Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänään taas "pääsi" speedhack servulle. Erona entiseen on että vain peruuttamalla mennään täysiä, kun ennen meni sivuille ja taakse. Että se siitä korjauksesta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Anteeksi edellinen, en tiennyt ettei täällä saa verrata kahden pelin yksinpeliä keskenään.
I rest my case.

Tänään taas "pääsi" speedhack servulle. Erona entiseen on että vain peruuttamalla mennään täysiä, kun ennen meni sivuille ja taakse. Että se siitä korjauksesta.
Sama homma huomattu. On siellä toimiviakin, mutta saa hakea peliä aika kauan.
Välimuistin tyhjennyksestä en huomannut olevan mitään apua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänään taas "pääsi" speedhack servulle. Erona entiseen on että vain peruuttamalla mennään täysiä, kun ennen meni sivuille ja taakse. Että se siitä korjauksesta.

Joo eisssssäääh. Menee hermo kohta toho peliin kun ei sitä saada kuntoon. Eilen pelasin Highrise kenttää ja ihmettelin kun nykimällä meni etiäppäin. Sitte askel taakse ja äijä lähtikin sieltä katolta kun se kuuluisa talkkari peltikatolta :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nää boosterit ja pikku glitchit ei mua ei oikeastaan vituta juuri olleskaan: boostereita on aivan helmeä jahdata ja oon voittanutkin muutaman speedy matsin. No ei ne kyllä peliin kuulukaan, mutta suurin ärsytys monipeliuralla oli huonommat yhteydet kuin muilla. Oon pelkkää hymyä kun lagista pääsin eroon.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nää boosterit ja pikku glitchit ei mua ei oikeastaan vituta juuri olleskaan: boostereita on aivan helmeä jahdata ja oon voittanutkin muutaman speedy matsin. No ei ne kyllä peliin kuulukaan, mutta suurin ärsytys monipeliuralla oli huonommat yhteydet kuin muilla. Oon pelkkää hymyä kun lagista pääsin eroon.

Onko niin hyvä ja hypetetty peli et voidaan antaa tälläset "pienet" ongelmat anteeksi? Mielenkiinnolla kysyn kun tuntuu äärettömän oudolta. Mitä topicia seurannu niin tuntuu et moni jostain kumman syystä pystyy antamaan tämän pelin kohdalla nämä "pienet" ongelmat anteeksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko niin hyvä ja hypetetty peli et voidaan antaa tälläset "pienet" ongelmat anteeksi? Mielenkiinnolla kysyn kun tuntuu äärettömän oudolta. Mitä topicia seurannu niin tuntuu et moni jostain kumman syystä pystyy antamaan tämän pelin kohdalla nämä "pienet" ongelmat anteeksi.
Kysymys hyvyydestä sinänsä on hieman retorinen, koska vastaus piilee tarkkaavaiselle lukijalle jo kommentissa mitä lainasit.

En tiedä miten hypetys sinuun vaikuttaa mutta minuun sillä ei ole mitään vaikutusta. Halusit ilmeisesti ilmaista tällä epäilysi mielipiteeni taustoihin. Mielipide on kuitenkin omani ja perustuu vain omiin pelikokemuksiini. Epäilysi on kuitenkin huomioitu ja kirjattu ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

aika hinnoissaa tuo tuleva Stimulus Package on jos oikeen muistan. oliko 1200 ms-pojoo
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mä olen pelannu tätä peliä ilmestymisestään asti melkolailla. Vaimo sanois ihan liikaa:rolleyes:
Vasta tällä viikolla olen törmänny kaks kertaa speedhackeihin ja ajat sitten kerran jotku räiski tuubeilla loputtomasti, mutta niistähän pääsee poikkee hyvinkin helposti.
Eli eksyvätkö toiset ihmiset niihin jotenkin eri skaalalla, vai tekevätkö he vain tikusta asiaa liioittelemalla tätä ongelmaa?

Nykyään ei tuu oikeestaan pelattua muita kuin HC-matseja, joissa on vähemmän brittilapsia kiljumassa ja ryntäilemässä. Toisinaan niissä saa randomtyyppienkin kanssa ihan taktiikkaa ja yhteistyötäkin aikaiseksi. Muutenkin tuntuu, että peli on BF:n jälkeen rauhoittunut hieman, mikä paradoksaalisesti tekee sotapelille ainoastaan hyvää :)
YouTube - Jason Bradbury - Modern Warfare 2 challenge
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä


Epäilen vahvasti tietojesi todenperäisyyttä. Kaipaisin linkkiä todelliseen lähteeseen, en mihinkään youtuben re-uppaukseen, jonka kuvauksessa väitetään jotain niinkin hullunkurista, kuin että DLC:n ostajat saavat paremmat lähtökohdat moninpelissä. Tämän on tehny Bioshock 2, mutta kun kyseessä on näin kilpailuhenkinen peli, en usko että Activision tekisi samoin. Eli parempaa lähdettä kehiin, kiitos.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ensi viikolla sitten kun DLC:n saa ladattua. :D

Ei kannata olla noin herkkä uskoinen. Nuo "uudet" perkitkin kuulosti todella tyhmiltä. Nopeampi aseenvaihto? Tommonen perkki veis tuosta secondary aseen valinnasta kaiken idean pois, koska miksi enää käyttää pistoolia, jos machine pistolkin vaihtuu yhtä nopeasti primarystä secondaryyn.

Ja noi uudet aseet. Kukaan tuskin on toivonut saavansa tähän peliin skorpionia. Ennemmin MP5:sta ja pikku AK:ta minun tietämät frendit on toivoneet.

Ja tuossa Officially stimulus map packissäkään ei ollut muuta, kuin nuo mapit, eikä listalla trailerissa esitelty shipmentiä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ensi viikolla sitten kun DLC:n saa ladattua. :D

Eli informaatioarvo 0.

Ja olen saanut sellaisen käsityksen, että Spec-Ops-DLC tulisi jälkijunassa. Eiköhän IW olisi ottanut mainonnasta kaiken irti, jos mukana tulisi noiden jo mainittujen karttojen lisäksi jotain muuta. Vaikka huutamalla twitteriin, että "eikä tässä vielä kaikki."
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ja tuskin hinta olisi Activisionin tuntien noin ''alhainen'' :p Veikkaisin että jos ne 5 spec ops tehtävää tulisivat mukana niin hinta olisi siinä 30-40e?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ikinään en ole mitää boxilla ostanut ja nyt tuo karttapaketti maksaa sen x pistettä? Onko jostain saatavana tuota "tasarahalla"?
 
Ylös Bottom