Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tommy Chiba
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Tommy Chiba

New Member
Myydäänkö näitä missään päin suomea? Ja onkohan lisää vastaavia releitä kaupan?
Ostin GBA Movie playerin v2 mutta aika buginenhan toi on. Musiikki kuulostaa huonolaatuiselta ja ruudun resoluutio on vain 240x160, eli ruutua jää käyttämättä. Ja NES:ssin rom:it ei toimi jos <200k. Likaisen oloinen räpellys on, vaikka palikan softan uppasinkin.

http://m3adapter.com/
http://natrium42.com/shop/

"No point in mentioning these bats, I thought. The poor bastard'll see them soon enough."
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

modpiiri.com:sta noita saa, jos sietää hitaan palvelun ja sen että tuotteiden pakkauksista ripataan tarvittaessa tukipahvit ja -muovit pois, jotta tuotteet saadaan mahdutettua (pehmustamattomaan!) kirjekuoreen. Kirjekuoren kolahtaminen postiluukusta saattaa ärsyttää etenkin jos on tilatessa maksanut toimituskuluja postipaketin edestä.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Toimiikohan näillä ihmevehkeillä nyt sitten esimerkiksi tuo Scumm? Onhan mulla toi psp:kin mutta tuntuisi jotenkin luontevammalta pelata noita pelejä kynällä.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

kenmood sanoi:
modpiiri.com:sta noita saa, jos sietää hitaan palvelun ja sen että tuotteiden pakkauksista ripataan tarvittaessa tukipahvit ja -muovit pois, jotta tuotteet saadaan mahdutettua (pehmustamattomaan!) kirjekuoreen. Kirjekuoren kolahtaminen postiluukusta saattaa ärsyttää etenkin jos on tilatessa maksanut toimituskuluja postipaketin edestä.

Hitaan palvelun? Tilasin eilen kello kymmenen illalla ja tänä aamuna kello 10 tuote oli jo postissa (lähetyskoodikin tuli)! Huomenna sitten selviää missä kunnossa tulee perille...
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

ColdSkull sanoi:
Hitaan palvelun? Tilasin eilen kello kymmenen illalla ja tänä aamuna kello 10 tuote oli jo postissa (lähetyskoodikin tuli)! Huomenna sitten selviää missä kunnossa tulee perille...

No, sinulla kävi sitten hyvä säkä. Itse olen tilannut ko. paikasta kaksi kertaa, maksanut heti ja molemmilla kerroilla olen joutunut odottamaan tavaraa reilusti yli viikon. Tai ehkä vika on siinä että maksoin heti? Olisi varmaan pitänyt tilata postiennakolla.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Ehkä se johtuu siitä, tilasin itse postiennakolla. Huomenna pitäisi tulla perille. Ihmettelen vaan sitä, ettei lähetyskoodi kelpaa vieläkään, vaikka kello on jo puoli kuusi... Tavallisesti siellä lukisi näihin aikoihin, että "tavara on otettu kuljetettavaksi", mutta nyt ei mitään. Mutta tuskinpa ne ovat sitä lähetyskoodia itse keksineet.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Niin lähellä aihetta että esitän kysymykseni täällä. Verrattuna esim. M3:een, mitä mieltä olette Max Media Playerin hankinnan kannattavuudesta? Hintaa on hieman enemmän, mutta katselin että siinä tulee mukana jo kovalevy eikä tarvitse käyttää omia muistikortteja. Muuta tietämisen arvoista? Onkohan tuota vielä arvosteltu missään? Se on jo varattavissa Verkkokauppa.comista hintaan 194.90e... Sekä ohjelmia että mediapuolta olisi tarkoitus käyttää. (ja mahdollisille intoilijoille: PSP:n käyttömahdollisuudet eivät kiinnosta :D )
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

En ota kantaa tuon Max Median ominaisuuksiin, totean vain, että laitetta saa varattua Lik-Sangista hintaan 143e + postit 6,4e...

Olisihan tuo varmasti ihan kiinnostava vehje, mutta hintaa on (vielä) hieman liikaa...
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Olisikohan mahdollista pelata home brew pelejä tuon Max Media Playerin kautta...?
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Tilasinpa tuon passme2:sen paikasta nimeltä dspassme.com. Noin 20e tuli maksamaan kuluineen. Vähän toi firmwaren päivittäminen pelottaa mutta mitäpä sitä ei tekisi että pääsee pelailemaan Monkey islandeja kynällä. Sitä paitsi jos ds muuttuu verkonpainoksi saan hyvän syyn tilata liten :)
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

ColdSkull sanoi:
Ehkä se johtuu siitä, tilasin itse postiennakolla. Huomenna pitäisi tulla perille. Ihmettelen vaan sitä, ettei lähetyskoodi kelpaa vieläkään, vaikka kello on jo puoli kuusi... Tavallisesti siellä lukisi näihin aikoihin, että "tavara on otettu kuljetettavaksi", mutta nyt ei mitään. Mutta tuskinpa ne ovat sitä lähetyskoodia itse keksineet.

Lähetyskoodi lukee postista saatavissa osoitekorteissa valmiina eli se että olet saanut koodin ei vielä takaa sitä että paketti on postin kuljetettavana. Koska postin järjestelmä ei tunnista koodia, pakettisi ei ilmeisesti ole vielä postissa.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

fin5iver sanoi:
mitä mieltä olette Max Media Playerin hankinnan kannattavuudesta?

Muistikorttien hinnat ovat tulleet aika nopeaa tahtia alaspäin ja sama suunta jatkuu. Katsoin juuri Tietoaseman hinnastoa ja Kingstonin 2GB SD-muistikortin saa 65 eurolla. Noita kun ostaa 2 kappaletta päästään 4 gigaan ja mutta hintaa kertyy 130 euroa. Erotusta MMP:hen jää 20 euroa, mutta sillä ei vielä saa muistikorttisovitinta. Näin ollen MMP olisi toistaiseksi edullisempi vaihtoehto. Muistikorttisovittimen etu on kuitenkin että uusia muistikortteja voi ostaa lisää jos tila loppuu.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

mikaju sanoi:
Vähän toi firmwaren päivittäminen pelottaa mutta mitäpä sitä ei tekisi että pääsee pelailemaan Monkey islandeja kynällä.

Kun vaan noudatat ohjeita niin onnistut kyllä.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

kenmood sanoi:
Lähetyskoodi lukee postista saatavissa osoitekorteissa valmiina eli se että olet saanut koodin ei vielä takaa sitä että paketti on postin kuljetettavana. Koska postin järjestelmä ei tunnista koodia, pakettisi ei ilmeisesti ole vielä postissa.

Vaan kyllä se oli postissa. Postin sivut vain sekoilivat, koska lähetyskoodi ei kelvannut kuin vasta yöllä/aamulla. Heti seuraavana päivänä tilauksesta tuli perille, ja todella hyväkuntoisena. En kyllä voi muuta kuin suositella!
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Quakea ollaan tämmöselle vääntämässä joten pakkohankinta tämmönen on. Tossa on video http://www.youtube.com/watch?v=Pg3GIfs9Ahc&search=quake%20ds
Quakesta joka toistaiseksi pyörii ilman tekstuureja ja ääniä n. 20fps mutta täällä http://dsquake.blogspot.com/ luvataan että saataisiin pyörimään jopa 50fps tekstuureilla ja äänillä. Ja nettipelikin onnistuisi, ja peli pohjautuu alkuperäiseen koodin niin pc puolen modit toimii.. :D
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Lloyf sanoi:
Quakesta joka toistaiseksi pyörii ilman tekstuureja ja ääniä n. 20fps mutta täällä luvataan että saataisiin pyörimään jopa 50fps tekstuureilla ja äänillä. Ja nettipelikin onnistuisi, ja peli pohjautuu alkuperäiseen koodin niin pc puolen modit toimii.. :D

Aika kummallista on jos eivät peliä saa pyörimään 50fps , kun jo kännykälle ilmestynyt quake pyörii kännyköillä (todella kalliilla sellaisella) mallikaasti vieläpä tekstuurifiltteröinnin kanssa. Eniten minua harmittaa ds:ssä juuri tekstuurifiltteröinnin puute, vaikkei se kovin vakavaa olekkaan
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Kelli sanoi:
Aika kummallista on jos eivät peliä saa pyörimään 50fps , kun jo kännykälle ilmestynyt quake pyörii kännyköillä (todella kalliilla sellaisella) mallikaasti vieläpä tekstuurifiltteröinnin kanssa. Eniten minua harmittaa ds:ssä juuri tekstuurifiltteröinnin puute, vaikkei se kovin vakavaa olekkaan

Kuten blogissa sanotaan pelin alkuperäinen koodi tuodaan suoraan ds:lle, joten sitä ei saada niin nopeaksi mutta modit toimii ja voi pelata pc-pelaajien servereillä..
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

fin5iver sanoi:
Niin lähellä aihetta että esitän kysymykseni täällä. Verrattuna esim. M3:een, mitä mieltä olette Max Media Playerin hankinnan kannattavuudesta? Hintaa on hieman enemmän, mutta katselin että siinä tulee mukana jo kovalevy eikä tarvitse käyttää omia muistikortteja. Muuta tietämisen arvoista? Onkohan tuota vielä arvosteltu missään? Se on jo varattavissa Verkkokauppa.comista hintaan 194.90e... Sekä ohjelmia että mediapuolta olisi tarkoitus käyttää. (ja mahdollisille intoilijoille: PSP:n käyttömahdollisuudet eivät kiinnosta :D )

Toivottavasti kukaan ei mene ostamaan Max Media Playeria vahingossa. Siinä vain tulee pettymään. Ainakin tällä hetkellä se on niitä huonoimpia vaihtoehtoja ominaisuuksiensa puolesta. Sen ohjelmistoa kehitellään kyllä kokoajan, mutta silti.

Minä itse menin aikanaan ostamaan NeoFlashin ja sitä en myöskään suosittele. Kallis ja huonot ominaisuudet.

Tällä hetkellä paras vaihtoehto taitaa olla M3 adapteri. Alle satasella saa ja siinä on todella hyvät ominaisuudet ja helposti saa toimimaan homebrew-jutut. M3 on periaatteessa GBA Movie Playerin seuraaja jos olen oikein ymmärtäny. Jokatapauksessa olen erinäisillä homebrew-forumeilla kuullut pelkkää hyvää siitä.

Tuli vielä mieleen: muistikorteissa on se hyvä puoli kiintolevyihin nähden että niille on reippaasti vaivattomampaa kopioida tavaraa. Esim. tässä minun NeoFlashissani on 512 Mbittiä tilaa (eli 64 megaa. Jostain syystä myyjät ilmoittavat näissä koot bitteinä eikä tavuina) ja sen täyttämiseen menee karkeasti tunti. Muistikortille 64 megaa hujahtaisi kai parissa minuutissa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom