Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moninpelit PS2:lla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Mielestänne parhaat moninpelit PS2:lla?

Itse olen moninpelannut ainoastaan Tekkeniä, GT3:a sekä PES:a, joista ainakin viimeksi mainittu on ihan hemmetin hauskaa. Mitä siis suosittelisitte hyväksi moninpeliksi? Omat kokemukset tervetulleita!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Mitenkäs Baldur's Gate? Onko siitä mihinkään?

Olihan se ihan hauskaa. Tosin minä ja kaverini pelattiin aika tyhmästi kun minä ollin maagi ja kuljin kokoajan edellä ja mätin rottia. Kunhan kokeiltiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
TimeSplitters, ylivoimaisesti ;)
Tulisipa jo kakkonen... :D
Kannattaako jäädä odottelemaan kakkosta vai pitäisikö käydä kotimatkalla nappaamassa Time Splittersin Platinum-versio mukaan..?

Veikkaanpa että ykönen ja kakonen ovat aikalailla samankaltaisia moninpelinä. Osta pois vain. Itsekin ostin tuon 30 urolla vähän aikaa sitten.

Tässäpä hittejä, joita pelataan yleensä porukalla su-iltaisin tai jossain pohjien otossa. Eli nämä saisivat minulta vähintään ysin moninpeliarvioissa.

Parhaat:
PES (Konami Cup - Round Robin halutulla määrällä pelaajia)
GT3 (vain kaksinpeli)
Red Faction (vain kaksinpeli)

Melkein yhtä hyvät:
Tekken Tag Tournament (random-hahmoilla nelinpeli)
TimeSplitters (2-4 pelaajaa)
SSX (Myin jo pois, pitäisi ostaa varmaan Tricky.)

Tilasin just Rally Championshipin £29.99 play.comista, siinä kun on nelinpeli joka puuttuu tulevasta Colin kolmosesta.

Testattuja/omistamiani moninpelejä, jotka ovat saaneet lähtöpassit kaveriporukalta. (Suluissa kaveriporukan kommentteja, joiden perusteella pelit on raakattu.)

Knockout Kings ("Mitä häh miten nää kontrollit toimii?")
EA:n FIFAt ja NHL:t ("Hah voitin 13-2 banaanipotkuilla!")
NHL Hitz ("Vittu en mä ehtinyt.")
Tiger Woods. ("Zzz zzz zzz.")
RR V ("Missäs se GT3 olikaan.")
ISS ("Siis miten tässä muka saa maaleja?")
AC 4 ("Hmm osuinko mä johonkin?")
WWF ("Tää on kyllä tyhmintä ikinä.")
James Bond ("Siis niin miten nää kontrollit nyt menikään?")
VF 4 ("Mä en tajua mitä mä tein mutta voitin.")
THPS 3 ("No kevyt teinix, eihän näitä komboja opi ikinä.")
Smuggler's Run ("No äh.")
Q3 ja Half-Life ("Tää on ihan tyhmää kun sä Jore voitat 100-0 kaikki muut.")
F1-pelit ("Siis eihän tällä kestä ajaa edes lujaa, aina seinässä!")
MotoGP ("Tylsää!")
Twisted Metal: Black ("Ihan liian nopea ja täysin tuurista kiinni.")
Unreal Tournament: ("Täähän pätkii! Timesplitters kehiin!")
RC Revenge Pro ("No olipas jännää.")

Tuosta listasta saa kyllä hyvin esimakua siitä pelimäärästä, joka on tullut pelksätään PS2:lla testattua. Eli kyllähän aika kkriittiseksi ppelaajaksi tulee, kun testaa paljon pelejä :D

Kannattaako jäädä odottelemaan kakkosta vai pitäisikö käydä kotimatkalla nappaamassa Time Splittersin Platinum-versio mukaan..?

Jos vain mahdollista, kannattaisi sijoittaa ennemminkin multitappiin, ellei sinulla sitä jo ole. Kaksinpeli tuntuu tosiaankin aika köyhältä verrattuna kolmin- ja nelinpeliin. Lipunryöstö kahdeksan botin ja kolmen kaverin kanssa voi olla paikoitellen aika jänskää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Tässäpä hittejä, joita pelataan yleensä porukalla su-iltaisin tai jossain pohjien otossa. Eli nämä saisivat minulta vähintään ysin moninpeliarvioissa.

Parhaat:
PES (Konami Cup - Round Robin halutulla määrällä pelaajia)

Ööh, korjaa jos olen väärässä, mutta PESsin pelaaminen ja pohjien vetäminen tuskin mätsää kovin hyvin yhteen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton

Ööh, korjaa jos olen väärässä, mutta PESsin pelaaminen ja pohjien vetäminen tuskin mätsää kovin hyvin yhteen.

No joo ehkä "pohjien otto" on varmaan hiukka erilainen termi riippuen vastaaanottajasta. Siis kyse ei ole mistään kännipelaamisesta, johon tosiaan sopivat paremmin nopeatempoisemmat pelit. PES on parhaimmillaan esim. su-illan hidastempoisena turnauksena. :D

Joo voin kertoa kokemuksesta ettei PES:n pelaamisesta tule mitään, jos on vetänyt korin kaljaa :) Yksi kaverini huomautti noin puolessa välissä ottelua (meitä oli 5 pelaajaa) että olin pitänyt koko ajan ohjainta väärin päin, irtosi muilta aika hyvät naurut. Ottelu meni rankkuskabaan ja kun tuli mun vuoro vetää niin onnistuin pudottamaan ohjaimen lattialle enkä ehtinyt napata sitä käsiini kun tietokone veti pallon katsomoon. Sen jälkeen mun ei annettu pelata ennen kuin olin vähän selvennyt :)

TimeSplitters ehdottomasti!
Aivan timanttia kolmen kaverin ja multi-tapin kanssa, kunhan on vetänyt vähän extroja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Eli nämä saisivat minulta vähintään ysin moninpeliarvioissa.

Parhaat:
Red Faction (vain kaksinpeli)
Kävin hakemassa Red Factionin 30 urolla divarista. En tiennytkään että PS2:lla on näin hyviä fps-moninpelejä! Yksinpelikin on todella kiinnostava. Siis kiitokset kaikille Red Factionia suositelleille!

Kävin hakemassa Red Factionin 30 urolla divarista. En tiennytkään että PS2:lla on näin hyviä fps-moninpelejä! Yksinpelikin on todella kiinnostava.

Niin, mutta enpä tiedä voiko sitä oikein moninpeliksi kutsua.
Se on kaksinpeli.

vaikkakin turismoja on tullut hakattua kavereiden kanssa aika tavalla, on yksi silti ylitse muiden; Frequency!

Ylös Bottom