Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MOH: Rising Sun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dragon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
What?! Mitä?! Mitä puolustelen? Kerro minulle kun en itekkää tiedä.

eikohan tuo mene jo vahan puolustelun puolelle

En käsitä mitä hauskaa on pelata tietokoneella... Itse suorastaan vihaan sitä! Pienenä pelasin kaikkea NHL 98:ia tietsikalla innoissani mutta kun sain pleikka 1:n, niin eipä oo koneeseen pelejä tarvinnu enää ostaa. Ehkä ohjaus on helpompaa mutta ps2:een voi aina ostaa hiiren ja näppiksen.

ainoa mika tosta puutuu on se kuinka kiva siina sohvalla on aina pelata :rolleyes:

*Viestin 1. osa ei liity mitenkään aiheeseen!!*

Nyt kyllä meni vähän frozenin jutut ohi!? "CONCORDE!"
Mutta kyllähän minä ainakin paljon mielummin pelailen pleikkarilla. Ennen oli toisin kun ei päässyt teknisesti pleikkari (PSX) samalle tasolle PC:n kanssa ja tietyt genret olivat säälittäviä tai puuttuivat kokonaan (FPS, Mangerointi jne...) pleikkarilta.

Nyt en pelimielessä tietokoneeseen koskekkaan (lo. CM satunnaisesti). Jatkuvia päivityksiä ja muuta sälää mistä en tykkää. Pleikkarille on tehty pelaaminen helpoksi ja ON TOTTA, että pelaan mielummin isossa, pehmeässä laiskalinnassa. Nyt kun vielä nettipelaaminenkin on lähtenyt mukavasti käyntiin...

Sinänsä en usko, että RS nappaa minua. Frontline oli pettymys. Eka kenttä oli hyvä ja lupasi paljon! Sen jälkeen ei pelissä ollut mitään pelattavaa. Arcade henkistä räiskintää (yhen miehen armeija telottaa puolet natsien armeijasta). Videoiden perusteella vaikuttaa myös RS arcadelta: japsit juoksee hirveetä vauhtia KOHTI! Kuulemma tehty vielä tahalteen... Putkilomaisia kenttiäkin riittää, laivoja ja tunneleita... Nettipelikin kuulostaa kohtis kököltä (8pelaajaa?!). Kun tulee uusi Ghost Recon ja Socom, niin ei varmasti jaksa innostaa RS:n nettipeli, ellei siinä sitten ole jotain aivan poikkeuksellista!

"Ei poijjat! Ei näin sotaa käydä!"

Ni siis rudyn kanssa melkein samaa mieltä tosta PS2 vs. PC asiasta. Nämä asiat ovat hyviä konsoleilla: saa pelata sohvalla rennosti, pelejä ei tarvitse asentaa, ei tarvitse säädellä mitään että peli pyörisi sujuvammin, voi pelata kaksinpelejä helpommin.

Nämä asiat ovat hyviä PC:llä: voi hakea netistä päivityksiä ja eri moodeja, pelit ovat halvempia.

NewsFlash: MOH: Rising Sun kultaan 03.11.2003

Electronic Artsin toiseen maailmansotaan sijoittuvan FPS-pelisarjan viimeisin osa, Medal of Honor: Rising Sun, on valmistunut ja lähtenyt monistukseen.

Loppukuusta kaikille kotikonsoleille ilmestyvän Rising Sunin pitäisi olla edeltäjiään tarinavetoisempi ja peli alkaakin vauhdikkaasti suoraan Pearl Harbourin hyökkäyksestä ja tarina jatkuu ympäri Tyynen valtameren alueita.

Yksinpelin lisäksi pelin voi pelata läpi yhteistyössä kaksinpelissä tai räiskiä jaetulla ruudulla neljän kaverin kanssa yhdeksällä kartalla. PS2-versiosta löytyy myös verkkopelituki kahdeksalle pelaajalle.

Ainakin ensikokeilussa Rising Sun tykitti ihan kybällä. Pearl Harborin pommituksessa on todella tunnelmaa. :)

Jos voittaisin nyt 60 euroa lotosta, käyttäisin sen ehdottomasti tähän kunhan se nyt eka edes ilmestyy ilmestyy. Vaikuttaa todella hyvältä. TC:kin häviää tälle.

ja gamespot 6.4! no huhh..
oon kyllä aina arvostanu enempi gamespottia ku IGN:ää mutta nyt kyllä arveluttaa. mahtaako olla noin huono tekele?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -mic-
oon kyllä aina arvostanu enempi gamespottia ku IGN:ää mutta nyt kyllä arveluttaa. mahtaako olla noin huono tekele?

Ei vitussa ole! Tunkekoon ****** ********** ja hävetkööt, mokomat gamespotin arvostelijat.

EDIT: Jotain rajaa... -Oliver

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -mic-
Ei salettii ole huono, monet arvostelijat nitisevät vaan putkimaisuudesta ja arcademaisuudesta, ei kuulemma tuo mitään uutta sarjaan tapahtumapaikkojen lisäksi. No ainakin saa nelinpelin ja takuuvarmasti viihdyttävän paketin, MOH-konkarit on luultavasti ihan tyytyväisiä peliin. Itse tahkosin Frontlinea kuin hullu sen ilmestyessä, joten enköhän tämänkin osta jossain vaiheessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sormusaave
CoD pesee näköjään odotetusti koko sakin, joten sitä ostelemaan. ;)

Siis liittyykö tuo Call of duty jotenkin MOH-sarjaan??
Ja eihän sitä ole edes pleikkarille tulossa niin paljonpa kannattaa vertailla:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Siis liittyykö tuo Call of duty jotenkin MOH-sarjaan??
Ja eihän sitä ole edes pleikkarille tulossa niin paljonpa kannattaa vertailla:)
Konsoleille on tulossa joskus hamassa tulevaisuudessa Call of Duty: Finest Hour.
Käsittääkseni ainakin PC:n CoD:in tekaisi pääosin sama porukka, joka puuhailin aikaisemmin MoH:ien parissa, ennenkuin brändi myytiin Electronic Artsille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Konsoleille on tulossa joskus hamassa tulevaisuudessa Call of Duty: Finest Hour.
Käsittääkseni ainakin PC:n CoD:in tekaisi pääosin sama porukka, joka puuhailin aikaisemmin MoH:ien parissa, ennenkuin brändi myytiin Electronic Artsille.

Selvä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver

Jees, tosin usein on käytetty niinkin karkeaa ilmausta, kuin "potkaistu porukka".

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Children of Duty ;) tulee myös Pleikkari 2.

Jos tulee, jos pyörii.

Rising Sun

Minä olen ainakin senverran MOH-sarjan fani, että haistatan pitkän **skan pelisaittien arvostelijoille ja ostan ko. pelin heti kun se ilmestyy. Aion nauttia räiskimisestä pelin parissa napit kaakossa niin, että rappaukset putoaa naapureiden seinistä. ;)

Kyllä jämpti on niin..

Ylös Bottom