Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tommy Chiba
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Todellakin, muistikortit ovat nopeita. Itse saan oman 2GB muistikorttini tyhjästä täyteen 10-15minuutissa. M3 todellakin on yksi parhaista "Modipalikoista", olen löytänyt ainoastaan yhden pelin mikä ei toimi: Sega Smash Pack (GBA). Kaikki muut toimivat ja 100% nopeudella, mitä olen testannut (ja olen testannut kaikkia parhaita mielestäni, varmasti yli 50 peliä).

Mutta uskon että saisin tuonkin toimimaan jotenkin, mutta olen liian laiska enkä edes jaksa yrittää säätää.

Ainiin, M3= Movie Player 3 Perfect Adapter
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Modet ja Wannabe modet voi jättää kattomatta Spoiler tagien taakse =)

kaba-edit: Oon nyt vähän katellu tän ketjun perään, ja pidetään se ware-keskustelu poissa ettei tartte lukita/poistaa koko ketjua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Shadow_man sanoi:
Modet ja Wannabe modet voi jättää kattomatta Spoiler tagien taakse =)

kaba-edit: Oon nyt vähän katellu tän ketjun perään, ja pidetään se ware-keskustelu poissa ettei tartte lukita/poistaa koko ketjua.

Mitäs? Kuka waresta on puhunut. Voi näitä laitteita laillisestikin käyttää, jos omistat pelin saat siirtää sen muistikortille.? Eikös näin oo?

Itse näillä näkymin ostan G6:n joka taitaa olla ainoa joka mahtuu täydellisesti ds-liten gba-slottiin. Arvostelu Vähänen muisti vaan ärsyttää, mutta kyllä tuohon kaikki tarpeellinen mahtuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

ja mistäköhän tuollaisen g6:n saa inhimilliseen hintaan?

tai eihän ne jenkeissä mahdottomia maksa mutta kun tulli tykkää laittaa vähän extraa kuitenkin.
ennen minäkin suunnittelin m3 adapterin ostoa, mutta tuon kanssa ei ainakaan tarvitse miettiä muistikorttien yhteensopivuuksia tai muuta vastaavaa.

onko missään muuten kunnon matskua että miltä leffat ds:llä näyttää?
youtuubella ja google videolla kun etsein niin aina oli vaan jotain 10 sekunnin pätkiä jostain japsi musavideosta tai animesta.
olisi kiva nähdä millasella kuvanlaadulla ja kuinka sulavasti toimii oikeen normaalin elokuvan kanssa. animesta kun on aika vaikea nähdä sitä sulavuutta kun muutenkin animaatio on töksähtelevää.
tosin aivan riittävästi varmaan minulle kun olen ngagen ruudultakin tyytyväisenä elokuvaa katsellut mutta olisi silti kiva nähdä.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

pelle sanoi:
ja mistäköhän tuollaisen g6:n saa inhimilliseen hintaan?

tai eihän ne jenkeissä mahdottomia maksa mutta kun tulli tykkää laittaa vähän extraa kuitenkin.
ennen minäkin suunnittelin m3 adapterin ostoa, mutta tuon kanssa ei ainakaan tarvitse miettiä muistikorttien yhteensopivuuksia tai muuta vastaavaa.

onko missään muuten kunnon matskua että miltä leffat ds:llä näyttää?
youtuubella ja google videolla kun etsein niin aina oli vaan jotain 10 sekunnin pätkiä jostain japsi musavideosta tai animesta.
olisi kiva nähdä millasella kuvanlaadulla ja kuinka sulavasti toimii oikeen normaalin elokuvan kanssa. animesta kun on aika vaikea nähdä sitä sulavuutta kun muutenkin animaatio on töksähtelevää.
tosin aivan riittävästi varmaan minulle kun olen ngagen ruudultakin tyytyväisenä elokuvaa katsellut mutta olisi silti kiva nähdä.

Tässä ainakin super smash traileri näkyy ja joku ihme video alussa. Mitäs tarkoittaa inhimillinen hinta? Kyllä minä tuosta 100€ ehkä jopa yli voin maksaa.. Katsoo jos esim modpiiri.com noita ottaisi myyntiin.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

no 100e ei ole minulle enää inhimillinen hinta koska 109e saa passcard3:n ja m3 adapterin, se tosin vaatii muistikortin mutta eipä 512 cf kortti maksa kuin alta 30e.

plus tuon g6:n lisäksi täytyisi hommata se passcard kuitenkin vielä joten sama hinta tulee paitsi tuossa on paljon vähemmän tilaa.
joku 70e olisi jo sopiva hinta.

jostain jenkeistä varmaan saisi hiukan halvemmalla mutta ne tullit ne tullit.

edit:kyllä tuonkin videon perusteella hyvältä vaikuttaa videon toisto.
en muista mistä luin jonkun leffa softan arvostelun tai jtn mutta siinä väitettiin että default asetuksilla kun convertoitiin joku pätkä ds:lle niin kuvan laatu oli "high" ja silloin framerate olisi ollut 10 framea sekunnissa joka on jo aikamoista nykinää.

tuo sitten taas näytti ihan hyvältä häntimistä lukuunottamatta (joka saattoi johtua kyllä kuvaukseen käytettävästä kamerastakin) ja kuvanlaatukin on varmasti parempi oikealla ds:llä kuin tuolla tavalla videokameralla kuvattuna.

mutta kun elokuvia joillekkin käsikoneille muutetaan niin ainahan sen käännökseen käytettävän softan laatukin on vähintään yhtä tärkeää kuin sen leffan toistamiseen käytettävän ohjelman laatu.

tuossa jutussa kun taisi olla joku m3 adapteriin integroitu softa ja mukana toimittettu muunnos ohjelma.

kyllä tuolla kelpaisi vaikka muijan luona katsella jtn leffaa jos ei parempaakaan tekemistä ole.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

pelle sanoi:
no 100e ei ole minulle enää inhimillinen hinta koska 109e saa passcard3:n ja m3 adapterin, se tosin vaatii muistikortin mutta eipä 512 cf kortti maksa kuin alta 30e.

plus tuon g6:n lisäksi täytyisi hommata se passcard kuitenkin vielä joten sama hinta tulee paitsi tuossa on paljon vähemmän tilaa.
joku 70e olisi jo sopiva hinta.

jostain jenkeistä varmaan saisi hiukan halvemmalla mutta ne tullit ne tullit.

Joo. M3 tulee todellakin paljon halvemmaksi mutta minä arvostan enemmän g6 kokoa. Se ajatus että voin kantaa mukanani ds, gba, snes jne. pelejä ilman että joudun ottamaan jokaiselle oman pelikasetin mukaan ja vielä ilman että laitteen koko kasvaa missään suhteessa, eikä epämääräsiä rumia ulokkeita sojota pitkin kylkiä on jotain uskomatonta. Tyylin ennen kaikkea.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Lloyf sanoi:
Mitäs? Kuka waresta on puhunut. Voi näitä laitteita laillisestikin käyttää, jos omistat pelin saat siirtää sen muistikortille.? Eikös näin oo?

En nyt ole varma miten homma menee tuon uuden tekijänoikeuslain kanssa, mutta koska nk. varmuuskopioiden peluutuksella tarkoitetaan 90% tapauksista warea, pidetään tuo varmuuskopiointikeskustelukin poissa täältä.

Olen jonkin aikaa katellut tätä ketjua melko suvaitsevaisesti, mut tässä viimeinen muistutus keskustelun suunnasta:
Tästä eteenpäin ketjuun ei enää ilmaannu mitään linkkejä sivuille, joilla puhutaan varmuuskopioiden/vast. pelailusta/toimivuudesta korteilla. Homebrew-keskustelu ja vastaava meikäläisen puolesta ok, mutta mistään GBA-, NDS- tai muiden kaupallisten pelien romien pelailusta ei tässä ketjussa puhuta.

KonsoliFIN BBS ei ole oikea paikka ware-keskustelulle.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

kaba sanoi:
En nyt ole varma miten homma menee tuon uuden tekijänoikeuslain kanssa..

Eiköhän se uusi laki ole niin ettei varmuuskopioita saa tehdä...
M3:sta olen harkinnut mutta täytyy katsoa jos tuo pienempi palikka tulisi modpiiri.comiin myyntiin, kuten joku jo mainitsi niin tyyli ennen kaikkea.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

noose01 sanoi:
Eiköhän se uusi laki ole niin ettei varmuuskopioita saa tehdä...

Hieman tarkemmin ilmaistuna uusi laki kieltää varmistuskopioiden tekemisen, jos alkuperäinen data on suojattu tehokkaalla teknisellä suojauksella. Mikä sitten on tehokas tekninen suojaus jää määrittelemättä.

</OFFTOPIC>
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Tilasin M3 adapterin ja tarvittavat tilpehöörit modpiiri.comista. (ei tätäkään en tilaa vinkukiinasta) seuraavaksi päiväksi tilauksesta tuli postitoimipaikkaan. Nyt täytyy perehtyä leffojen muistikortille siirtämiseen niin pääsee ihmettelemään kuvanlaatua tai sen puutetta. Otin SD version koska sen kortteja on nurkissa pyörinyt jo entuudestaan. Lisäksi hain vielä yhden 512:n ja muistikortin lukijan kannettavaan jotka sain heti mukaan ;D
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

noose01 sanoi:
Tilasin M3 adapterin ja tarvittavat tilpehöörit modpiiri.comista. (ei tätäkään en tilaa vinkukiinasta) seuraavaksi päiväksi tilauksesta tuli postitoimipaikkaan. Nyt täytyy perehtyä leffojen muistikortille siirtämiseen niin pääsee ihmettelemään kuvanlaatua tai sen puutetta. Otin SD version koska sen kortteja on nurkissa pyörinyt jo entuudestaan. Lisäksi hain vielä yhden 512:n ja muistikortin lukijan kannettavaan jotka sain heti mukaan ;D

no eipä noita kannata ulkomailta tilatakkaan, menee verojen jälkeen yhtä kalliiksi kuin suomesta ostettuna.
mites modpiirin toimitus muuten, moni valittanut että ainakin modpiirit on tulleet pehmustamattomassa kirjekuoressa.
kuinka hyvin pakattuna nuo toimitettiin?

ja tilasitko sen paketin jossa tulee passkey2 vai sen jossa tulee passcard3?
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

pelle sanoi:
mites modpiirin toimitus muuten, moni valittanut että ainakin modpiirit on tulleet pehmustamattomassa kirjekuoressa.
kuinka hyvin pakattuna nuo toimitettiin?

En ole Modpiiristä juuri tuota tilpehööriä tilannut, mutta Xboxin komponenttikaapeli tuli aika karun näköisesti pahvimöykkyyn käärittynä. Toimitusnopeudessa, tilausvahvistuksissa ynnä muussa yhteydenpidossa ei sen sijaan ollut moitteen sijaa.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

pelle sanoi:
no eipä noita kannata ulkomailta tilatakkaan, menee verojen jälkeen yhtä kalliiksi kuin suomesta ostettuna.
mites modpiirin toimitus muuten, moni valittanut että ainakin modpiirit on tulleet pehmustamattomassa kirjekuoressa.
kuinka hyvin pakattuna nuo toimitettiin?

ja tilasitko sen paketin jossa tulee passkey2 vai sen jossa tulee passcard3?

Kirjeessä tuli jonka sisältä löytyi: passcard3 alkuperäisessä pienessä pahvilaatikossa sekä adapteri jonka iso pahvilaatikko oli taitettu lituskaksi. kirjekuori oli pehmustamaton mutta eivätpä nuo olisi tuossa päässeet kärsimään kun alkuperäiset paketit ovat tukevat.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Itse tilasin näitä ihmevehkeitä pari vuotta sitten (gba:lle tosin) kiinalaisesta paikasta nimeltä winsunx, joka näyttää olevan edelleen pystyssä. Uskallan melkein suositella sillä hinnat on huomattavasti Suomea halvemmat ja ainakin mulla 150e roinat tuli komeasti tullin läpi kun olivat kirjoittaneet paketin kylkeen toy parts ja arvo 20 taalaa.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

juu itsekkin katselin että kaikki on kiinan versioita eli ei kannata varmaan enkku valikoista haaveilla.
sen lisäksi äkkiä tutkittuna postikulut yli 20 taalaa suomeen.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

Linkki
Linkki

Onkos noi samat kuin Tässä paketissa? Eli erikseen tulee halvemmaks?

Kumman tilaan? Eli kumpi on parempi satsi eli noi kaks erikseen vai toi toinen paketti missä on kaks vehjettä.
 
Vastaus: Modipalikat, M3 Adapter ja Passme2?

minä henk.koht en tuota sd adapteria ostaisi ihan vaan sen takia koska se näyttää olevan ns.merkitön.
ei mitään valmistajan tietoja missään, kun taas siinä valmis paketissa tulee m3:n adapteri joka on tunnettu ja laadukas merkki.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom