Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Tottakai kyse on rahastuksesta. Bisnestähän nämä pelitalot tekevät eikä mitään hyväntekeväisyyttä. Jos keksit tuotteen, joka on hyvä, myy hyvin ja on laajasti kiinnostava niin totta kai haluaisit ottaa siitä kaiken mahdollisen hyödyn. Kyllähän se karttapakettienkin teko vie aikaa ja rahaa. Jos kaikki kartat olisi sisällytetty itse peliin niin pelin hinta olisi helposti 10 euroa kalliimpi. Eikä kaikki tahdo moninpelejä pelata niin intensiivisesti, että kaikki lisäkartat olisi pakko omistaa. Näin se, joka tahtoo kaikki kartat voi halutessaan ne ostaa ja kuka haluaa pelata vain juonellisen pelin ei ole pakotettu ostamaan "ylimääräistä".

Tyhmintähän tuossa on alkaa toitottamaan noista map-packeista, ennen kuin peliä on edes saatu julkaistua. Asian esiin tuominen aiheuttaa monissa pahennusta, sillä monien mielestä ne voisi sisällyttää heti levyversioon. Kyllähän se on ollut itsestäänselvää, että MW2:eenkin tulee map-packeja, mutta asian esiintuominen ennen pelin julkaisua vaikuttaa vahvasti useiden pelaajien mielipiteisiin.

No eikös ne luvannut muovaavansa tulevaa dlc:tä käyttäjäpalautteen avulla. Ja kyllä ainakin minun mielestäni kaksi uutta karttapakettia on hyvä lupaus kun vertaa ykkösen yhteen ainoaan. Toisaalta tämmöinen tieto tulevasta dlc:stä taitaa on ainostaan varmojen ostajien kosiskelua.

Tietenkin odotan myös että pelissä on mp-karttoja alun alkaenkin yhtä paljon kuin aiemmissa peleissä.

Onko pelille muuten tulossa julkaisutapahtumaa Suomeen? Että pääsisi keskiyöllä ostamaan talteen jo :D Ensimmäinen peli, jolle oikeasti haluaisi semmosen :)

Onko pelille muuten tulossa julkaisutapahtumaa Suomeen? Että pääsisi keskiyöllä ostamaan talteen jo :D Ensimmäinen peli, jolle oikeasti haluaisi semmosen :)

Asiasta ei ole tietoa, mutta eikö olisi helpompaa tilata peli ennakkoon, niin saattaa tulla jo päivää ennen julkasupäivää, viimeisintään julkaisupäiväksi?...Toki onhan tommossessa julkasutapahtumassa varmasti oma hohdokkuutensa? :cool:

Asiasta ei ole tietoa, mutta eikö olisi helpompaa tilata peli ennakkoon, niin saattaa tulla jo päivää ennen julkasupäivää, viimeisintään julkaisupäiväksi?
Ei se välttämättä noin ole, sillä kaikki riippuu julkaisijasta ja maahantuojasta. Joidenkin suurpelien kohdalla on käynyt niin, että maahantuoja lähettää pelit kauppoihin niin myöhään väärinkäytösten pelossa, ettei pelejä ehditä postittaa ajoissa. Tällöin on menty julkaisupäivän yli nettikauppojen kanssa,

Ei se välttämättä noin ole, sillä kaikki riippuu julkaisijasta ja maahantuojasta. Joidenkin suurpelien kohdalla on käynyt niin, että maahantuoja lähettää pelit kauppoihin niin myöhään väärinkäytösten pelossa, ettei pelejä ehditä postittaa ajoissa. Tällöin on menty julkaisupäivän yli nettikauppojen kanssa,

Kyllä, ja itse kun olen postilla kesän töissä ollut niin en ihan täysin luota siihenkään että paketti löytää heti perille.. muutamat missent to iraqit on nähty ;)

Tottakai kyse on rahastuksesta. Bisnestähän nämä pelitalot tekevät eikä mitään hyväntekeväisyyttä. Jos keksit tuotteen, joka on hyvä, myy hyvin ja on laajasti kiinnostava niin totta kai haluaisit ottaa siitä kaiken mahdollisen hyödyn. Kyllähän se karttapakettienkin teko vie aikaa ja rahaa. Jos kaikki kartat olisi sisällytetty itse peliin niin pelin hinta olisi helposti 10 euroa kalliimpi. Eikä kaikki tahdo moninpelejä pelata niin intensiivisesti, että kaikki lisäkartat olisi pakko omistaa. Näin se, joka tahtoo kaikki kartat voi halutessaan ne ostaa ja kuka haluaa pelata vain juonellisen pelin ei ole pakotettu ostamaan "ylimääräistä".
Totta tuokin, mutta mitä lähemmäksi pelin julkaisu tulee, sitä epäilevämmäksi tulen myös minä. Eikä tätä olotilaa paranna yhtään esim tämä uutinen V2.fi | Activision: Pelit ovat liian halpoja!
Lähtökohta minulla on tässä kuitenkin se, että MW2 tulee sisältämään noin yhtä monta moninpeli karttaa vakiona kuin MW1 (yksinpeli sun muu sonta ei hirveästi kiinnosta, vaikkakin tulee vedettyä läpi) ja ase valikoima on suuninpiirtein yhtä laaja(?) niin en kyllä aivan ymmärrä että kuinka tästä saadaan sitten vielä kalliimpi kuin muista peleistä.

Jos keksit tuotteen, joka on hyvä, myy hyvin ja on laajasti kiinnostava niin totta kai haluaisit ottaa siitä kaiken mahdollisen hyödyn.
Kyllä, jos olisin keksinyt tuotteen joka myy hyvin, mutta tämä peli ei ole myynyt vielä yhtään kappaletta! Kyllä uskon sen että peli myy tolkuttomasti, mutta rahastuksen maku on vaan niin tolkuttoman paljon karvaampi kuin mitä se oli MW1 ostaessani. (maksoin MW1 aikoinaan 35 euroa ja voin rehellisesti sanoa että on ollut paras peli ostokseni, koska tätä on tullut pelattua reilu 10 päivää. ja kaikki tämä viihdyke vain tuolla 35 eurolla + n,8e karttapaketti)
En sitten loppujenlopuksi tiedä paljon MW2 tulee maksamaan, mutta nykyään julkaistavat pelit tuntuvat maksavan lähes aina 70e tuntumaan. Eli tosta jos nostetaan niin se on varmaan sitten lähempänä 100 euroa jo pelkkä peli ja jos näin tosiaan käy niin sanon suoraan, että pitkööt pelinsä! (Vaikkakin olin näkevinnäni jossain nettikaupassa aikoja sitten MW2 ennakkotilatessa olisi maksanut 50e. tuohon hintaan kyllä pelin ostan hyllylle, mutta en hirveästi päälle rupea maksamaan.)

Play.com kertoo Hardened Editionin sisällöstä seuraavaa:

* Modern Warfare 2: Hardened Edition contents:
* Modern Warfare 2 game
* Premium, special-edition SteelBook case with custom artwork by Infinity Ward
* "Behind the Lines"hardbound artbook, designed by artists at Infinity Ward, featuring the art of Modern Warfare 2
* 'Call Of Duty Classic' full downloadable game
* Call Of Duty Classic features:
* For the first time ever, Infinity Ward's 2003 award-winning game that launched a franchise comes to consoles
* Relive the original Call Of Duty experience in HD
* Winner of over 80 Game Of The Year Awards and 50 Editor's Choice Awards
* 8-player multiplayer including Deathmatch, Team Death match, retrieval, HQ, S&D and Behind Enemy Lines
* Equivalent DLC value 1200 MS points (£9.99)

Eli Call of Duty Classicin hinnaksi olisi tulossa 1200 pistettä.

Play.com (UK) : Modern Warfare 2: Hardened Edition (Limited Collector's Edition) (Call Of Duty) : PlayStation3 - Free Delivery

En sitten loppujenlopuksi tiedä paljon MW2 tulee maksamaan, mutta nykyään julkaistavat pelit tuntuvat maksavan lähes aina 70e tuntumaan. Eli tosta jos nostetaan niin se on varmaan sitten lähempänä 100 euroa jo pelkkä peli ja jos näin tosiaan käy niin sanon suoraan, että pitkööt pelinsä! (Vaikkakin olin näkevinnäni jossain nettikaupassa aikoja sitten MW2 ennakkotilatessa olisi maksanut 50e. tuohon hintaan kyllä pelin ostan hyllylle, mutta en hirveästi päälle rupea maksamaan.)

Itse ennakkotilasin MW2 hintään 58€ sis. postikulut.....saattaa olla vähä yläkanttiiki noi postikulut :D Kuulemma peli tulee yleensä päivää ennen julkasupäivää tai sitte julkasupäiväksi. Toiseksi, ei niitä map packkeja oo pakko ostaa, jos ei niin halua....itse en ostanut Waw yhtään map packkia, mutta tähän tulen varmasti ostamaan jonkun packin, mutta en tosin ainakaan puolen vuoden sisällä julkasusta....

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä, ja itse kun olen postilla kesän töissä ollut niin en ihan täysin luota siihenkään että paketti löytää heti perille.. muutamat missent to iraqit on nähty ;)

Noh siis ennakkotilasin pelin postiennakolla, joten eiköhän se sinne isovelin kämppää lähimpään postiin tupsahda, saa tosin olla semmonen torvelo kuljettaja, jos ei postia löydä :D

Mikä oli varma paikka saada toi Beta tohon MW2??

Oli? Tietääkseni Betaa ei ole viellä laitettu levitykseen, jos sitä nyt edes tulee? Vai onko IW vahvistanut Betan tulemisen? Tosin uskon, että tästäkin Beta tulee, kun tuli ykkösestäkin.....

Mad Catz on tuomassa kauppoihin kaiken näköistä Modern Warfare 2 oheistarviketta.
Ehkäpä mielenkiintoisimpana peliin suunniteltu ohjain
News: Mad Catz goes Modern Warfare 2 peripheral... mad - Official Xbox 360 Magazine

the Modern Warfare 2 Combat Controller. It will feature rubber grips and 'two unique buttons' on the back of the controller. These buttons will serve the same purpose as clicking in the left or right analogue stick, which makes it easier to knife someone or sprint.

Ihan siisteiltähän nuo ohjaimet kuulostaa ja näyttää, eritoten tuo X360:n kurkkumikki kuulostaa todelliselta peli-innovaatiolta, jolla toivottavasti myös äänenlaatu paranee.

Oheisen linkin takaa löytyy video missä noita kamoja esitellään ja pitkä kuvaus jokaisesta vempeleestä. Kateellinen olen PC:n omistajille, jotka tuntuu vetäneen tässä pelissä pisimmän tikun.

LINKKI

Hienoilta kyllä näyttävät! Itseäni ei pahemmin ohjaimet kiinnosta...vaikea uskoa, että parista uudesta nappulasta nyt olisi pelillisesti apua ja olisin siitä valmis maksamaan sen 60-80€, jonka ohjain tulee varmaan maksamaan. Sen sijaan faceplate ja skinit näyttivät mukavilta ja piristäisivät boxin ilmettä, joten jos halvalla jostain saisi, niin voisi tommosset boxin kylkeen iskeä :D

PS. Moni tämän jo varmaan tietää, mutta laitetaan nyt tännekkin: Call of Duty: Modern Warfare 2:een lisää tulivoimaa - Pelaajalehti.com

Elikkäs kyseessä on "Akimbo" ominaisuus, jolla voi pitää esim. pitää kahta pistoolia samanaikaisesti kädessä...Onkohan toiminto tehty, niin että jos sinulla on Akimbo käytössä, niin et voi kantaa kuin kahta pienen kaliiberin asetta ja mahdolliset kranaatit sun muut vai pystyykö Akimboa käytettäessä pitämään mukana myös kivääriä, konsua jne.

Saisivat muuten myös tehdä peliin semmoisen uudistuksen, että HC peleissä martydrom perkin, eli kun kuolet, tiputat granaatin, valinta olisi estetty. Olettaen siis, että pelissä martydrom perkin tapainen perkki löytyy. Ainakin Waw:ssa suoraan sanottuna vituttaa ja on vaikea ymmärtää, mitä joidenkin pelaajien päässä liikkuu, kun valitaan HC Teamdeatchmatsiin martydrom ja sitten tämmönen santeri sattuu kuolemaan siinä vieress
si, kun itselläsi on lähellä vaikka 7 killstreak ja näin tiimikaverisi vie sinutkin mukanasi.....oikeasti, voiko ihmiset olla noin tyhmiä ja itsekkäitä, että yritetään saada kaikki mahdolliset tapot, kuoli siinä samalla omia tai ei.....Martydrom on okei kyllä muissa pelimuodoissa, jossa "Friendly Fire" on poissa.

^ Luulis olevan jotain konepistooleita.. tai M16 eri muodossa...?

: MW2 : Prestige Editionin hinta Suomessa..?

Ylös Bottom