Vastaus: Monster Hunter Freedom Unite
Mietin täs et pitäiskö ostaa tää peli. Eli stores on special offer ja maksaa vaan 20€. Eli kannataisko ostaa? Mua ei demo kauheasti sytyttänyt mut jos vaan pelaisin niin uskoisin et jäisin tähän koukkuun. Mikä teitä jotka omistaa tän pelin koukuttaa eniten? Tai mikä tässä kiinnostaa jonka takia tätä vois pelata vaikka muutaman sata tuntia. Ku olis kiva omistaa just vaik tämmönen pitkäaikanen peli jota kans pelaa paljon. Eli onko hyvä peli ja mitä täs on hyvää ja huonoa? Jos ostan tän niin voin tulla messiin pelailee ku ps3:kin löytyy
Henk. kohtasesti tää peli on aivan upee. Siis, onkohan ainu peli jota oon pelannu ja En oo huomannu yhtäkään OIKEASTI huonoa puolta pelissä.
tokihan pelissä on huonoja puolia noin teknillisesti, kuten esim kamera joka välillä itsekseen muuttaa asemaansa. Mutta ne on pikkuseikkoja verrattuna siihen miten paljon hyvää peli sisältää.
Peli kohtaa täydellisyyttä RPG pelihistoriassa, siinä on helvet*sti tekemistä, siihen ei tylsisty, se on haastava. ( eikä siinä ole juonta!

)
Eniten pelissä ehkä koukuttaa online ominaisuus, ja pitkän uurastuksen jälkeen tullut tulos! Vaikka pelin vetäisisi läpi hankkien kaikki parhaimmat aseet ja armorit niin se ei menoa estä. Uusia pelaajia tulee koko ajan ja niitä voi auttaa aina kun siltä tuntuu.
henk.kohtasesti ite tykkään helvetisti auttaa muita saamaan tarvittavia aseita ja armoreita.
Tätä vois jatkaa äärettömiin, että miksi peli on hyvä. Mutta sanotaan nyt näin:
Sillon joskus vuonna nakki, kun MH1 saapu PS2:lle, oli kaveri ostanu kyseisen pelin. Ja aina kun kamulla olin niin kattelin vaan ku kamu pelaili peliä ja oli ihan fiiliksissä. Itteä peli ei oikeen iskeny siinä katellessa vasta kun sit jonku vuoden päästä ku päätin kokeilla. Alku oli vitt*maista ja hidasta. Mut sitten kun tapoin sen ensimmäisen kunnon monsterin (Kut-ku) niin rupes peli maistuu paremmalle. Ja sit ku ne monsterit vaan kasvo isommiks, vaikeimmiks ja paljon siistimmiks niin se oli menoa. Ei malttanu oottaa sitä ku omisti sen Rathianin armorit ja sit pärjäs jotenki sille Rathalokselle!
Peliä pitää vaan pelata jos vähänkin tuntuu siltä että on ihan kiva peli. Ei minkään Demon kautta saa mitään irti.