Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter Freedom Unite

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monster Hunter Freedom Unite

Ad-hoc nimenomaan. Jos vaan on kiinnostuneita pelaajia niin ottakaa yhteyttä. l.ruippo@luukku.com
Miten tuo Xlink-Kai homma toimii?
Eiköhän nuo pelisopimiset hoidu täälläkin. :)

Xlink Kai on PC:lle asennettava softa, ja siihen tarvitsee yhteensopivan reitittimen tai WifiMAx-USB-mokkulan.
Jos sulla on PS3, lataa ennemmin Adhoc Party Japanin storesta.

Molemmista vaihtoehdoista löytyy ohjetta PYSYVISTÄ ketjuista.

Tarkotin ihan pelitapaamisia. Oon yhen kaverin kanssa pelannu joko meillä tai sen luona (hyvä kun asuu niin lähellä). PS3 ei ole, että nettipeli muuten ei onnistu.

Nyt jämähdin yksinpelissä tuohon Shen Gaoreneen. Iso rapu siis kyseessä ja jalat sain kyllä kahteen eri punaisuuteen hakattua muutamaan kertaan. Mutta kerkeää linnoituksen tuhoamaan, ennen kuin suostuu kupsahtamaan.

No pitänee asetta päivittää tehokkaammaksi ja yrittää sitten uudestaan.

Tarkotin ihan pelitapaamisia. Oon yhen kaverin kanssa pelannu joko meillä tai sen luona (hyvä kun asuu niin lähellä). PS3 ei ole, että nettipeli muuten ei onnistu.
Joensuuhun on aika pitkä matka pääkaupunkiseudulta. :)

Joo kyllä tuo livenäkin pelailu onnistuu joesuussa, mites olis vaikka fantsussa tapaaminen joku päivä?

Siis tarkoitat fantasiapelit kauppaa. Käypihän se. Melkein ihan sama millon, kunhan vaan olen päässy koulusta. Esim. huomenna pääsen neljältä. Ehdota jotain.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siis tarkoitat fantasiapelit kauppaa. Käypihän se. Melkein ihan sama millon, kunhan vaan olen päässy koulusta. Esim. huomenna pääsen neljältä. Ehdota jotain.

Joo itekki käyn koulua outokummussa vaikka oonki jo 23v mut pitää tässä uudelleen kouluttautua ku ei edellisen ammatin töitä oo tarjolla =S
Mites olis viikonloppuna? Nyt ei kerkee viikolla ku pitää tehä illalla vielä duunia että saa vuokran maksettuu xD

Miullekkin käy viikonloppuna. Mistä siut tunnistaa? Mie oon muuten vasta 16, mutta ei kai sillä ole väliä. :)

Arucard- on takasin Monster Hunterin parissa. Että ku on mahtava peli! Ei se +1500 tuntia MH 1:n parissa riittänykkää sit mihkään.

Eikä tää freedom unite nyt oo yhtään sen huonompi ku se aito ja alkuperänen monsukaan.

Onlineen tuun kun oon nuo singla playerin tehtävät rykässy läpi, tai vähintään siihen saakka et kehtaa naamaansa näyttää siel onlinessa ;)

Mitenkäs muuten tarkalleen ottaen online toimii tossa? Onko siinä niinku servut jossa esim, yhessä huoneessa 8 heppua max. tai jtn? Vai mitenkä?

Mitenkäs muuten tarkalleen ottaen online toimii tossa? Onko siinä niinku servut jossa esim, yhessä huoneessa 8 heppua max. tai jtn? Vai mitenkä?
Riippuu millä meinaat onlineen tulla. Xlink Kai vai Adhoc Party.

Riippuu millä meinaat onlineen tulla. Xlink Kai vai Adhoc Party.

Adhoc partya testasin, vaikutti ihan... pirun sekavalta hommalta. Taidan onlinen jättää pölyttymään, ku on toi intti kesken niin en oikeen pysty paneutumaan tohon.

Oispa joku helpompi tapa ku tollai Ps3:n kautta..

"Viitti tota Ps3:sta inttiinkään viedä" :D

Itse asiassa se on tosi simppeli kun sitä muutaman kerran käyttää. Laita infoa kun olet seuraavan kerran menossa testailemaan.:)

No jaa, onhan se simppeli siinä mielessä et joutuu käyttää vaan kahta laitetta että pääsee nettiin pelaamaan juu. Mut vois se kyllä vähän simppelimpi olla. Vähän menee ton PSP:n idea tossa ku ei voi pelaa netissä ellei kökötä himassa Ps3:n vieressä. :/

Saatan tulla huomenissa nettiin, ku pitää tota barbaroi tuskia upgradeta hieman. Eikä noista single player tehtävistä oikeen saa tarvittavia itemejä. :)

Katellaan huomenissa siis ;)

Nyt on huone pystyssä sielä "J" serverillä, nimellä "Suomi MHFU HR1". Tässä jonkin aikaa pelailen netissä ainaki.

Kiinnostus iski peliä kohtaan ja tekisi mieli hankkia.
Mistäs peli löytyisi halvalla ja luotettavasti?

Storesta meinasin jo innoissani sen ostaa, mutta viime hetkillä tajusin että neljäkymppiä on kova hinta ja sellaisen summan maksan vain retailversiosta ja senkin ostaisin mieluummin halvemmalla.

Kiinnostus iski peliä kohtaan ja tekisi mieli hankkia.
Mistäs peli löytyisi halvalla ja luotettavasti?

Storesta meinasin jo innoissani sen ostaa, mutta viime hetkillä tajusin että neljäkymppiä on kova hinta ja sellaisen summan maksan vain retailversiosta ja senkin ostaisin mieluummin halvemmalla.

Ite maksoin tuosta sen 40€ ja on joka pennin arvonen, ku on pelissä kuitenkin niin saatanasti tehtävää, eikä siihen lahtaamiseen voi mitenään tylsistyä.

miinus pointtina ehkä toi nettipelaaminen. Jonka takia 40€ onki sit ehkä se maksimi jonka maksaisin single playerin tuomista antimista. :) "Noh, ehkä 50€ vois viel maksaa!"

Paikal atm? Voisin tulla vääntämään taas, tänään jääny toi pelaaminen itelläki hieman lyhyeen.
Onnistuisko tänään? Mulla on tosin aikainen herätys aamulla, joten montaa tuntia ei pysty pelaamaan.

Ylös Bottom