Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Sanoin jo kerran, että vääntö "Play. Create. Share." -taglinesta saa riittää. Ja sitä varten ei todellakaan tarvita omaa ketjua. Kyseessä ei ole mikään virallinen brändi, mutta se kuvaa tietynlaisia pelejä. LBP oli ensimmäinen noista peleistä. Ja alunperin LBP:tä sitä paitsi kuvattiin sanoilla Explore, create, share.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Toivottavasti noita pelissä olevia puita ja taloja on montaa erilaista laatua, ettei joka kentässä olisi sitä samaa taloa ja kuusta. Olisi myös kivaa kun saisi itse rakentaa jotain hyppyreitä ja peräti aseita, reiluuden rajoissa tietysti. Että esim. saisi valita onko oma ase ulkomuodoltaan pommi vai ohjus vai ninjatähti... :)D) ja valita onko se ohjautuva (jolloin ei hidastaisi niin paljoa) vai menisikö se suoraan eteenpäin (jolloin hidastaisi enemmän, mutta ei osu varmasti).
Toivottavasti pelissä on myös "teemoja" kuten LBP:ssä, niin että saisi tehtyä kentän, jossa ajetaan esim. linnan muureilla tai viidakossa.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Kyl mä uskoisin että siinä radan muokkaus työkalus on varmaa aika paljon erillaista teemaa.
Ja sit on 99.9% varmaa et tulee jotain ladattavaa sisältöa storen kautta.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Lainattu LBP aiheesta.

PlayStation.Blogista selvisi, että mukana tulee myös Modnation Racersin betakoodi. (Offtopicina mainittakoon, että yöllä unessani pelasin Modnation Racersia ja olin yllättynyt, kuinka hyvältä se peli tuntuikaan...)

Tuleeko noita betakoodeja muuten jakoon kuin tossa LBP GOTY:ssa? En todellakaan osta toista LBP:tä, mutta tuo betakoodi tähän peliin kiinnostas todella paljon. Mun osalta varmaan odotetuin peli 2010.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Vau! Peli näyttää jo nyt reilusti hienommalta kuin E3:ssa. Toi aavikkorata näytti todella upealta! Tahtoo tehdä oman radan!
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Fanaattisimmille faneille löytyy saitti:
ModNation Racers Central

Pelin kehittäjä, United Front on ilmeisen tietoinen tuosta sivustosta ja seuraa siellä käytävää keskustelua melko aktiivisesti. Tuolta siis helpointa löytää kaikki uusin informaatio pelin liittyen.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Pow, tänään pamahti betakoodi sähköpostiin! Sopivasti juuri, kun BF:BC2-beta sulkeutuu kohta. Ja ihan pelin omien sivujen kautta tuli, ennenkuin kukaan ehtii kysymään. ;)

Laittelen fiiliksiä heti, kun ehdin tänään tai huomenna testaamaan.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Itse en saanut kuin säälipalkinnon, Modnation Racers -teeman :(
Näin Qore-tilaajana sain betakoodin, mutten teemaa. 8)

PS. Sovitaan näin heti alkajaisiksi, ettei tehdä tästä mitään "heruux koodia" -ketjua. Heruttelijat voivat väsätä kasaan oman ketjunsa. Tai oikeastaan pitäisi olla yksi yleinen PS3-pelien betakoodivonguntaketju.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tuli saatua Beta ja teema. Teema oli pettymys, klikkaus ikonit ovat valkosia ja niin on myös teeman ylä- ja alalaita. Teema ei tule käytettyä.

Pystyykö tuota betaa käyttämään EU tunnuksella? Pitää varmistaa, ei oo kiva jos beta lukkiutuu.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Mulle tuli molemmat, katoitko ettei ollut kahta koodia samassa mailissa?

Ei ollut. Oli vain valittelut siitä, että kiinnostuneita oli niin paljon, että kaikille ei beta-koodia riittänyt. Mutta sen sijaan saat tämän mahtavan teeman! Huomasin toki tuon vasta siinä vaiheessa, kun olin koodin jo syöttänyt. Ihmettelin, että nyt on kyllä tiedostokoko liian pieni ja tarkistin uudestaan mitä mailissa luki, nyt kun näki jotain muutakin kuin koodin siitä. Turhaan tuli syötettyä tuo teemakoodi, olisin sen voinut jollekin antaa, koska itse en sillä mitään tee, mutta se on myöhäistä nyt.

TT, tasan ei käy onnen lahjat :)
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Säälipalkinnoille jäätiin täälläkin, joskaan ei ole vieläkään tullut sitä jenkkiaccoakaan tehtyä... Joku voi noutaa tuon teeman, jos kiinnostaa: CEQ4-64BM-5KRK.
 
Ylös Bottom