Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter 3 - peliapu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arucard-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monster Hunter 3 - peliapu

Yritin tänään päästä pelamaan onlineen mutta serverit ei toimi mulla ei lue nimiä eikä pelaaja määriä
onko muila tälläistä tänään vai onko vaan mulla,pitäis päästä grindaa hr tasoa ylöspäin ja hankimaan parempaa asestusta kun oflinen 3 tähden Gobul bossi vastus on aika hankala.
Hr mulla on 15 ja oon jo saanut hankittua Ludroth armorin,Jaggi armorin ja Rhenopols armorin kokonaisena joissa on ihan kivat skillit varsinkin tossa Rehenopolis armorissa mulla on fireres 10 + 10 Qurupeco lintua varten ja huomasin että onlinesa eilen että lintu aiheuttaa silti tulella vahinkoa mutta oflinessa ei.
Aseina mulla on War mace,Carapacemace (miekka ja kilpi) ja Golem blade jonka voin vielä päivittää Valkyria kunhan saan 2k hankittua rahaa
mutta miten ton Gobul kalan voitta mikä olis paras noista aseista ja armoreita en ole päivittäny + muotoon oon vaan muuten maximiin kyllä päivittäny pitää vaan lisää saada noita Armor sphere + itemmeitä joten mistä niitä saa?

Serverit oli ollut alhaalla jonkin aikaa, ilmeisesti nyt on jo takaisin ylhäällä. Gobulia vastaan suosittelen, että kalastat sen maan päälle käyttämällä Frog-saalista. Jos sinulla ei ole, niin Deserted Island alueesta 10 löytyy, rannan lähettyvillä olevan puuhalon vieressä.

Gobulin kalastaminen onnistuu menemällä Flooded Forestin alueeseen 4, jossa on kalastus kohta. käyttämällä Frog-saalista, saat vedetyä Gobulin maan päälle.

Itse en suosittelisi sinua pelaamaan kuitenkaan Onlinessa vielä, sillä yksinpeli toimii erittäin hyvin pelin yleisien juttujen opettelemisessa. Onlinessa myös Monsterit ovat vahvempia kuin offlinessa.

Suosittelen myös teettämään Barroth armorin kokonaan tässä vaiheessa. Näitä armoreita en itse myöskään suosittele päivittämään.

Ylös Bottom