Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Varsin nasevia mappeja nämä uudet tulokkaat, ja kyllä kahta vanhaakin uusien pelimuotojen puitteissa jaksaa hakata.

Matchmaking on parantunut aivan valtavasti. Olen tähän asti nähnyt peleissä yhden todistetusti amerikkalaisen, muut ovat olleet Euroopasta, useimmiten Suomesta tai Ruotsista. Eli yhteydet ovat koko ajan olleet neljää palkkia. :)

Ja level tällä hetkellä toinen prestige, 63.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Uutena naamana osallistun keskusteluun: Eli oon 3. Prestigel levelillä 40, live-aika loppu. Lempiaseet ovat M4A1 ja Intervention. Työn alle jäi Spectre IV:n työstäminen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Uudet mapit on kyl hyviä erityisesti bailout. Pelejä ei kyllä meinaa oikein tahtoa löytää. Hakee ja hakee ties kuinka kauan ja pelit mitä löytyy on sit kauhen lagisia. Nyt just ku on toi matchmakin vähä muuttunu et hakee local matseja ja ku on "joutunu" enemmän suomipelaajien kans pelaileen, niin melkoisia perseilijöitä suurin osa on ollu. Mutta on kyllä ollu hyviäkin matseja ja hyviä pelaajia siinä joukossa.

Eilen just pelailin stimulus listissä sabotagea overgrownissa omassa tiimissä 3 muuta suomi pelaajaa. Kaikki vaan snipas katoilla eikä tehny mitään vaikka pommi olis ollu vieressä. Ei kukaan niistä edes yrittäny sitä ottaa ja yrittää plänttiä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Uudet mapit on kyl hyviä erityisesti bailout. Pelejä ei kyllä meinaa oikein tahtoa löytää. Hakee ja hakee ties kuinka kauan ja pelit mitä löytyy on sit kauhen lagisia. Nyt just ku on toi matchmakin vähä muuttunu et hakee local matseja ja ku on "joutunu" enemmän suomipelaajien kans pelaileen, niin melkoisia perseilijöitä suurin osa on ollu. Mutta on kyllä ollu hyviäkin matseja ja hyviä pelaajia siinä joukossa.

Eilen just pelailin stimulus listissä sabotagea overgrownissa omassa tiimissä 3 muuta suomi pelaajaa. Kaikki vaan snipas katoilla eikä tehny mitään vaikka pommi olis ollu vieressä. Ei kukaan niistä edes yrittäny sitä ottaa ja yrittää plänttiä.

Pakko yhtyä tuohon sabotage -hommaan, useimmat eivät tosiaankaan halua ottaa pommia. Sama koskee Demolitionia ja Search and Destroyta. Etenkin jälkimmäisestä pelimuodosta löytyy aina joku, joka idlaa kulmassa kunnes on viimeisenä elossa ja kaiken kohteena, useimmiten tuo yksinäinen apina kaatuu jo 30 sekuntin pelin jälkeen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toinen mitä mä en ymmärrä on search and destroyn pelaaminen snipalla? Eilen oli aika paljo noita tyyppejä mun puolella ja melkeinpä niiden ansiosta hävittiin kaikki matsit. Eri asia on et jos on oikeesti hyvä pelaamaan sillä ja vetelee no scopea mutta eipä sattunu ketään sellasta mun puolelle.

Perkki challngeissa on kyl yksi ärsyttävä ylitse muiden eli lightweigt. Kumma ku maratonilla piti vaan juosta se 142 vai 152 mailia, mutta lightweigtillä 250 mailia mikä on ihan tajutonta. Mut kyllä se pikkuhiljaa tulee 170 mailia jo menny :) . On nimittäin mukava yhdistelä toi marathon, lightweight, steady aim + mp5 ja spas fmj:llä

Olen yrittäny tota umppia käyttää, mutta en vaan pidä siitä yhtään. Mielummin käytän vectoria ja mp5:sta

hieman offia:

Uusimmassa mythbustersissa vedettiin umpilla oli kyl luonossa aika iso kokoinen ase. Isoilta näytti myös Kari Byronin milf boobsit :) jos jotakin kiinnostaa
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toinen mitä mä en ymmärrä on search and destroyn pelaaminen snipalla?

Ite tykkään ainakin pelata isommissa mapeissa SD:tä snipulla, esim derail. secondarynä on akimbo raffica tai spas gripillä, niillä sitten pärjää lähitaisteluissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toinen mitä mä en ymmärrä on search and destroyn pelaaminen snipalla? Eilen oli aika paljo noita tyyppejä mun puolella ja melkeinpä niiden ansiosta hävittiin kaikki matsit. Eri asia on et jos on oikeesti hyvä pelaamaan sillä ja vetelee no scopea mutta eipä sattunu ketään sellasta mun puolelle.

Nyt vi''u oikeesti lopeattakaa se youtube kattominen! No scope ei vaadi yhtään taitoa vaan on täysin tuurista kiinni, Sniput ovat ihan yhtä hyödyllisiä kuin muutkin pelin aseet esim rundin alussa pystyy helposti tappamaan pari vastustajan tiimiläistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sniperihan on todella hyvä jos osaa vain käyttää sitä. Taitava pelaaja joka osaa quick scopee hyvin ni voittaa vastustajan tilanteesta kuin tilanteesta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sniperihan on todella hyvä jos osaa vain käyttää sitä. Taitava pelaaja joka osaa quick scopee hyvin ni voittaa vastustajan tilanteesta kuin tilanteesta.

Totta. Sniper on todella hyvä jos sitä osaa käyttää. Taidatte enemmän kyllä painottaa selvästi normaliin koska HC:sa ei niin helposti juoksennella ja ammuta quick scopella ja lonkalta porukkaa hengiltä.Olisin toivonut lisää aseita ja jotain muuta kivaa moninpeliin kuin 5 karttaa happamalla hinnalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tulipahan tänään "käännettyä takki" ja ostettua tuo map pack kun ei jaksanut enään odottaa (pelasin pc:llä). Samaten tuli aloteltua multiplayerin puolta ja saihan sitä useemman tunnin tahkomisella jopa lvl17 aikaan. Stimulusta pelannut vaan lähinnä. Singleplayeria on pelattu jonkin verran ja pitää sekin viimeistellä.

Favelassa jumissa tällähetkellä, vaikka auto-aimkin näyttää olevan käytössä :rolleyes: PC:llä kylläkin sama kohta oli aika puurtamista.

Täytyy sanoa, että nautin kyllä paljon enemmän tästä boxilla pelaamisesta kuin puuceella. Ai että sitä onnistumisen riemua kun saa yli 10 tappoa per peli! Se on jotakin niin mahtavaa. Ja se, että alkaa tuleen jo peli peliltä enemmän pisteitä tekee hyvää, kun tietää että alkaa hieman kehittyyn ja padi alkaa iskostuun tajuntaan. Ehkäpä sitä jokupäivä vielä pelataan tdm plussan puolella;)

Olisiko teillä heittää suosituksia, mikä olisi mahdollisimman aloittelia ystävällinen ase? Tällähetkellä käytössä UMP45 silencerillä, P2000 kaverina ja perkkeinä Marathon, Stopping Power ja Steady Aim. SA aika "turha", mutta ei oikein parempaakaan ole vielä näin lowlevulla. PC:llä tuli tykitettyä melkeinpä kaikilla paitsi LMGeillä.

Bailout muodostunut kyllä suosikiksi. Stormia muutaman pelin pelanneena totean sen jotenkin sekavaksi, tiedä sitten johtuuko se kädettömyydestäni.

Jos näette uskomattoman kädettömän ja ihmeellisesti pyörivän/hyörivän pelaajan, jonka GT on Jylpender89 niin se olen minä. Pahoittelen jo valmiiksi aiheuttamiani harmaita hiuksia ja ärräpäitä, tässä yritetään kehittyä kokoajan parempaan suuntaan.

Jonkinlaista peliseuraa kun vielä löytyisi, niin asiat olisivat bueno! Pitääkin siis sunistella tuonne peliseuran haun puolelle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olisiko teillä heittää suosituksia, mikä olisi mahdollisimman aloittelia ystävällinen ase? Tällähetkellä käytössä UMP45 silencerillä, P2000 kaverina ja perkkeinä Marathon, Stopping Power ja Steady Aim. SA aika "turha", mutta ei oikein parempaakaan ole vielä näin lowlevulla. PC:llä tuli tykitettyä melkeinpä kaikilla paitsi LMGeillä.

Famasia suosittelen ja siihen vielä Stopping poweri perkiksi ni tappaa ekalla burstilla. Se on myös tosi tarkka. Ja toinen mitä voisin suositella on M4. Sekin erittäin tarkka ja Stopping powerin kanssa tosi tehokas.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Famasia suosittelen ja siihen vielä Stopping poweri perkiksi ni tappaa ekalla burstilla. Se on myös tosi tarkka. Ja toinen mitä voisin suositella on M4. Sekin erittäin tarkka ja Stopping powerin kanssa tosi tehokas.

Tässä on ihan hyviä aseita aloittelijalle mutta lisäisin vielä SCARin. Tehokas ja tarkka ase, ainut miinus puoli aseessa on pieni lipas koko (20 kutia), mutta muuten todella hyvä. M4:sta sen verran, että loppupeleissä kyseinen ase on loppujen lopuksi todella lahna ja FAMAS on hyvä jos tykkäät ampua burstilla TARKKOJA kuteja.

Ja tietysti UMP on keisarillinen ase. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

M4:sta sen verran, että loppupeleissä kyseinen ase on loppujen lopuksi todella lahna

Liekö tämänkin voi sitten luokitella makuasiaksi, mutta M4 Carbine on omaan makuun yksi pelin parhaista rynnäkkökivääreistä. Varsinkin aloittelijalle ase sopii hyvin, mutta Stopping Powerilla höystettynä erittäin vaarallinen ja sopiva kokeneemmallekin ketulle toisinaan. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Liekö tämänkin voi sitten luokitella makuasiaksi, mutta M4 Carbine on omaan makuun yksi pelin parhaista rynnäkkökivääreistä. Varsinkin aloittelijalle ase sopii hyvin, mutta Stopping Powerilla höystettynä erittäin vaarallinen ja sopiva kokeneemmallekin ketulle toisinaan. :)

Makuasioitahan nämä kaikki. Naurattaa kun väki täällä itkee välillä ns. nyyppä-aseista, kun aivan jokaisella aseella tässä pelissä pystyy pärjäämään. Aivan niin kuin edellisissä CODeissa. Itselle ihan sama mitä pyssyä kukin käyttää, jokainen tyylillään.

Nuo no-scope jutut vois jättää kyllä jonnekin muualle, mitään tekemistä taidon kanssa. Ja sniput on erittäin hyödyllisiä monessakin S&D mapissa, varsinkin niissä isommissa. Ei se ole multa pois jos joku tykkää sniputtaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Oon tässä pelannu Sabotagee pitkääään pelkästään, ja oon alotellu pelaa FFA mutta tänään rupesin pelaa Ground War ja ei helvetti mitä paskaa, tossa kyllä näkee kaikki pelin kusemiset, spawnit, noobtubet. Ja varsinkin jos pelaa jotain suomalaisia pellejä vastaan jotka istuu sen hardlinen ja claymoren kanssa nurkassa. Ei näin.

Ja jos joku haluu ottaa snipu harkkaa nii msg: FpS x DynamiCz
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aika loogista, että spawnit ei aina miellytä jos pelaa isoilla pelaajamäärillä noin pienissä mapeissa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

M4 tosiaan on melko lussu ase, MUTTA se on käyttökelponen sen tarkkuuden takia. Ite kyl tykkään enemmän ACR:stä, kun M4, mut jos se ei oo avattuna, nii M4:kin menee. :)

E: HC:ssahan sit ei ookaan väliä mitä asetta käyttää, kun kaikilla tappaa yhtä helposti.
 
Ylös Bottom