Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aina joskus noissa FFA peleissäkin ilmaantuu vastaan sellaisia kyniä että tupee vaan lepattaa, vaikka mitä yrittää. Sitä ei voi kuin yrittää kehittää peliä jotta pystyis haastamaan paremmin.

Itellä taas tulee aina hirveä turhautuminen ja yksinkertaisesti RAGE, kun saa selkään koko ajan ja sitten sitä alittaa itsensä oikein kunnolla. Harvemmin on tullut otettua selkään yhtään keltään silloin, kun on hyvä fiilis pelata. Ja silloinkin asiaan suhtautuu vaan hymyillen "Onpas siinä kova pelaaja", ja yrittää positiivisella mielellä löytää jotain jolla vastata.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

niille jotka sanovat saavansa usein kutsuja haxättyihin lobbyihin niin laittakaa näille tyypeille file complaint. siitä sitten valittee mitä teki väärin. microsoftin ainakin pitäisi tutkia kaikki tällaiset valitukset.

mites muuten pelin buustailu- glitsailu ja muu yleinen häxäilytilanne on nykyään?
ajattelin pelin jossain vaiheessa hankkia mutta kun tuo moninpeli on pilattu noilla niin ei sitä jaksa.
Pc-version olisin hankkinut ajat sitten mutta kun siinä on surkea ja hidas pelinhakujärjestelmä, huonot yhteydet ja erien välissä kestää kauan jne. ja aseäänet on suorastaan huonot.
Mutta Jos huijausta on pelissä edelleen paljon niin jää kauppaan ja pelaan ainosataan bad company 2:sta jatkossakin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itellä taas tulee aina hirveä turhautuminen ja yksinkertaisesti RAGE, kun saa selkään koko ajan ja sitten sitä alittaa itsensä oikein kunnolla. Harvemmin on tullut otettua selkään yhtään keltään silloin, kun on hyvä fiilis pelata.


Tämä on niin totta itselleni myös. Jos tulee tappiota paljon putkeen, se vaikuttaa omaan fiilikseen heti, ja oma pelaaminen muuttuu typeräksi ja suoraan sanoen aivottomaksi kanajuoksuksi. Tässä vaiheessa viisain valinta on itsellä ollut tauko, jota on sitten pidetty muutama tunti tai jopa seuraavaan päivään. Minulla ainakin on tällä hetkellä kaikista parhaiten mennyt pelit sessioissa, jotka kestää maksimissaan puolitoista tuntia. Pelin julkaisun aikoihin sitä tuli pelattua 7 tuntiakin putkeen ilman mitään raivoilua. Ihmeellistä :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tästä viestistä saa sellasen käsityksen et taidat harrastaa boostailua?

Minä taas sain päinvastaisen käsityksen.

Onhan tuota Modern Warfare kakkosta tullut pelattua ja eniten silmään pistävät aseiden surkuhupaisa mallinnus. Rekyyliä on vain harvoissa aseissa. Suurin aivopieru tuntuu kuitenkin olevan Secondary aseet. Aivan naurettavaa, että sniperilla pelaava pelaaja pystyy kurmottamaan SMG miehen lähietäisyydeltä (poislukien UMP), koska hänen secondary aseensa on tehokkaampi kuin SMG (PP2000, Raffica, Striker, jne. jne.). Myös em. UMPin teho on aivan ylivoimainen. Varsinkin S&D:ssä yleisin classi Marathon Lightweight Ninja ja aseena UMP on erittäin kova; ei ehdi joissain maissa (esim. Favela) Care Packagea ottamaan, kun joku on jo selässä.
Itseäni ärsyttää myös tuhottomasti nämä QuickScope pellet. QuickScopeaminen on tässä uudessa MW:ssä niin tuhottoman helppoa Sleight of Hand Pron kanssa. Poikkeuksena ne, jotka ovat tässä kauniissa taiteenlajissa aikuistenoikeasti hyviä. Sitten varsinkin nämä "eliitit", jotka käyttävät ainoastaan tätä UMP-classia ja Sleight snipua ja rupeavat huutamaan tuhottomasti sen jälkeen, kun joku vaikka Final Killcamissa sattuu oikeasti sniputtamaan jonkun, käyttäen "HardScopea" - siis mitä ******.

Prestige 3 lvl on about 20. Oikeastaan kaksi viimeisintä Prestigeä pelkkää S&D:tä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

"Vituttaa nämä quickscope pellet" "Sleight of hand pron kanssa on liian helppoa"

Mä tykkään pelailla snipulla. Eniten mua palkitsee saada se tappo sillä aseella jolla yleensä on osuttava sillä ensimmäisellä laukauksella vartaloon, muuten yleensä olet jo kuollut. Mä en myöskään pidä istumisesta, sen takia käytän sleight of hand prota. Ilman sitä scope tulee niin hitaasti ylös ettei juuri ikinä ole mitään mahdollisuuksia kahdella/kolmella luodilla tappaville assault rifleille/smg:eille.
Mun mielestä snipulla ja Soh prolla pelaaminen ei todellakaan ole liian helppoa tässä pelissa, sillä 90% tapauksista jos et tapa ekalla, kuolet. Random hitmarkerit, last standit, final standit ja painkillerit vain pahentavat asiaa. Lisäksi kun pelaat liikkuvan sniperin / quickscopaajan roolia, et voi käyttää cold-bloodedia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tämä on niin totta itselleni myös. Jos tulee tappiota paljon putkeen, se vaikuttaa omaan fiilikseen heti, ja oma pelaaminen muuttuu typeräksi ja suoraan sanoen aivottomaksi kanajuoksuksi. Tässä vaiheessa viisain valinta on itsellä ollut tauko, jota on sitten pidetty muutama tunti tai jopa seuraavaan päivään. Minulla ainakin on tällä hetkellä kaikista parhaiten mennyt pelit sessioissa, jotka kestää maksimissaan puolitoista tuntia. Pelin julkaisun aikoihin sitä tuli pelattua 7 tuntiakin putkeen ilman mitään raivoilua. Ihmeellistä :)
Hieman tuohon malliin se meikäläiselläkin menee. Korvien välii ryytyy yli tunnin sessioissa ja tähtääminen ja nopeet ratkaisut alkaa menee hieman vitulleen. Aseen vaihto pitää vireyden yllä pidempään. Uuden prestigen aloituksessa pelasin muijan iloksi koko päivän ja peli kulki aivan hemmetin hyvin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hei,

Palasin pelin pariin muutamaksi tunniksi ja huomasin että tuo Javelin on tullut taas aika suosituksi, eli ampuvat kaukaa yleensä siihen lipulle ja kun se räjähdys alue on niinkin suuri, siinä ei paljoa ehdi tekemään.

Toinen mitä huomasin on edelleen tuo boostaus. Se tuntuu olevan todella yleistä sillä kun tuossa toissa päivänä pelasin, lähes joka toinen peli loppui nukeen :(
Huomaa oikein jommalla kummalla puolella on yleensä ne kaksi tai kolme huonointa pelaajaa kuolleet sen 10-20 kertaa saamatta kuin ehkä sen yhden kaksi tappoa. Come' on, ei se taso ero nyt NIIN suuri ole.

Ainiin ja se ainainen nuubituubi, perhana se ottaa pattiin >.< Todella, todella ärsyttävä.

Että sellaista. Ehkäpä sitä sitten kun pelaisi enemmän oppisi etsimään edullisempaa reittiä, sellaista jossa nuo nuubituubit ei tappaisi ainakaan kerta laakilla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

18 vuotta. Täytyyhän tätä nyt joka päivä pelata muutama rundi - monta tuntia.. Todella koukuttavaa..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ohhoh, vai että löytyy nelikymppisiä codittajiakin täältä!? Jos ehdottaisin isälleni codin kokeilemista, tuo lähinnä nauraa höröttäisi (1962 syntynyt). Itsellä ikää 18 vuotta, ja pelattua tulee paljon ja aikamoisella intohimolla. Tuntuu siltä, että saatan hyvinkin pelata myös itse nelikymppisenä konsolipelejä btw!!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse vasta 25, ja kyllä minusta vahvasti tuntuu että olen ikämies, ainakin jos ikämiehen refleksit ovat hitaat ja pelaaminen kankeaa, ja tottahan tuo ei siis aina ole. Olen kärsimätön, hidas oppimaan ja erittäin aggressiivinen pelaaja, silloin kun en jaksa kunnolla keskittyä. Jos on hyvä fiilis ja rauhallinen olo niin sitä tulee pelattua rauhallisesti ja viisaasti, eli todella harvoin :) Juoksemiseksi se menee, ja onneksi tässä pelissä on classeja joidenka kanssa tolla tyylillä on mahdollista pärjätä. Helposti sitä vain tarttuu rynkkyyn ja rushii sillä, viisasta, no ei? ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse vasta 25, ja kyllä minusta vahvasti tuntuu että olen ikämies, ainakin jos ikämiehen refleksit ovat hitaat ja pelaaminen kankeaa, ja tottahan tuo ei siis aina ole. Olen kärsimätön, hidas oppimaan ja erittäin aggressiivinen pelaaja, silloin kun en jaksa kunnolla keskittyä. Jos on hyvä fiilis ja rauhallinen olo niin sitä tulee pelattua rauhallisesti ja viisaasti, eli todella harvoin :) Juoksemiseksi se menee, ja onneksi tässä pelissä on classeja joidenka kanssa tolla tyylillä on mahdollista pärjätä. Helposti sitä vain tarttuu rynkkyyn ja rushii sillä, viisasta, no ei? ;)

Haha, samassa veneessä: Kärsimätön, hidas oppimaan ja agressiivinen, myös 25 vuotta! Tai, no mä yritän olla rauhallinen ja checkailla paikat. Mutta aina tulee joku nopsempi ja headshotittaa aika nopeasti. Ja sitten kun on semmoinen hieman stressaantunu tai väsyny olo niin ei meinaa tulla mitään oikein mistään. :D

Kokeilin jotain Coldblooded pro + Ninja pro + Silencer-yhdistelmää, mutta turpiinhan siinä vaan tuli enempi. Kyllä ainakin meikäläisen reflekseillä pitää olla se Stopping Power.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo toi jätkä aika uskomattoman hyvä pelaan, ku välillä kattonu sen live streamiaki. Joutuu aina muutamaan otteeseen kattoon noi videot.

Ai, sillä on livestreami joskus? Ois kiva nähdä. Mua naurattaa sen Duke Nukem-soundit, siis hyvällä tavalla. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ai, sillä on livestreami joskus? Ois kiva nähdä. Mua naurattaa sen Duke Nukem-soundit, siis hyvällä tavalla. :D

Joo Duke-soundit kruunaa noi videot, varsinki ku ne sopii niin täydellisesti tilanteisiin joihin se pistää ne. Ja joo sillä on live streami justin.tv:ssä. En tiedä saako täällä mainostaa, mutta se linkki löytyy sen tosta YouTube accountin tiedoista. Se streamaa yleensä perjantai öisin aika myöhään, joskus 1-3 (yöllä siis) aikaan Suomen aikaa, ku se asuu New Yorkissa. Mutta suosittelen kattomaan livestreamia, koska siinä näkee kuinka älytön toi kaveri on pelaamaan. Ei mitään cämppäämistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

^ Aika tajutonta mättöä, aivan kuin nää vastustajat olis kaks kertaa hitaammassa maailmassa. Nousi väkisinkin hymy huulen kun tuota katseli. Täytyy joskus tsiigaa tuota striimiä että onko se edes lähelle tuota koostetta.

Miten tuosta xbox360:stä pystyy nauhoittamaan pelisessioita, voisin kuvitella että ainakin kierrättämällä kuva videonauhoittimen kautta, mutta löytyykö fiksumpaa tapaa?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noh, jos vastustajilla olisi ollut hieman tasokkaampia pelaajia, niin tuo spaspoika olisi saanut kyllä pataan:D, mutta hyvin hallitsee tuon spasin käytön kylläkin. Itse en ole edes kokeillut...- - ->kokeilemaan

Edit: Bentsku, HD PVR käy pelisessioiden nauhottamiseen. mutta hintaakin on sitten aika paljon, sillä tuolla saat HD tason sessiot nauhalle. On niitä halvempiakin capcardeja, mutta niistä en tiedä sitten paskaakaan:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom