota auttavaa kättään, 69 tähtee kerätty aikaa sitte. Löytyykö mikkiä?

PSN ID: ybuko8o.
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Kaikki tähret on ja platinaa :) mikkikin löytyy

Autan näissä jos tarviit apua:

Alpha:
Kaikki

Beta:
Body Count
Big Brother

Charlie:
Kaikki muut paitsi Time Trial

Delta:
Terminal
Estate Takedown
Acceptable Looses

Echo:
Kaikki

Laita friend reguestiin "spec ops"

PSN:FINDefer

EDIT:Mitä nyt tänään huomasin,kun yritin jelppiä specissä,niin kauhe lagi oli... luultavasti ei lopu ennenkuin saan hankittua läppärille "mokkula-antennin".
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Meikä tarttis apuu echon ekas eli wetworkis:mad: niin et jos joku voi auttaaa nii lisäkkää PSN:ice_ferrari. Ja haluun muutenkin suomalaisia kavereita ja jos ois headsetti nii olis helpompaa
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Lempparispecopia Itse tykkään ehdottomasti Big Brotherista yli kaiken :D
mäki
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Jos joku viittis jeesata niissä kahessa tehtävässä mitä ei voi tehdä yksin niin oisin kiitollinen. psn kesaesa
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

Pelaileekos kukaan enään näitä spec opseja? Ite tarvisin kaveria overwatchissa ja big brotherissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2: Spec Ops -apuketju [PS3]

En huomannutkaan, että foorumilla on oma Spec Ops -apu aiheensa. Tarvisin ainakin apua niissä kahdessa kentässä jossa tarvitaan kaksi pelajaa (veteraani vaikeusaste). Voitaisiin mennä myös tämän jälkeen kolme viimeistä kenttää veteraanina.

Voitaisiin mennä kentät tässä järjestyksessä:

1) Overwatch (2 pelaajaa on pakko olla tässä kentässä)
2) Big Brother (2 pelaajaa on pakko olla tässä kentässä)
3) Wetwork (tämän olen melkein päässyt läpi, mutta en jaksa tätä yrittää enää yksin)
4) High Explosive (tämä on tosi vaikeeta mennä yksin. Taitaa olla vaikein kenttä)
5) Armor Piercing (tässä sain ensimmäisellä kerralla tapettu yli puolet vihollisista. Kahdestaa tämä taitaa olla helppo).

PS3 nimeni on nobsteri (kirjaimet pienenä).
 
Ylös Bottom