Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Tiltin videoarvostelu pelistä. Katsokaa, jos pystytte :p Itse oli pakko lopettaa kesken, ei vaan yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan tota lukijaa!
Tilt.tv - Arvostelu - ModNation Racers (klik!)

Mario Kart. Siinä kahdella sanalla, mistä Modnation Racers -pelissä on kyse .... Modnation Racersin erottaa Mario Kartista sen yhteisöllisyys... Joo ja varsinainen ydinmekaniikka, se miten pelissä ajetaan, ei eroa kai mitenkään? Ei tietenkään, se on Kart-peli, silloin se on täysi kopio Mario Kartista...:rolleyes:
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Ensi hetket testattu ja vain 2 asiaa jäänyt päälimmäiseksi:
* Latausajat
* Nettipeliin ei saa yhteyttä.

Nämä kaksi asiaa sai jo ärräpäät lentelemään, mutta en nyt heitä kirvestä kaivoon.

edit: luin ketjua ja samat huolet muillakin näköjään, joten ollaan vielä positiivisn mielin.
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Onko mitään hajua miten helposti tässä saa tehtyä verkkopuolella privaattiskaboja? Potenttiaalia löytyisi viikonlopun hämyajoihin :D
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Mario Kart. Siinä kahdella sanalla, mistä Modnation Racers -pelissä on kyse .... Modnation Racersin erottaa Mario Kartista sen yhteisöllisyys... Joo ja varsinainen ydinmekaniikka, se miten pelissä ajetaan, ei eroa kai mitenkään? Ei tietenkään, se on Kart-peli, silloin se on täysi kopio Mario Kartista...:rolleyes:
Juu ei noita tiltin arvosteluja pidä ottaa tosissaan. Ihan shaibaa ne nykyään on.
Missähän arvostelussa se oli, kun sanottiin että mario karttia ei peli juurikaan muistuta ja on muutenkin ko. peliä parempi. IGN?

Ja on muuten tosi huono arvostelijakin tuossa, äänestä saa semmoisen kuvan että jätkää ei voisi vähempää kiinnostaa koko homma. Varsinkin tuo intonaatio... Argh.

"kaikille modausinTOISILLE."
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Netti ei toimi koska pelin virallinen julkaisupäivä on 19.5, joten turha ihmetellä miksi palvelimet eivät futaa. Promot vaan on tullut aikaisin, olis tosin kiva jos servut ois jo kehissä.

Itse olen tykännyt todella paljon, vaikka pelissä on melkeinpä liikaa sisältöä ja sitä ei ole osattu jakaa kovin fiksusti. Uutta featuree pusketaan päälle hillitöntä tahtia. veikkaan, että osa vähemmän pelaavasta porukasta ei edes heti tajua mihin pitäis ajaa/mitä klikata, että pääsis kisailemaan :p

Vaikeustasokin on aika tiukka. Tokan rundin vikassa skabassa piti jo vetää tusina yritystä voittaakseni. Viihdyttävä peli ja nelinpeli toimii splitscreenillä oivallisesti.
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Mukavaa kuulla, että demokin on tulossa niin pääsee jo hyvin sitten ennakkofiiliksiin. Itsehän olen tämän jo ennakkotilannut kohtuu huokeaan hintaan briteistä. Harmi vaan kun tämä ja RDR tulevat juuri tässä ennen kesää. Ajattelin, että kesällä voisi ulkoilla, mutta...:D
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Harmi etten saa tätä peliä hommattua julkkarissa, sillä uuteen tietsikkaan ja kajareihin meni sellainen about 1500 euroa rahaa. Noooh... Eiköhän viimeistään sitten kun Little big planet 2 on jo horisontissa, alkaa tähänkin peliin olla kerätty tarpeeksi tuohta. Saapahan vieläpä halvemmalla.

Voisi itse asiassa molemmat ostaa kerralla, jos ovat hintansa arvoisia.

PS: Milloinkas Konsolifiniltä olisi arviota luvassa tälle kaahastelulle? ;)
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Voiko tässä kuunnella omaa musaa?
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Heti keskiviikkona kyl menos ostamaa tätä, vaikuttaa iha piru hauskalta. Toivottavasti saahaa ne latausajat kuntoo vaikka patchillä sitte. :)
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

GameSpot jakaa peliin voucher-koodeja, joilla saa ladattua peliin "Air Raid" DLC:n 25. päivästä alkaen. Kyseessä on lentokoneen näköinen kulkupeli, asiaan kuuluva lentäjän lakki ja pilottitakki.

Voi olla, että koodi toimii vain US-storessa, mutta se jää nähtäväksi.

air-raid.jpg


GameSpot DLC : ModNation Racers Air Raid DLC Giveaway
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Verkkoon eivät vielä päästä kisaamaan, ehkä huomenna tai viimeistään perjantaina kun muu Eurooppa saa pelinsä. Laitetaan videopätkää yksittäisestä kisasta tarinamoodin ulkopuolelta:

KonsoliFIN - Media - ModNation Racers (PS3) -

Enemmän kuitenkin odotuksia tosiaan sieltä verkkopelin puolelta. Siellä nähdään.
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Verkkoon eivät vielä päästä kisaamaan, ehkä huomenna tai viimeistään perjantaina kun muu Eurooppa saa pelinsä.
Tänään ilmestyneen PelaajaHD:n mukaan serverit ovat nyt auenneet, ja pienten alkukankeuksien jälkeen herrat Puha ja Kaitila pääsivät pelaamaankin netissä.

&
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Tänään ilmestyneen PelaajaHD:n mukaan serverit ovat nyt auenneet, ja pienten alkukankeuksien jälkeen herrat Puha ja Kaitila pääsivät pelaamaankin netissä.

Kiitos vinkistä! Jostain syystä ei loggautunut verkkoon peliä käynnistäessä. Nyt pelin sisältä uusitayrityksen kautta ollaan mukana. Jee, tästä se lähtee -> pelaamaan :D
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Huhhuh.. mitä vääntöä verkon puolella. Aivan käsittämättömän tiukkoja skaboja keskimäärin siinä 4-9 pelaajan välillä tänään ollut (max. 12 pelaajaa). Alun tapahtumat eivät välttämättä sanele lopputulosta, sen verran on paljon vipstaakeja nakeltu pelaajien käyttöön muita murjomaan. Silti tässäkin ne ajolinjat ja kenttätuntemus ovat jo puoli voittoa. Konekuskit osaavat myös ajaa ja välillä veivät jopa ruutulipun.

Muutama tuttu pelinicki täältä tuli illan aikana vastaan. Mitään privamatseja ei lähdetty kuitenkaan tekemään. Mukaan vaan sinne missä muutkin. Peliservun lobbyssa toimii voice-chat ja tekstit. Pelin aikana avoinainen mikrofoni toistaa pelaajan kommentit koko kansalle. Mutea en tähän hätään osannut etsiä. Hostaaja voi vaihtaa kisasäätöjä vapaasti, jopa tarjota väliin omia ratojaan. Itse laitoin ensimmäisen oman kentän jakeluun. Tehty kahdessa minuutissa ja sen se on näköisensäkin. Löytyy sieltä online-kirjastosta nimellä MyLittleTrack. Myös oma modattu pelihahmo sekä -kaara löytyy kirjastosta. Käykääpä arvostelemassa näitä :)

Viimeisessä servussa pelasin varmaan sen reilun tunnin putkeen ja tässä ei tullut katkon katkoa. Illan aikana sekalaisissa paikoissa disco napsahteli muutaman kerran. Ruudunpäivityksestä ei löytynyt tällä näytöllä pahaa sanottavaa, parantunut siis reippaasti betasta. Katsotaan huomenna uudestaan jahka alkaa 12 pelaajaa täyttämään samaa suoraa.
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Demo löytyy tällä hetkellä ainakin US storesta, joten sinne lataamaan jos ei tänään (keskiviikko) peli luukusta kilahda.

Demoa hetken pelailin ja ainakin omasta mielestäni ohjaukseen on tehty hieman muutoksia sitten betan. Auto tuntuu hieman kevyemmältä = kääntyy herkemmin kuin mitä muistelen betasta, mutta voi olla että muistan vain väärin. Joka tapauksessa ihan yhtä hyvältä vaikutti kuin betassakin ja demon yksi ratakin oli ihan jees luokkaa. Demossa voi myös testata eri nopeus luokkia (rookie, pro, elite), mikä ei onnistunut betassa (tai en itse huomannut). Eliten vauhti on aika mukavaa, mutta edes expert AI ei oikein antanut haastetta pure racessa (sis. ilman aseita).

Saa nähdä joudunko kituuttamaan vielä tämän päivän demon parissa. Posti voisi tuoda pelin julkkariksi, mutta sitä ei ole vielä kertaakaan tapahtunut. Jos tämä kerta olisi vaikka poikkeus.
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Olin hämmästyttävän pettynyt demoon. Editoriin ei ollut tullut mitään uutta hienoa kokeiltavaa, joka tarkoittaa sitä, että tämän ilmaisversion perusteella en ainakaan mene ostamaan tätä peliä. En tiedä onko jollain ihme konstilla mahdollista saada itselleen muokattavaksi noita muitakin teemoja, kuten autiomaa mutta tuo nurmikkorata alkaa jo pursuamaan yli korvista. Varsinkin kun muokkaus tamineita on vain pari. Jesh...


Noh... Mitäpä minä valittelemaan. Editori on joka tapauksessa ainoa asioa, joka minua tässä kiinnostaa. Harmi ettei sitä pääse hyödyntämään tuossa demossa yhtään sen enempää, kuin Betassa.
 
Ylös Bottom