Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mielestäni myös chopper gunner omaa soihdut. En varmaksi sanoisi kylläkään.

Kylläpä taitaa muutkin omata. Tuntuu että on vaan jotenkin sattumanvaraista se soihtujen käyttö. Pitää vielä tutkia asiaa ja tulla sitten sanomaan kun on satavarmaa. Mutta lähes varma siitä olen, että ainakin pavella on soihdut.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Huhhuh kun tää saa välillä veren kiehumaan.
Äsken yhden tapon päässä Chopper Gunneri pitkästä aikaa tdm:ssä, ammun kaks burstia vastustajaa rintaan, kaverilla painkilleri tms päällä, ei kuole, kääntyy muhun, tappaa mut nuubituubilla =) Oli meinaa stopping poweri vielä päällä, stanan kuolemattomat äpärät.
Oli kyllä sellanen hetki että ohjain meinas mennä vaihtoon. Jumalauta mulle menee hermo noihin tuubittajiin, etenkin, jos ne ei tee yksinkertasesti mitään muuta, arpoo vaan mihin ilmansuuntaan ampuis ja saa tappoja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Alkaa palaa hermot näiden kakaroiden kanssa :mad:. Melkein kaikki kykkii hiljaa paikallaan ja, kun saavat hengen pois, niin tulee vielä "helium" äänellä vittuilut kaupan päälle siitä:mad:. Miten "aloittelija" olen. En kylläkään pelaa netissä usein, koska minulla on tärkeämpääkin tekemistä ja tämä näkyy pelitaidoissa, mutta minulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin pelata vuorokaudet ympäriinsä. Edellistä Modern Warfarea oli hauskempi pelata, kun kaikki olivat sangen aktiivisempia liikkujia. Sitten nettipeli alkoi siirtyä "kyykkimiseen paikallaan" ja meni mielenkiinto koko hommasta. On sääli, jos nettipeli menee saman tien piloille tällä "kyykkyhipalla". Itse olen syyllistynyt välillä samaan, mutta silloin aseena on ollutkin kiikarikivääri, joten se ei mielestäni ole kovinkaan paha synti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Alkaa palaa hermot näiden kakaroiden kanssa :mad:. Melkein kaikki kykkii hiljaa paikallaan ja, kun saavat hengen pois, niin tulee vielä "helium" äänellä vittuilut kaupan päälle siitä:mad:. Miten "aloittelija" olen.

Tähän on yksi loistava kikka - "mute". Itse hiljennän lähes poikkeuksetta kaikki paitsi kaverini.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Alkaa palaa hermot näiden kakaroiden kanssa :mad:. Melkein kaikki kykkii hiljaa paikallaan ja, kun saavat hengen pois, niin tulee vielä "helium" äänellä vittuilut kaupan päälle siitä:mad:. Miten "aloittelija" olen. En kylläkään pelaa netissä usein, koska minulla on tärkeämpääkin tekemistä ja tämä näkyy pelitaidoissa, mutta minulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin pelata vuorokaudet ympäriinsä. Edellistä Modern Warfarea oli hauskempi pelata, kun kaikki olivat sangen aktiivisempia liikkujia. Sitten nettipeli alkoi siirtyä "kyykkimiseen paikallaan" ja meni mielenkiinto koko hommasta. On sääli, jos nettipeli menee saman tien piloille tällä "kyykkyhipalla". Itse olen syyllistynyt välillä samaan, mutta silloin aseena on ollutkin kiikarikivääri, joten se ei mielestäni ole kovinkaan paha synti.

Jos ei huvita kuunnella ulkopuolisten kitinää ollenkaan, voi tuolta Xbox 360:n asetuksista pistää äänikeskustelut vain ystävien kesken päälle. Eli: Profile --> Privacy Settings --> Voice and Text --> Friends Only.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllähän tämä peli itse pakottaa telttailemaan. Yhteydet on ollut viime aikoina niin huonot, ettei lähitaisteluja voita käytännössä ikinä. Viikko sitten oli kokoajan neljä vihreää tolppaa ja nyt jos joskus löytää serverin, niin kaksi keltaista. Perseestä koko touhu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllähän tämä peli itse pakottaa telttailemaan. Yhteydet on ollut viime aikoina niin huonot, ettei lähitaisteluja voita käytännössä ikinä. Viikko sitten oli kokoajan neljä vihreää tolppaa ja nyt jos joskus löytää serverin, niin kaksi keltaista. Perseestä koko touhu.

Näin on, itselläni on aina kaksi keltaista palkkia tai sitten yleisemmin se yksi oranssi palkki.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan vieläkään mitä saa kun on 10.prestige, ite en aio ottaa yhtään prestigeä koska tää peli on niin perseestä mutta kuhan kyselen... Vituttavaa kun ottaa care packagen sit kaikki vihut juoksee innoissaan sinne kössimään sitä >_____<
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vituttavaa kun ottaa care packagen sit kaikki vihut juoksee innoissaan sinne kössimään sitä >_____<
Eh, eikö pelin idea juuri ole että pyritään saamaan etu vastustajaan nähden. Jättäisitkö itse käyttämättä löytämäsi care packin?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

PS3-puolella pelinhaku mättää jonkin verran. Pelaamme suomihostilla publalla kuuden partyssä ja matsin jälkeen vastustajapartystä lähtee porukkaaa matsin pois. Jostain syystä järjestelmä ei joskus löydä millään uusia pelaajia lähteneiden tilalle. Peli ei sitten käynnisty ollenkaan. Lisäksi pelit voivat esim. käynnistyä vajailla tiimeillä jolloin esim. SD:tä voidaan pelata 6v4 muotoisena.
Tuo on aika kiusallinen ongelma ja hidastaa pelinhakua joskus kohtuuttomasti.

Kokeilin lukea taaksepäin mutta en löytänyt isommasti vikinää aiheesta täältä. Ihan mielenkiinnosta, onko Liven puolella vastaavia peliseuran lobbyyn löytämis-ongelmia? Asiallisia vastauksia, tästä ei sitten aloiteta mitään konsolisotaa jos asiat ovat ruusuisemmin XO-puolella.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan vieläkään mitä saa kun on 10.prestige, ite en aio ottaa yhtään prestigeä koska tää peli on niin perseestä mutta kuhan kyselen... Vituttavaa kun ottaa care packagen sit kaikki vihut juoksee innoissaan sinne kössimään sitä >_____<


Kyllä mua ainakin nauratti highrisessä, domination pelimuodossa, kun vihollisilla oli a ja b liput. siihen a lipun edustalle, eli toisen kerrostalon eteen putosi emergancy airdrop (vihollisen), ja itse tulin paikalle, niin vihut sokeasti juoksenteli siihen ja napsin niitä siitä. En edes yrittänyt varastaa vaan seurasin kun vihut sokeasti yritti juoksennella ja ottaa laatikoita ku ite ammuskelin vieressä nauraen ja latailin välilllä rauhassa, ja uutta äijää hautaan. Siinä sivussa sitten omat jannut juoksi sinne a:lle sisään ja valtasi sen meille. Kaksi laatikkoa jäi käyttämättä kun vihujen spawni siirtyi sitten keskelle, tai toiseen päähän, en tiedä. Omat äijäni ne laatikot sitten avasi, itse en kehdannut. Mutta tilanne jäi hyvin mieleen ku oli niin ainutlaatuista. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kokeilin lukea taaksepäin mutta en löytänyt isommasti vikinää aiheesta täältä. Ihan mielenkiinnosta, onko Liven puolella vastaavia peliseuran lobbyyn löytämis-ongelmia? Asiallisia vastauksia, tästä ei sitten aloiteta mitään konsolisotaa jos asiat ovat ruusuisemmin XO-puolella.

Todellakin on, pari kertaa frendin kans joutunu heittää läppää et ollaan vissiin ainoot pelaajat täl hetkel koko euroopassa kun ei meinaa matsia löytyä millään! Ja sen jälkeen yhdistetään sit johki jenkkiservuille..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noniin nyt on 12h tahkottu moninpeliä. Onhan tämä tämänhetken paras FPS konsoleille ei siitä pääse mihinkään, mutta pari asiaa ärsyttää: Ensinnäkin pingit ovat korkeita usein vaikka luulisi että peliseuraa löytyisi lähteltä riittävästi. Asevalikoima on mielestäni liian pieni ja tylsä. Mutta parasta viihdettä silti!

Joten pistäkeehän frendikutsua jos on suomiseurasta puutetta!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eh, eikö pelin idea juuri ole että pyritään saamaan etu vastustajaan nähden. Jättäisitkö itse käyttämättä löytämäsi care packin?

Juu ei tuo vihujen kohdalla sinänsä haittaa, etenkin, kun ei ne sitä saa ellet kuole. Mutta kun omat kaverit tulee ampumaan sua ja viemään sun laatikkos niin käy peli järkyttävän ttumaiseks.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Todellakin on, pari kertaa frendin kans joutunu heittää läppää et ollaan vissiin ainoot pelaajat täl hetkel koko euroopassa kun ei meinaa matsia löytyä millään! Ja sen jälkeen yhdistetään sit johki jenkkiservuille..

Kyllä ainaki ite oon päässy ihan kiitettävän helposti ja nopeasti johonkin servuun ramboilee, mutta joskus on semmoista, että menee johonkin lobbyyn ja lukee "Waiting...", sitten tulee "Picking the best host 1...2...3..." tai jtn tonne päin, mutta peli ei löydä hostia ja heittää ulos lobysta; "Game lobby closed".......välillä tekee tota 3-5 kertaa peräkkäikki, mutta aika harvoin, eli ihan positiivisella mielellä pelailen :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Heh, johan alko käymään afghankin paremmaks mapiks kun kahdella peräkkäisellä TDM-afghan-pelillä pamahti Chopper Gunner ja sopivasti tiimiä vastaan, jossa kellään ei ollu minkään sortin singontapaista. Ekassa pelissä 41-4, toisessa 36-4 ja killstreakkienkka nous 34:ään.

Predator missile + harrier + chopper gunner, helevetin kova.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Näin on, itselläni on aina kaksi keltaista palkkia tai sitten yleisemmin se yksi oranssi palkki.

Raivostuttavaa on kyllä.. Oranssi tai korkeintaan kaksi keltaista koko ajan. Jos ei alkuviikosta asia muutu (myös PC:n ollessa netissä netti reistailee), niin puhelua lähtee Elisalle.. Ongelmia ollut jo ainakin viikon.

Sorry OT.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tästä pelistä kovasti haukutaan sitä että publicilla on vittumaista pelata kämppääjien ja vastaavien takia. Olen samaa mieltä että välillä pelaaminen on yhtä tuskaa peli"kavereiden" takia. Hyvä esimerkki... Pelasin sitä aavikkokenttää (olisko joku Afgan tai vastaava) domination muodossa. Koko mun tiimi istui samassa bunkkerissa snipereiden kans ja keräs tappoja, koitin yksinäni juosta epätoivoisena ympäri kenttää ja kerätä lippuja, vaikea arvata että hävittiin. Välillä myös muissa pelimuodoissa on näitä jotka istuu liikahtamatta paikallansa (ilmeisesti ovat muuten niin paskoja pelaan).

MUTTA! Hyvä vaihtoehto sille että pelaa kiroten näiden tyyppien kanssa on, että lähtekää pois pelistä ja hakekaa uudestaan. Itse olen välillä joutunut pari kertaa etsimään uutta peliä mutta aika nopeasti on tullut semmoinen porukka joka pelaa kuten pitääkin. Tässä pelissä on muutenkin tehty se uuden matsin haku niin nopeaksi että löytää hyvin paremman porukan.

Eilenkin pelasin illalla HC SD muotoa ihan oudossa peliporukassa. En yhtäkään kämppääjää huomannut. Koko ajan kaikki tuntui liikkuvan ja peli oli kaiken puolin todella mukavaa. Tätä ennen jouduin kerran vaihtaan porukkaa.. Alussa tietenkin tuli ne "pakolliset" tuubit sinne toisen respan suuntaan, mutta hei onko joku tosiaan vieläkin niin hidas oppiin ettei tajunnut että ei kannata lähteä heti juokseen?

Ei tässä uudessa MW pelissä ole yhtään sen enempää kämppereitä kuin nelosessakaan..
 
Ylös Bottom