Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rioichi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tää on muuten kiva kun tuolta Modnation Racers communityn puolella pystyy selaamaan toisten profiileja + julkaistuja ratoja tähän tyyliin (eli eka oma julkaistu rata, saa testailla):

ModNation Racers - River Kwai


Eli lista näyttää tältä:

MyLittleTrack
Periferia
Grandma Hills
Bamboo Realm
Beach Brawl
River Kwai


Laitan näitä heti testaukseen kunhan lähtee netti toimimaan kunnolla... Nyt pätkii parin minuutin välein eikä PS3 pysy verkossa...
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Eipä tästä pelistä jäänyt kyllä mitään käteen kun partypeliksi oli tarkotus hommata. Vai olenko jotenkin missannut tavan pelata useamman kisan sarjan nelinpelinä jaetulla ruudulla? Ei yksittäisten kisojen karmeilla latausajoilla ajelu kyllä lämmitä yhtään kun porukka on suht kilpailuhenkistä kuitenkin. Useamman kisan sarjoja niiden olla pitää Eikä edes sitten saa niitä botteja yhtäkään mukaan. Ei todellakaan näin.

Toinen uskomaton juttu, minkä ihmeen takia ohjata ei voi ohjainta kallistelemalla? Vai onko se ominaisuus jossain piilossa?

Ja tämä nyt sitten on kaikkien aikojen kart-peli? Yksinään jos tykkää pelailla niin kai siitä sitten joku saa jotain irti. Ja jos sattuu tykkäämään auton ohjaamisesta tatilla:confused:.

Bumerangina divariin, ei tullut tässä huushollissa Mario Kart Wiin uhkaajaa, ei.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Toinen uskomaton juttu, minkä ihmeen takia ohjata ei voi ohjainta kallistelemalla? Vai onko se ominaisuus jossain piilossa?

Ja tämä nyt sitten on kaikkien aikojen kart-peli? Yksinään jos tykkää pelailla niin kai siitä sitten joku saa jotain irti. Ja jos sattuu tykkäämään auton ohjaamisesta tatilla:confused:.

Bumerangina divariin, ei tullut tässä huushollissa Mario Kart Wiin uhkaajaa, ei.

Samoin! Kaverin peliä kokeilin parin tunnin ajan enkä löytänyt sitä hienoutta.. (Sama LBP:n kanssa.)
Onhan tuo ratojen ja autojen luominen ihan kivaa puuhaa mutta ajaminen oli loppujen lopuksi huonommin toteutettu kun odotuksissa oli.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Vai olenko jotenkin missannut tavan pelata useamman kisan sarjan nelinpelinä jaetulla ruudulla? Ei yksittäisten kisojen karmeilla latausajoilla ajelu kyllä lämmitä

Tästä samaa mieltä. Split-screen homma on todella vajaanoloinen. Ilman botteja nyt vielä kestäisi, mutta tournamenttien puute on aika käsittämätöntä. Väittäisin kuitenkin kaikkien aikojen kart-peliksi tästäkin huolimatta, mutta mielipiteensä kullakin.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Lisätäänpä omakin panos joukon jatkoksi, 7 Sandman-sarjakuvan pohjalta tehtyä rataa:


MyLittleTrack
Periferia
Grandma Hills
Bamboo Realm
Beach Brawl
River Kwai
dream
death
destiny
destruction
desire
despair
delirium
Löytyvät paremmin kyllä mun PSN-tunnuksella.

Esikatsella voi joko tuolta:
ModNation Racers - Creations by nerevarmoonstar

Tai sitten tuolta:
1. Sandman: Dream (mod, kart &track)

Jälkimmäisen foorumille kirjoittelin myös lisätietoja radoista:
Sandman based tracks (ongoing project, each track has matching mod & kart also) - ModNation Racers Forums


Ps: Ensimmäinen viesti tänne, mutta olen roikkunut täällä lukemassa vuosikausia... jo alkuajoista lähtien. Ei oikein aika riitä muulta elämältä & pelaamiselta kirjoitteluun. Nyt menin sitten hurahtamaan urakalla tähän modailuun, niin joutuu ihan häpeilemättömästi mainostamaan tuotoksiaan foorumeilla :o Tosin muuten nuo kyllä hukkuisivat massan sekaan armotta.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Parasta näissä muiden tekemissä on hyvien ideoiden poiminen omiin ratoihin.

Tunnelit toimii, kun siellä mennään kirkkaassa valossa ja ei liian jyrkissä mutkissa. Aidot Ridge Racer -fiilarit tuli yhdestä näistä d-alkuisista. Korkkiruuvi oli myös onnistunut, diggasin enemmän kuin siitä MNR:n imutetuimmasta versiosta. Sen sijaan se överiksi vedetty hytkytys ahtaassa tunnelista muutti kilpa-ajon joksikin muuksi, eli olisi hyvä jos meno pysyisi jatkuvasti vauhdikkaana. Siellä oli muuten kyllä hauska hiekkarata, jossa ilmeni kuitenkin samaa ongelmaa kuin Beach Brawlissa. Eli pelin mukaan mentiin yli rajojen, vaikka omilla silmillä oltiin viellä ihan melkein tien päällä. Selvän eron tekeminen radan ja radan ulkopuolisen maaston välillä on tässä näemmä hiukan ongelma.

En tiedä onko omat säädöt televisiossa vedetty vähän liian tummaksi (lcd), mutta herkästi tuntuu noi varjoisat polut häipyvän ruudulta ja joutuu käsikopelolla etenemään. Tätä ja vauhdin hidastumista ehkä pelkää eniten uutta rataa tyypatessa.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Tunnelit toimii, kun siellä mennään kirkkaassa valossa ja ei liian jyrkissä mutkissa. Aidot Ridge Racer -fiilarit tuli yhdestä näistä d-alkuisista. Korkkiruuvi oli myös onnistunut, diggasin enemmän kuin siitä MNR:n imutetuimmasta versiosta. Sen sijaan se överiksi vedetty hytkytys ahtaassa tunnelista muutti kilpa-ajon joksikin muuksi, eli olisi hyvä jos meno pysyisi jatkuvasti vauhdikkaana. Siellä oli muuten kyllä hauska hiekkarata, jossa ilmeni kuitenkin samaa ongelmaa kuin Beach Brawlissa. Eli pelin mukaan mentiin yli rajojen, vaikka omilla silmillä oltiin viellä ihan melkein tien päällä. Selvän eron tekeminen radan ja radan ulkopuolisen maaston välillä on tässä näemmä hiukan ongelma.

Kiva että pidit, ainakin osasta. Tosin kaikki ei ollut tehtykään "hauskoiksi" ajaa, hain niillä enemmän tunnelmaa & kokeilin mitä kaikkea tuolla editorilla onkaan mahdollista tehdä. Se hiekkarata (death) ja korkkiruuvi (delirium) muuten vaatii yhden asetuksen muuttamista, jos aikoo "varsinaisen" radan ulkopuolella ajaa... harmillisesti huomasin vasta julkaisun jälkeen: "automaattinen palautus radalle" pitää ottaa pois päältä radan asetuksista. "Korkkiruuvista" muuten löytyy varsin päätähuimaava oikoreitti, joka ei toimi ilman tuota muutosta :)

Tässä muuten mun uusin tuotos listalle:

Lainaus:
MyLittleTrack
Periferia
Grandma Hills
Bamboo Realm
Beach Brawl
River Kwai
dream
death
destiny
destruction
desire
despair
delirium
mervyn pumpkinhead
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Moi! Kysyisin, että onks tää peli mitä odotitte tai odotitteko enemmän. Demosta on vähän vaikea varmaan sanoa, niin jos demosta pitää niin kannattaako sitten ostaa?
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Moi! Kysyisin, että onks tää peli mitä odotitte tai odotitteko enemmän. Demosta on vähän vaikea varmaan sanoa, niin jos demosta pitää niin kannattaako sitten ostaa?

Itsellä meni näin:
-näin kaverin pelaavan tätä
-kokeilin demoa
-pistin tilauksen vetämään ajatuksella tätä vois olla kivaa vetää verkossa kaverin kanssa
-vedin nopsaan yksinpelin läpi innolla
-kokeilin modailua ja nyt olen koukussa
-lisäksi netin kisat ovat niin tiukkaa vääntöä että haastetta piisaa yllin kyllin

Siis suosittelen kyllä, itse taidan pitää jopa enemmän kuin Motorstormista (2), jota sentään väänsin hooceena yli vuoden päivät (mm. ajotuntuma ihan eri luokkaa parempi, modaus toimii, erit. ratojen teko, niille tuntuu myös olevan enemmän kysyntää mitä olen omia tuotoksiani seurannut...)
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

kertokaas tyhmälle miten saan tehtyä niinkin yksinkertaisen asian rataeditorissa kuin poistaa aitaa radan viereltä? Oon yrittänyt noita leivänmurupolkuja tehdä niin eipä se mitään hyödytä kun aita blokkii polulle pääsyn ja en vaan ymmärrä miten sitä saa veks :D

Muokkaa rataa -kohdasta löytyy Tietyylit-valikko. Sieltä voi lisäillä tunneleita,siltoja ja aitoja. Valitset sen aidan lisäämisen, mutta sen lisäämisen sijaan painatkin kolmiota, jolloin aita katoaa valitulta alueelta.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

off topicia: kertokaas tyhmälle miten saan tehtyä niinkin yksinkertaisen asian rataeditorissa kuin poistaa aitaa radan viereltä? Oon yrittänyt noita leivänmurupolkuja tehdä niin eipä se mitään hyödytä kun aita blokkii polulle pääsyn ja en vaan ymmärrä miten sitä saa veks :D

Löytyy myös virallinen vaihtoehto: peli antaa tehdä (muistaakseni) 2 virallista sivureittiä, sille löytyy oma valikkonsa muokkaa rataa -kohdasta. Kuvake joka näyttää sivupolulta. Poistaa siis automaattisesti aidat, valitaan itse vain sivureitin alku- ja loppupiste.

Tuota aitojen poisto -tapaa käyttäessä pitää tosiaan radan asetuksista laittaa "automaattinen radalle palautus" pois päältä, muuten peli tulkitsee kisan aikana reitin radan ulkopuoliseksi ja palauttaa takaisin.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Jos pilkkua haluaisi viilata, niin kyse oli leivänmurupoluista, eikä "sivupoluista" (haaroitus). ;)

Tietääkseni, jos poistat aidan, joka johtaa leivänmurupolulle, niin mitään automaattisia palautuksia ei tarvitse ruveta sorkkimaan. Itse en ainakaan muista kertaakaan joutuneeni tekemään sellaista oikoreittejä rakennellessani.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Jos pilkkua haluaisi viilata, niin kyse oli leivänmurupoluista, eikä "sivupoluista" (haaroitus). ;)

Tietääkseni, jos poistat aidan, joka johtaa leivänmurupolulle, niin mitään automaattisia palautuksia ei tarvitse ruveta sorkkimaan. Itse en ainakaan muista kertaakaan joutuneeni tekemään sellaista oikoreittejä rakennellessani.

Lyhyesti sanottuna, jos haluaa päällystetyllä tieosuudella varustetun oikotien, pitää valita "sivupolku" (tai mikä lie onkaan suomeksi, kun enkulla pelaan) ja offroad-oikoteille voi tosiaan laittaa vaan leivänmuruja keskelle metsää ja poistaa sen aidan sillä radanmateriaalinvaihtohöskä työkalulla. Olen muuten huomannut, että jos poistaa radasta osan kolmiota käyttämällä ja laittaa toiseen päähän hyppyrin, niin peli luulee sitä laittomaksi oikotieksi. Ongelma korjaantui, kun korvasin poistetun tieosuuden tuolla "Instant Reset" materiaalilla (vai mikä lie). Ajattelin vain sanoa, jos jollain muullakin on ongelmia noiden illegal shortcutsien kanssa, itellä kun meinas palaa käämi tuossa kun en keksinyt mikä radassa oli vikana :D Itseltäkin tuli juuri julkaistua uusi rata, käykää testaamassa jos huvittaa.

Nyt kun career on 100% niin seuraavana tavoitetaulussa on online rank 30. Nyt mennään levelillä 22 (kuulostaa paljolta), mutta matkaa on silti vielä aika paljon jäljellä. XP:tä on nyt reilut 15000, kun level 30:een tietääkseni vaaditaan 500000. No, eiköhän se armottomalla jyystämisellä joskus vuoden päästä tule :D
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Olen muuten huomannut, että jos poistaa radasta osan kolmiota käyttämällä ja laittaa toiseen päähän hyppyrin, niin peli luulee sitä laittomaksi oikotieksi. Ongelma korjaantui, kun korvasin poistetun tieosuuden tuolla "Instant Reset" materiaalilla (vai mikä lie). Ajattelin vain sanoa, jos jollain muullakin on ongelmia noiden illegal shortcutsien kanssa, itellä kun meinas palaa käämi tuossa kun en keksinyt mikä radassa oli vikana :D Itseltäkin tuli juuri julkaistua uusi rata, käykää testaamassa jos huvittaa. D

No hittolainen! Kuten arvaat, myös täällä on tuohon palanut käämi. Aikaisemmin vain otin sen automaattisen palautuksen pois päältä ja rakensin muun radan sillain, ettei yli ihan helpolla mennä. Täytyykin katsella mitä ihmeitä saa aikaan kun kotio pääsee töistä :p
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Pahoittelut jos on jo kysytty, koitin ettiskellä triidistä vastausta mutta ei ainakaan omaan silmään osunut.

Voikos tässä pelissä tehdä ollenkaan moottoripyöriä? Yritin ettiskellä netistä vastauksia, mutta löysin ainoastaan viittauksia, että jossain kohden olisi tulossa ainakin dlc jolla voi tehdä kaksipyöräisiä?

Olis meinaan loistava idea täs kehitteillä. :D
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Sain vasta nyt ladattua & testattua nuo teidän muiden tekemät radat, varsin hauskoja pätkiä kyllä näin pikatestauksen perusteella. Taidan keskittyä liikaakin tähän modaukseen, uusin varsin toimintapainoitteinen rata on tuolla listan jatkona. Nyt meen kyllä vääntään kok.pistesarjaa vaihteeksi.


Lainaus:
MyLittleTrack
Periferia
Grandma Hills
Bamboo Realm
Beach Brawl
River Kwai
dream
death
destiny
destruction
desire
despair
delirium
mervyn pumpkinhead
destruction -historic ed.
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Mistäköhän valikosta mahtaa löytyä modnationin lopetus? Tietty PS3:sen alkuvalikosta löytyy lopeta peli kohta, mutta löytyykö itse pelitilasta minkä valikon kautta pelin lopetus?
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Mistäköhän valikosta mahtaa löytyä modnationin lopetus? Tietty PS3:sen alkuvalikosta löytyy lopeta peli kohta, mutta löytyykö itse pelitilasta minkä valikon kautta pelin lopetus?


Onko missään PS3-pelissä varsinaista lopetusnäppäintä pelin sisässä? Itse en ainakaan muista törmänneeni...

Yksi vaihtoehto on aina painaa PS-nappulaa pohjas vähän aikaa, niin saa lopetusvaihtoehdonkin...
 
Vastaus: ModNation Racers [PS3]

Poikani kysyy: Miten voi saada Raivoradasta ja Modobaanasta bonus osion? En millään onnistu saamaan sitä missä pitää lamauttaa vastustaja tuhoajalla. Sitä ihmettelen että yritin sitä ainakin 100 kertaa ja silti mikään niistä tietokoneista ei suostu menemää tuhoajan alle. Kertoisitteko että olisiko mitään kikkaa tai jotain millä ne bonukset saisi?
 
Ylös Bottom