Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter 3/Tri

Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Onko kellään kokemusta TheHut nettikaupasta , tilasin sieltä siis CCPro:n ja WiiSpeak:in niin tietääkös kukkaa kauankos yleisin siinä toimituksessa menee?
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Vielä päivä.. Ostan ihan suosiolla julkasupäivänä niinkun rehdin miehen kuuluukin. Ties jos vaikka tulis oku päivitys peliin mitä muut ei oo saanu ;) No ei..

Tässä pitää vissiin katella koko päivä stargåte:a et menis aika nopiaan. Pitäs kyl kans hakee mun PS3 pelit kaverilta jotka siis menee vaihtoon et saan tän pelin. (Joutuu jollaki nuntsalla pelaamaan sit -.-')
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Kannattaa rauhassa pelata yksinpeliä ja hommata "kunnolliset" varusteet ennen verkkoon menemistä. Se on kaikkien etu jotta saadaan tehtävät tehtyä eikä aikaa mene tehtävien uudelleen yrittämiseen jos joku kuolee kolme kertaa ja tehtävä loppuu kesken.
Pyrkimyshän on että kaikki osallistuu jonkin monsterin lahtaamiseen eikä niin että muutamat hoitavat homman ja 1-2 pelaajaa tulee siinä siivellä kun on huonot varusteet. :)

Eilen illalla meni pari tuntia yksinpeliä enkä päässyt edes yksinpelin tehtäviin asti kun tuli keräiltyä materiaaleja "tutorial"-kentällä.

Itse olen aivan alusta asti hankkinut varusteita käytännössä questista saatavan kaman avulla. Joitain kertoja tosin olen Moga Forestissa farmannut ja tulipahan siellä Kelbejä jahdatessa hankittua tarvittavat Warm Peltitkin ensimmäisiin suojuksiin. Siltikin jotkin alkupään tehtävät eivät juuri vaadi kummempaa varustusta, otettakoon puheeksi nyt vaikka quest, jonka aikana kerätään sieniä.

Kyllähän tuossa aika keltanokkana voi jo nettiinkin tulla, mutta lähinnä nuo isommat monsterit vaativat kunnon varustautumista. Great Jabbikin kaatuu tosin melko helposti jo alkeellisin asein, kunhan oppii sen taktiikan.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Onko kellään kokemusta TheHut nettikaupasta , tilasin sieltä siis CCPro:n ja WiiSpeak:in niin tietääkös kukkaa kauankos yleisin siinä toimituksessa menee?

On hyvä ja edullinen putka tuo. Normaalisti 3-5 arkipäivää, mutta nyt on kyllä itsellänikin yksi tilaus siellä sisällä ja varmasti viivästyykin. Jos en ihan väärin ymmärrä niin tuo tuhkapilvi/lentokielto on vaikuttanut/vaikuttaa nyt näihin tilauksiin, että voipi vielä viivästyä reilustikkin.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

On hyvä ja edullinen putka tuo. Normaalisti 3-5 arkipäivää, mutta nyt on kyllä itsellänikin yksi tilaus siellä sisällä ja varmasti viivästyykin. Jos en ihan väärin ymmärrä niin tuo tuhkapilvi/lentokielto on vaikuttanut/vaikuttaa nyt näihin tilauksiin, että voipi vielä viivästyä reilustikkin.
Joo, toivottavasti ensiviikolla ehtisi tulla... tai jos ei tule ei sille voi mitään, sitte täytyy vaan oottaa ...
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Itse olen aivan alusta asti hankkinut varusteita käytännössä questista saatavan kaman avulla. Joitain kertoja tosin olen Moga Forestissa farmannut ja tulipahan siellä Kelbejä jahdatessa hankittua tarvittavat Warm Peltitkin ensimmäisiin suojuksiin. Siltikin jotkin alkupään tehtävät eivät juuri vaadi kummempaa varustusta, otettakoon puheeksi nyt vaikka quest, jonka aikana kerätään sieniä.

Kyllähän tuossa aika keltanokkana voi jo nettiinkin tulla, mutta lähinnä nuo isommat monsterit vaativat kunnon varustautumista. Great Jabbikin kaatuu tosin melko helposti jo alkeellisin asein, kunhan oppii sen taktiikan.

Itsekkin ostin vasta muutaman tunnin pelailun jälkeen haarniskan, ja hyvin tuli toimeen. Ostin koko setin kerralla, sen toiseksi huonoimman. Tarttee kattoo josko sitä päivittelisi.. Onpa muuten tavarata! En tiedä mitä kaikkee noille hämähäkin seiteille ja mustille helmille oikein tekis. Kai ne vois jotenkin rahaksi vaihtaa mutta mikä olisi paras tapa? Lihoista olen tehnyt ensiluokkaisia pihvejä ja niitä myynyt etiäppäin.

Grat Jaggi on vielä kohtaamatta :eek:
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

En tiedä mitä kaikkee noille hämähäkin seiteille... Kai ne vois jotenkin rahaksi vaihtaa mutta mikä olisi paras tapa? Lihoista olen tehnyt ensiluokkaisia pihvejä ja niitä myynyt etiäppäin.

Hmm, hämähäkin verkkoja yhdistellään toiseen aineeseen ja saadaan kolmatta. Joka yhdistellään seuraavan tavaran kanssa, että saadaan ansa aikaiseksi.

Eikä noita lihoja kannata myydä, vaan ne reissuilla syödään. Näin pystyy juoksemaan pidempään, kun mittari kasvaa.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Onlinessa siis, joko kokeilit? Vai offlinessäkö tarkoitat.

Great Jaggi siis kyseessä, mutta en ole onlinessa kokeillut. Qurupeco tosin ei vaatinut onlinessa sen enempää työtä kuin offlinessakaan, joten melko samalta pohjalta tuolla voi lähteä.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Great Jaggi siis kyseessä, mutta en ole onlinessa kokeillut. Qurupeco tosin ei vaatinut onlinessa sen enempää työtä kuin offlinessakaan, joten melko samalta pohjalta tuolla voi lähteä.

ok. Joka tapauksessa, onlinessä hirviöt pitäisi olla kovempia, ihan porukkamäärän takia. Tietysti kun osaa pelata, eivät nuo saa hengiltä. Mutta uusi, kokematon pelaaja huonoilla varusteilla on aina ongelma.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

ok. Joka tapauksessa, onlinessä hirviöt pitäisi olla kovempia, ihan porukkamäärän takia. Tietysti kun osaa pelata, eivät nuo saa hengiltä. Mutta uusi, kokematon pelaaja huonoilla varusteilla on aina ongelma.

Eikös aikasempien perusteella mennyt ihan pelaajamäärän mukaan tuo vaikeus onlinessä.
Esim, jos olet yksin niin vastus on suht sama kun offlinessä. Riippuen tietenkin Questin Rank vaatimuksista. JA jos nelistää menee lahtaamaan niin monsu on vaikeampi/sillä on enemmän "elämää".

Tietenkin tää pätee sit ehkä hieman vaativimpiin tehtäviin HR6 ylöspäin. Koska kaikki sitä aikesemmat on helpooja vaikka miten sitä katsoisi..?
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Hmm, hämähäkin verkkoja yhdistellään toiseen aineeseen ja saadaan kolmatta. Joka yhdistellään seuraavan tavaran kanssa, että saadaan ansa aikaiseksi.

Eikä noita lihoja kannata myydä, vaan ne reissuilla syödään. Näin pystyy juoksemaan pidempään, kun mittari kasvaa.

Kyllä mä nämä tiesin, mutta ajattelin rykäistä ja etsiä hyvän rahantekokeinon jostakin. Hyvin tehdyistä pihveistä saa hyvän hinnan..

Kallista on noitten tavaroiden hommaaminen. Ostin haarniskasetin ja heti harmittaa että olisi pitänyt ostaa ehkä parempi. Mutta toisaalta, ei rahat riittänyt kalliimpiin että samapa tuo.. Raskaammissa panssareissa tulee varmaan stamina-miinuksia? Ja taitaa olla että nuo plussat ja miinukset armoreissa vaikuttaa vasta sen jälkeen kun arvo 10 on ylitetty?
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Raskaammissa panssareissa tulee varmaan stamina-miinuksia? Ja taitaa olla että nuo plussat ja miinukset armoreissa vaikuttaa vasta sen jälkeen kun arvo 10 on ylitetty?
Staminat pysyy samana koko pelin ajan, riippumatta siitä mitä on päällä. Staminan saa maksimiin syömällä lihaa tehtävän aikana tai ennen tehtävää tilaamalla tiettyä ruokaa tavernan pöytään.

Kaikissa armoreissa on elementeille + tai miinus. Melee-hahmolle kannattaa katsoa armor missä on paljon defenceä ja pyssymiehille plussaa elementteihin. (tottakai helpottaa jos defence on korkea ja elementit plussalla)

Skillit aktivoituu juuri noin kuin sanoit, eli 10 ->. Pelin edetessä, kun saa tehtyä paljon haarniskoita, kannattaa niitä yhdistellä että saa hyvät skillit käyttöön.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Joko monster hunterille löytyy peliservereitä nettipelaamista varten? Jos löytyy niin miten hyvin ne mahtavat toimia? Entä offline pelaaminen, esiintyykö pelissä ruudunpäivitys ongelmia?

Nimimerkki "harkitsee vielä pelin ostoa" utelee.

Aion toki siis ostaa pelin varmasti jossain vaiheessa mutta mietin vielä, että pitäisköhän minun ostaa peli heti vai odottaa, että hinnat hieman halpenevat.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Joko monster hunterille löytyy peliservereitä nettipelaamista varten? Jos löytyy niin miten hyvin ne mahtavat toimia? Entä offline pelaaminen, esiintyykö pelissä ruudunpäivitys ongelmia?

Nimimerkki "harkitsee vielä pelin ostoa" utelee.

Aion toki siis ostaa pelin varmasti jossain vaiheessa mutta mietin vielä, että pitäisköhän minun ostaa peli heti vai odottaa, että hinnat hieman halpenevat.

Löytyy, hyvin toimii, en ole huomannut yhtään ruudunpäivitys ongelmia.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Aion toki siis ostaa pelin varmasti jossain vaiheessa mutta mietin vielä, että pitäisköhän minun ostaa peli heti vai odottaa, että hinnat hieman halpenevat.

Osta heti, mut kantsii katella netistä. Pelin halpenemisesta kun ei tiedä, myy vissiinkin aika hyvin. Wii Speak -bundle ei ole meinaa huono sijoitus :)

Edit: Niin, tekninen toteutus on kaikinpuolin huippuoluokkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Ei tullut peliä vielä tänään, joten Mass Effectien parissa menee siis viikonloppu.

Kommentit kontrolleista antavat hyvää kuvaa mitä olen lukenut, pelasi sitten mote + nuncha -kombolla tai cc:llä. Itsekkin aloitan kyllä motella aluksi kun tuntuu aina paljon luonollisemmalta kuin tuo. Hyvin tuntuu pelaajia löytyvän kyllä täältä, taitaapi tulla konsolifinin suosituin nettipeli Wiin osalta peräti!

@ gifu, eipä tuo kovin "kallis" nytkään ole. Omani nappasin VPD:n kautta ja hintaa tuli noin 45€. Ja varmasti halvemmalla saa vielä ulkomailta.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Itse en oikein uskalla ostaa ulkomailta mitään Wii pelejä kun koska wiikone on ostettu suomesta.
Itse ostin monster hunter tri:in Magnet-E:stä hintaa tuli 43.00e

Ainakaan minulla ei ole varmuutta toimiikos sitten ulkomaalta ostetut pelit suomikoneessa:confused:
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

Itse en oikein uskalla ostaa ulkomailta mitään Wii pelejä kun koska wiikone on ostettu suomesta.
Itse ostin monster hunter tri:in Magnet-E:stä hintaa tuli 43.00e

Ainakaan minulla ei ole varmuutta toimiikos sitten ulkomaalta ostetut pelit suomikoneessa:confused:

Eurooppa versiot toimivat ihan moitteitta mutta jenkki ja Japani julkaisut eivät toimi muutamaa peliä lukuunottamatta.
 
Vastaus: Monster Hunter 3 [Wii]

On tää kyllä hyvä.. Enpä ole koskaan juossut missään pelissä näin kovaa karkuun :D

Törmäsin Lagriakseen (tjsp) ja ottipa se minusta henkisen yliotteen. Emmä tolle pärjää koskaan ikinä :eek:
 
Ylös Bottom