Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monen sadan tai jopa yli 1000h:n pelit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isefenoth
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monen sadan tai jopa yli 1000h:n pelit?

Ainoat pelit joita on tullut hakattua reilusti se 100+ ovat PESsit ja Football Managerit, oli kyseessä sitten konsoli tai tietokone. Lähelle pääsevät Halon toisen tulemisen nettipeli ja ensimmäinen KOTOR. Normaalisti pelit jaksavat kuitenkin kiinnostaa melko tarkasti sen mitä kestävät, jos sitäkään, usein tulee jotenkin mystisesti jätettyä pelit siihen kun tajuaa, että loppu on lähellä.

Aleksi sanoi:
Pakko taas mainostaa, kun FFX ilmestyi oli sopivasti kesäloma. Kesäloman jälkeen ykköstallennuksessa reilu 350 tuntia ja kakkostallennuksessa uudestaan aloitettu peli 160 tuntia. Elikkäs reilusti yli 500 tuntia meni pelkästään Final Fantasy X:än kanssa aikoinaan...

Itse pelaan juuri tällä hetkellä hampaat irvessä FFX:ää läpi, kun joskus silloin aikoinaan lopetin kesken muutaman tunnin jälkeen. Nyt menen jossain 30h kohdalla ja ihan hirveätä jöötiä tämä on ollut tähän mennessä, vaikka kuinka olen etsinyt sitä hyvää tästä. Ensinnäkään tuohon 30h ei mahdu itse pelaamista kuin ehkä 10h, loput sitten välivideota. Kaiken huippu oli toki menneiden muistelu, eli välivideota vanhasta välivideosta. Antakaa armoa. Itse pelaamisestakin menee leijonanosa sphere gridissä pyörimiseen ja muuhun joutavaan tekemiseen, joten en todellakaan pysty käsittämään kuinka tätä on pystynyt pelaamaan 500h. Sitä Blitzballia pelatessa? Ei kai sentään? Peli taitaa olla melko lopussa (saavuin juuri paikalle, jossa joskus Siniä vastaan kahakoitiin), joten ei mitään pelastustakaan taida enää tulla pelille. Putkijuoksusta ei jaksa valittaa, se nyt on jrpg perinne ja toimivan juonen siivittämänä tämä ei olisi ongelma. Toivottovasti FFXII palauttaa takaisin sen kunnian, jonka FFVII aikoinaan sarjalle hankki allekirjoittaneelta. Ainakin arvosteluiden perusteella näin onkin. Ehkä X on ehtinyt jo kulahtaa, mutta eipä se silloin tuoreenakaan uponnut.

Sainpahan purettua patoutumia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Gran Turismo yli 10v. ajalta,ratteja ehkä 7.Konsoleiden kuningas peli!

Näin hyvät pelit ovat todella harvassa. Advance Wars DS on kuitenkin yltänyt reilusti yli 300 pelitunnin, ja siihen päälle vielä pitkät ajat aikaisempien Advance Warsien parissa, joita ei kuitenkaan kuitenkaan päässyt pelikellosta tarkistamaan. Sitten tietenkin roolipelien uudelleentahkoamisella kertyy tunteja, esim. Suikodeniin (ihan siihen ensimmäiseen peliin) on vuosien varrella mennyt todennäköisesti parisataa tuntia. Mutta sitä peliaikaa kertyy helpommin juuri sopivan pituisista peleistä, niitä satatuntisia eepoksia ei jaksa pelata yleensä kuin sen kerran jos sitäkään. Jos taas peliä voi pelata pienissä paloissa kuten Advance Warsia niin että kuitenkin on jatkuvasti palkitsevia välietappeja, tai koukuttavaa roolipeliä jossa suuri osa peliajasta on varsinaista pelaamista kuten Suikoden, voi näistä kertyä suuriakin aikoja kun ei joudu uhraamaan isoa aikakönttää jokaisella pelikerralla.

Socom 1 varmaan yli 500h, Socom 2 2000-3000h, socom 3 ehkä pari sataa tuntia, smash bros melee yli 100h, FFX yli 100h, FFVII pelattu niin monta kertaa että varmaan 200-300h, Timesplitters2 satoja tunteja eikä nyt äkkiä tule muita mieleen.

EDIT: Ainiin ja tony hawkien kanssa on tullut vietettyä satoja tunteja.

Radikus sanoi:
T4iZuuni, Miten ihmeessä Mario 64:n olet noin paljon saanut aikaa menemään?

Eihän siihen vierähdä edes kovin pitkään että vetää 120 tähteä, eikä sen jälkeen ole oikein mitään fiksua tekemistä.
Siis helepostihan tuohon saa 100 tuntia uhrattua. Ei sitä pelaamista heti tarvi lopettaa ku on kerran saanu ne 120 tähteä.

Itse pelasin gamecubella todella monta tuntia NHL 2K3-peliä. Varmasti on pelikellossa jopa yli 300 pelituntia. Tämä taitaakin olla ainut konsolin peli mitä olen noin paljon pelannut.

Age of empires 2 + lisäri (pc) 1500-2000h :)
Gta san andreas +300h
Final Fantasy 8 noin 200h
Gta vice city +100h
Guitar hero 2 +100h

No siinäpä ne tärkeimmät :P

avanto sanoi:
Itse pelaan juuri tällä hetkellä hampaat irvessä FFX:ää läpi, kun joskus silloin aikoinaan lopetin kesken muutaman tunnin jälkeen. Nyt menen jossain 30h kohdalla ja ihan hirveätä jöötiä tämä on ollut tähän mennessä, vaikka kuinka olen etsinyt sitä hyvää tästä. Ensinnäkään tuohon 30h ei mahdu itse pelaamista kuin ehkä 10h, loput sitten välivideota. Kaiken huippu oli toki menneiden muistelu, eli välivideota vanhasta välivideosta. Antakaa armoa. Itse pelaamisestakin menee leijonanosa sphere gridissä pyörimiseen ja muuhun joutavaan tekemiseen, joten en todellakaan pysty käsittämään kuinka tätä on pystynyt pelaamaan 500h. Sitä Blitzballia pelatessa? Ei kai sentään? Peli taitaa olla melko lopussa (saavuin juuri paikalle, jossa joskus Siniä vastaan kahakoitiin), joten ei mitään pelastustakaan taida enää tulla pelille. Putkijuoksusta ei jaksa valittaa, se nyt on jrpg perinne ja toimivan juonen siivittämänä tämä ei olisi ongelma. Toivottovasti FFXII palauttaa takaisin sen kunnian, jonka FFVII aikoinaan sarjalle hankki allekirjoittaneelta. Ainakin arvosteluiden perusteella näin onkin. Ehkä X on ehtinyt jo kulahtaa, mutta eipä se silloin tuoreenakaan uponnut.

Sainpahan purettua patoutumia.

Kiitos. :D Suurin osa peliajasta meni hahmojen kehityksessä, blizzballissa ja Aeonien upgradetuksessa. Tuo 160 tuntia oli sitten vähän tiivimmin pelattu kun ensimmäinen pelikerta. Pääseehän X:n tosiaan läpi reilusti alle 70 tunnissa kun ei tee mitään side questeja. XII taas on ihan oma lukunsa joten en ala siitä nyt jauhamaan, 80 tuntiin menty läpi ja aika mukavasti tehty myös side questeja. :)

PC:llä useita strategiapelejä tullu pelattua useita satoja, ellei tuhasiakin, tunteja. Konsolipuoellla päälle sadan tunnin menee ainakin Ocarina Of Time ja PS1:n Gran Turismot. Viime vuosina ei ole aika saati kärsivällisyys riittänyt kuin maksimissaan n. 20 tunnin viettämiseen yhden pelin parissa. Poikkeuksena kuitenkin Oblivion (PC), jonka kanssa aikaa onkin vierähtänyt vähän reilummin.

Harvemmin noin monen tunnin konsolipelejä tulee vastaan mutta PC:llä noita on vuosien mittaan tullut pelattua useampia... tällä hetkellä WoW:a on plakkarissa vasta noin 500h mutta sitä ennen näytti Final Fantasy XI Onlinen game time mittari 550 päivää ja rapiat päälle :)

Oblivion: + 300 tuntia kaikista pelitallennuksista yhteenlaskettuna.
GTA: Vice City: +300 tuntia, 3 kertaa olen vetänyt pelin 100%:ti läpi. Joka kerta on aikaa kulunut n. 100h.
Pokémon Yellow: Kakarana tuli hakattua satoja tunteja, tästä pelistä on varmaan parhaimmat muistot koskaan. Oli meidän kaveripiirissä jopa kaikilla Mew :p

Kiistaton kuningas on kuitenkin..

Halo 2: Lähes 2 vuotta aktiivista pelitystä. Jossain on ohjelma, joka laskee Bungie.netin statsitaulukosta käyttämäsi ajan pelin parissa. Helposti mennään tuhanissa tunneissa.

Kaikki Donkey Kongit, FFVII, Mario Kart gc:llä, Gears of war.
PC:ltä Diablo 2: LOD, Elasto Mania, Fallout 1 ja 2.

Nuihin on aikaa mennyt todella paljon.

Oblivion n. 250h
Tales of Symphonia n. 200h
SSBM n. 800h
PES4&5 n. 1500h, jakauma ehkä 500h ja 1000h
GTA Vice City n. 100h
GTA San Andreas n. 100h
KotOR n. 300h
Mario Sunshine 100h
Mario Kart: DD!! 100h
NHL99/2000/2002 n. 500h
Time Splitters 2 n. 1000h

On noita varmaan muitakin, mutta nuo nyt tulevat ekana mieleen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aleksi sanoi:
Pääseehän X:n tosiaan läpi reilusti alle 70 tunnissa kun ei tee mitään side questeja.

Vielä vähän jauhan ohi aiheen, eli mitä side questejä tarkoitat? Älä turhaan erittele, mutta itse olen törmännyt blitzballin lisäksi ainoastaan perhosten keräilyyn ja noiden vihulaisten vangitsemiseen, jotka eivät kyllä valitettavasti napanneet edes vähää alusta. Ehkä niitä sitten on vielä tulossa tai sitten olen vain jotenkin onnistunut sivuuttamaan ne. Enkä todellakaan usko, että pelitunnit tulevat ylittämään edes 50h, ellei nyt lopussa sitten pistetä juoksentelemaan jo käydyissä paikoissa (sitä olen pelännyt jo pidemmän aikaa). En toisaalta tiedä kannattaako edes vastata tähän, kun ei aiheeseen kuulu. Onneksi kohta saapuu postista Dragon Quest VIII, joka on kuulopuheiden perusteella hieman vapaampaa toimintaa ja pituuttakin pitäisi olla ihan reilusti. Ehkä siitä sitten uusi 100h+ peli. Jätän vatvomisen tähän :cool:

Gta Vice City 200h
Gta San Andreas 100h
Oblivion 100h
Spyro 2 ps1:lle 100h

Nuo tulivat nyt ensinmäikseksi mieleen.

PC-puolella on tullut CS 1.6 & aikaisempia modeja pelattua varmaan lähemmäs 3000h.

PS2:lla sitten PESit, GTAt ja GTt vieneet aikaa varmasti monien satojen tuntien verran per peli.

kuinkahan paljon gran turismo 4:ssä kuluu aikaa kun pelaa kaikki kisat itse läpi.
taitaa pelkissä enduranceissa mennä jo yli 100 tuntia kun 24t kisojakin on kolme.

beatmaniaIIDX sarjan pelejä olen pelannut arviolta 1500-2000 tuntia. Tuo lukema tulee noin kolmen vuoden ajalta. Tosin nyt ei voida puhua enää pelkästä yhdestä pelistä.

Socom 2 nettipelin parissa tullut aikoinaan vietettyä varmasti yli 1000 tuntia. Mahtava suomalaisten yhteisö ja koukuttava pelimekaniikka jaksoi pitää ottessaan muutaman vuoden, kunnes kolmososa tuli ja taika vain katosi. :/

Sukkien jälkeen eniten aikaa on varmaan tullut vietettyä Tekken-mätöissä kavereiden kanssa. Pro Evolution Soccereiden kanssa on myös joskus aikaa tullut paljon vietettyä. Jäänyt nyt tosin viime vuosien versiot hankkimatta.

Ylös Bottom