Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Näköjään aika makuasia toi karttapakettien paremmuus. Laitoin tähän alle mun mielestä mw2:n peruskartoista samantyyliset / eniten fiilikseltään muistuttavat vertailuna. Muut voi korjata..

*Stimulus*
Crash: Invasion, Karachi, Rundown (5 erillistä rakennusta, invasionin tekstuurit)
Overgrown: Wasteland, Derail, Estate (sniper kenttä, ~8 rakennusta/mökkiä, paljon avaraa, wasteland tekstuurit)
Salvage: Scrapyard, Quarry (pienehkö lumikenttä, lähitaistelua, ei juuri korkeuseroja)
Storm: Invasion, Downpour (cod4) (yksi iso halli, pari pienempää rakennusta, paljon ulkotilaa, downpourmaiset tekstuurit)
Bailout: Derail (puolet sisätilaa, puolet ulkotilaa)

*Resurgence*
Strike: Invasion, Rundown (invasion tyylinen kaupunki alue, ~5 rakennusta/sisätilaa)
Vacant: Skidrow (yksi rakennus, vähän ulkotilaa, tiivistä sisätila lähitaistelua)
Carnival: ? (paljon avaraa tilaa, paljon korkeuseroja)
Fuel: Derail (= derail aavikko tekstuureilla, rakennukset hieman tiiviimmin yhdessä)
Trailer Park: Rust, Scrapyard, Favela (ei korkeuseroja, tiivis pienehkö lähitaistelu kenttä)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kiitokset vertailusta, taidan kääntyä tuohon resurgenceen ja katsella sitten myöhemmin josko hankkii tuon toisen kanssa :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Laitampa tällasen läpän: Eli oma lempi classinne!
Omani:ACR FMJ/Silencer Secondary:G18 Silenced/Akimbo
Perk1:Bling Pro/Sleight of hand pro
Perk2:Stopping power pro/Hardline Pro
Perk3:Ninja pro

Snipa: Intervention FMJ M93 raffica akimbo
Perk1:Sleight of hand
Perk2:Cold blooded
Perk3:Ninja
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Laitampa tällasen läpän: Eli oma lempi classinne!

Tässä pari:
P:Famas Red Dot S:Stinger
Perk:Sleight of hand pro, stopping power pro, ninja pro

P:UMP S:Spas
Perk: Marathon pro, stopping power pro, steady aim pro/ninja pro

P:M16 Holographic S:Raffica
Perk: Sleight of hand pro, stopping power pro, ninja pro

Noi on mun yleisimmin käytetyt classit, joita en hirveesti vaihtele. Loput on yleensä jotain random classeja joita sit tulee vaihdeltua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

en tiiä lempi classista, mutta tässä alhaalla pahin (kaikki kellä tämä käytössä voi lyödä puukäden itselleen) :p

UMP/THUMPER/SEMTEX
LIGHTWEIGHT
MARATON
NINJA

tai

AR+TUUBIT/THUMPER
SCAVENGER
DANGERCLOSE

tai

AR+TUUBIT
OMA
DANGERCLOSE

Noiden kolmen classin vuoksi cod4 maistuu niin pirun hyvältä pitkästä aikaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tässä ei taida saada asetuksista säädettyä niin että pelaisi livessä pelkästään esim. jonkun tietyn map packin karttoja?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tässä ei taida saada asetuksista säädettyä niin että pelaisi livessä pelkästään esim. jonkun tietyn map packin karttoja?

Eipä taida saada. Itse täytyy toimia sinä suodattimena ja olla pelaamatta niitä mappeja, jotka ei mielytä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt on muuten deal of the week MW2 molemmat karttapaketit puoleen hintaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt on muuten deal of the week MW2 molemmat karttapaketit puoleen hintaan.

Dodii, vihdoinkin voin hyvin mielin ostaa resurgencen ja laittaa Mw2:n sisään. Tätähän minä ounastelinkin map packin julkaisu aikoina.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

itsekkin pitkittelin tuota resurgencen ostoa kun PC:llä pelaillut jo niitä mappeja, mutta nyt piti ostaa boksillekkin kun puoleen hintaan sai
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse jo sen verran "kypsä" tähän peliin, että enään ei löydy mitään muuta kivaa, kuin vain metsästää noita nukeja...

...joten laitetaan nyt pientä galluppia vaikka pystyyn, että kuinkas monta nukea kukin on saanut? Itselleni tuli tänään 12:sta täyteen. Melkoista cämppimistä ja aimo annoksen tuuria nuo ovat vaatineet...se joka sanoo, että tuuria ei tarvita, niin valehtelee :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itse jo sen verran "kypsä" tähän peliin, että enään ei löydy mitään muuta kivaa, kuin vain metsästää noita nukeja...

...joten laitetaan nyt pientä galluppia vaikka pystyyn, että kuinkas monta nukea kukin on saanut? Itselleni tuli tänään 12:sta täyteen. Melkoista cämppimistä ja aimo annoksen tuuria nuo ovat vaatineet...se joka sanoo, että tuuria ei tarvita, niin valehtelee :rolleyes:

Yhden nuken olen saanut, ja yhden kerran olen kunnolla yrittänyt. Tapahtui noin puolivuotta sitten Wastelandissa. Peli muoto taisi olla Domination. Siihen aikaan oli paljon hosti> Dashboard quittareita. Laitoin nuken päälle, noin 5 sec että olisi kuulunut pum, niin hosti paineli Dashboardille. Sen jälkeen ei ole paljoa nuket huvittanu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Yhtään nukea en ole saanut, mutta eipä ole kertaakaan ollut nuke killstreak valittunakaan. Miksikö? En koe nukea kovin järkeväksi, koska siinä vaiheessa kun on 25 tapon putki menossa niin oma tiimi on todennäköisesti suvereenisti voitolla(pelaan siis lähes aina Team Deathmatchia), joten mitä järkeä ryssiä omat hyvät pelit nukella? Toki siinä sivussa menee myös kaverien hyvät pelit. Paljon ennemmin otan sen 30 tai vaikka 35 tapon putken kuin että nuketan 25 tapon kohdalla. Toki voin höllätä ja odotella nuke taskussa kentän loppua, mutta en näe siinäkään mitään järkeä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mun mielipide on se , että onneks tuohon uuteen peliin ei niitä nukeja tule!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mikä on playlist? En nyt muista koska boxi kotona ja oon veljellä :eek: Ekana playlistista tulis mieleen että vois laittaa sinne kartan ja pelimuodon ja seuraava peli olisi sitä jos löytyis peli. Ois kätevää. Joo itekki oon puoleskuukaudes 63lvl ykkösprestigessä. Juu en oo ikinä testannu ees nukea. Se on ihan tyhymäää :D
 
Ylös Bottom