Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rioichi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tänää oli tullu koodi sähköpostii, mistä saa sackboy hahmon ja auton :) Ei oo vaan vielä tätä peliä, mutta vois hankkia.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Sama homma, kaipa tämä peli on siten ostettava kun mitään hyvää karttia vielä ole julkaistukkaan, demo oli sen verran hyvä että varmaan tulee vinhaa tahtia kiekko koneessa pyörimään.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Kokeilkaas rataa nimeltä ''Beach rumble''. Nopea, haastava ja ryskettä tulee. Tein myös oman ''tiimin'' nimeltä Flame Racing Team. Modin ja auton voi ladata Flame racing team nimellä.


Käykö monella silleen että kun ettii kokemuspiste kilpailuja, peli disconnectaa ja luo oman istunnon johon kukaan ei voi liittyä? Sitten taas helvetilliset yhdistelyt palvelimille.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Täällä kans päästy jo ensi testit vetämään pelistä. Tosi hyvää viihdettä 4 hengen split screenis ja tietenkin onlinen puolella. Kauheen paljon aikaa kyllä voi mennä noihin modien ja kartien luomiseen yms mut sehän on vaa hyvä juttu että tekemistä riittää :)
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tänään on jostain syystä ollut todella paljon ongelmia päästä pelaamaan edes yhtä kisaa. Ei meinaa millään löytyä kolmea muuta pelaajaa jos tekee oman pelin, ja sit jos katkaisee kesken niin ei meinaa connectaa enää palvelimelle.
 
Vastaus: ModNation Racers [Hype]

Milloinkas tästä tulee sitä arvostelua? Peli on jo julkaistu mutta yhtäkään suomalaista revikkaa ei näy millään saitilla. Ei ilmeisesti ole mikään maailman mielenkiintoisin tuotos pelimedialle, tai sitten kaikki saitit ovat unohtaneet julkaista oman painavan sanansa :p :D

Kesäkuun MikroBitissä on tästä sivun arvostelu. Julkaisupäivä 1.6. (previkkahan käsiteltiin maaliskuun numerossa nopeasti).

Henkilökohtaiset odotukset MNR:iä kohtaan olivat todella korkealla Sega All-Star Racingin epäonnistuttua nimenomaan jaetulla ruudulla pelattaessa. Kyllä MNR on parasta kartingia sitten Mario Kart: Double Dash!!:in
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tuo yksinpeli on kyllä todella vaikea. Jotain kisoja joutui runnomaan kymmeniä kertoja ennen kuin sain kaikki tavoitteet tehtyä. Puolet kisoista vedetty ja melkein kaikki 100%. Tänään vasta hokasin että yksinpelissähän on tarinan tynkää: päätöksiä, räjähdyksiä ja ahneita sukulaisia. Vielä muutama päivä niin pääsee taas online kisoja mättämään.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tuo yksinpeli on kyllä todella vaikea. Jotain kisoja joutui runnomaan kymmeniä kertoja ennen kuin sain kaikki tavoitteet tehtyä.

Helpottaa kummasti jos tyytyy vaan pääse kolmen parhaan joukkoon -tavoitteeseen.

Jos on aiemmin pelannut Mario Karttia niin siinä opittuja taitoja voi hyödyntää tässä.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tietääkö kukaan että tuleeko tämän pelin mukana sitä 3.21 päivitystä? Edelleen en halua asentaa sitä.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Avaa tämän PlayStation Network -kuponkikoodin avulla Sackboy™-mod ModNation Racers -peliin.

"7RCP-JLB9-758H"

Eip kiinnosta joku nopea ottakoot
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tulipahan sonylta @postissa koodi, jolla saa peliin sackboy modin. En kuitenkaan itse peliä omista joten yv:tä jos kiinnostaa.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Helpottaa kummasti jos tyytyy vaan pääse kolmen parhaan joukkoon -tavoitteeseen.

Jos on aiemmin pelannut Mario Karttia niin siinä opittuja taitoja voi hyödyntää tässä.

Itel jymähti ekaan kisaan mis tarvii tulla ekaks. Typerä kumilenkki tekoäly on vahvasti tässä luonnollisesti, ja maalisuoralla yleensä kaikki pistää lvl3 aseet mun niskaan eikä edes täydet suoja energiat auta siinä :(.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Itel jymähti ekaan kisaan mis tarvii tulla ekaks. Typerä kumilenkki tekoäly on vahvasti tässä luonnollisesti, ja maalisuoralla yleensä kaikki pistää lvl3 aseet mun niskaan eikä edes täydet suoja energiat auta siinä :(.

Kyllä ja täälläkin ehti välillä jo turhautua. Mutta! Kun sen voiton vihdoin sieltä saa, ymmärtää ehkä paremmin mitä pelintekijät ovat tällä hakeneet. Se on tullut todellisen itsensä ylittämisen kautta. Kaikki on pantu peliin ja kumilanka varmistaa ettei rauhallista hetkeä juuri ole.

Suojia varten pitää olla boostia varastossa viimeisimpiin mutkin, tarvikelaatikot poimia ajoreitin kannalta yleisimmältä väylältä ja likaisiin keinoihin turvauduttava aina kuin vain mahdollista. Konevastustajaa varten ei noilla oikoreiteillä ole ehkä niinkään oleellista merkitystä. Enemmän on omilla puhtailla ajolinjoilla.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Omasta mielestäni tuo vaikeusaste on toteutettu juuri oikealla tavalla. Tekoälyn vauhdissa pysyy pelkällä driftaamisella ja yleensä boosti mittari on täynnä kokoajan, jotta shieldiä voi pitää päällä pidempiäkin aikoja. Rataa kohden on yleensä yksi-yli-muiden ajaja, joka sitten pistää jo ihan reipasta kierrosaikaa tauluun, mutta tässäkin voittoon avain on se boostin käytön rytmitys; joskus ottaa vähän kaulaa takana ajajiin ja muuten säästelee sitten mahdollisia hyökkäyksiä vastaan shieldiä. (Shieldin ajoitus on muuten myös melkoista taitopeliä. Esimerkiksi Sonic riftin jos näkee vasemmassa palkissa lähestyvän pitää odottaa ensin että se menee ohi ennenkuin vasta käynnistää shieldin muuten edes täydet boostit eivät taida riittää.) Ainoa moitteen sija tähän mennessä on se, että devastatoreilla saadut osumat ovat kyllä niin tuurista kiinni että ei mitään järkeä. Onneksi haasteissa niitä ei ole kauheasti vaadittu.

Ainiin tuosta kumilenkistä. Jos oikeasti ajat todella hyvin, niin ei sieltä kyllä kukaan tule lähellekään eivätkä vastustajat saa jotain supertasoitus boosteja siitä hyvästä että jäävät jälkeen. Siinäkin suhteessa onnistunut ratkaisu UFG:ltä
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Muutama kysymys pelin omistajille:
Kun olet tehnyt pelissä radan ja julkaiset sen maailmalle, voiko rataa enää tämän jälkeen muuttaa vai onko se "lukittu"? Kerääkö peli noista itsetekemistä radoista tilastoja tyyliin "Nopein kierrosaika" tms.? Miten niille käy, jos rataa käy jälkikäteen muuttamassa?
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Muutama kysymys pelin omistajille:
Kun olet tehnyt pelissä radan ja julkaiset sen maailmalle, voiko rataa enää tämän jälkeen muuttaa vai onko se "lukittu"? Kerääkö peli noista itsetekemistä radoista tilastoja tyyliin "Nopein kierrosaika" tms.? Miten niille käy, jos rataa käy jälkikäteen muuttamassa?

Tehdesäsi rataa voit määritellä radan lukituksi. Jos et määrittele voi kuka tahansa ladata ratasi ja muuttaa sitä sekä julkaista sen uudelleen. Tästä ilmeisesti alkup. tekijä saa jotain credittiä. Ilmeisesti myöskään alkup rataa ei voi muokatulla korvata.
Jälkikäteen voit muuttaa rataa mutta käsittääkseni joudut sen julkaisemaan uudelleen.

Näin perstuntumalla. Jos meni metsään korjatkaa.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Hyvässä zäkällä tätä löytyy kahden viikon päästä jo käytettynä Gamestopista, jolloin ei ihan tuota täyttä hintaa tarvitse maksaa. On kyllä mahtavaa miten huikeaan tuo hahmo ja muu editorisälä taipuu. Repesin Borat-hahmolle totaalisesti! :D


Game Reactorin arvion tässä juuri lukaisin. Odotin jotain ihan täydellistä lynkkaamista tälle pelille(kyseinen "lehti" ei ole ollut vähään aikaan kovinkaan suopea pleikkari peleille) mutta varsin hyvät pojot sieltä putkahti. Siltikin.... En nyt ihan mene tuota kuutta kymppiä tästä maksamaan. Kymmenen euron verran kun hinta laskee, niin voidaan puhua jo ostamisesta.

Ehkä tuon kahden viikon venaamisen jälkeen ei enää ole nettipeleissäkään lagiongelmia.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Synophis sanoi:
Ainiin tuosta kumilenkistä. Jos oikeasti ajat todella hyvin, niin ei sieltä kyllä kukaan tule lähellekään

Tämän johdosta painekerroin nouseekin aika kuumottaviin lukemiin, kun huomaa vetäneensä pitkään jo melkeimpä täydellistä ajolinjaa ja tietää konevastustajan odottavan vain yhtä kunnon töppiäsi painaakseen taas ohi. Kumilankaa on, mutta ns. superkuskia lukuunottamatta ei mikään aivan älytön.

Kerääkö peli noista itsetekemistä radoista tilastoja tyyliin "Nopein kierrosaika" tms.?

Kerää tilastoja ja näitä tuleekin seurattua.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

tulipas testattua viikonloppuna demoa jaetulla ruudulla veljen kanssa ja ihan mukava päristelypeli tämä on. ruudunpäivitysnopeuskin oli parantunut betasta huomattavasti ja nyt oli ihan smoothi jo. latausajat tuntuivat kyllä edelleen hieman turhan pitkiltä.
 
Ylös Bottom