Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter Freedom Unite

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monster Hunter Freedom Unite

Voisin itsekin kenties tulla pelisessioonne mukaan pööpöilemään tänään, saas nähä jaksaako siirrellä PS3sta, kun on normaalisti langatomasti netissä ja nettipiuha on sen verran lyhyt, että joutuu koko konetta siirtelemään, jos haluaa Adhoc-Partyä käyttää. Pitäisi hakkia ylimääräinen piuha niin helpottaisi huomattavasti. Ilmoitelkaa aika ja huone niin saatan tupsahtaa paikalle.

E: no sehän kävi äkkiä...

Saatan olla hieman myöhässä. Ku broidilla visiitillä. :) Viimeistään 22.00 paikal!

Tänään taas porukkaa paikal pelaamaan vähän monsua?

Oon ite keskittyny noihin single playerin tehtäviin, eli luvassa olis varmaan hieman rank-uppia. :D

Mietin täs et pitäiskö ostaa tää peli. Eli stores on special offer ja maksaa vaan 20€. Eli kannataisko ostaa? Mua ei demo kauheasti sytyttänyt mut jos vaan pelaisin niin uskoisin et jäisin tähän koukkuun. Mikä teitä jotka omistaa tän pelin koukuttaa eniten? Tai mikä tässä kiinnostaa jonka takia tätä vois pelata vaikka muutaman sata tuntia. Ku olis kiva omistaa just vaik tämmönen pitkäaikanen peli jota kans pelaa paljon. Eli onko hyvä peli ja mitä täs on hyvää ja huonoa? Jos ostan tän niin voin tulla messiin pelailee ku ps3:kin löytyy :)

Mietin täs et pitäiskö ostaa tää peli. Eli stores on special offer ja maksaa vaan 20€. Eli kannataisko ostaa? Mua ei demo kauheasti sytyttänyt mut jos vaan pelaisin niin uskoisin et jäisin tähän koukkuun. Mikä teitä jotka omistaa tän pelin koukuttaa eniten? Tai mikä tässä kiinnostaa jonka takia tätä vois pelata vaikka muutaman sata tuntia. Ku olis kiva omistaa just vaik tämmönen pitkäaikanen peli jota kans pelaa paljon. Eli onko hyvä peli ja mitä täs on hyvää ja huonoa? Jos ostan tän niin voin tulla messiin pelailee ku ps3:kin löytyy :)

Henk. kohtasesti tää peli on aivan upee. Siis, onkohan ainu peli jota oon pelannu ja En oo huomannu yhtäkään OIKEASTI huonoa puolta pelissä.

tokihan pelissä on huonoja puolia noin teknillisesti, kuten esim kamera joka välillä itsekseen muuttaa asemaansa. Mutta ne on pikkuseikkoja verrattuna siihen miten paljon hyvää peli sisältää.

Peli kohtaa täydellisyyttä RPG pelihistoriassa, siinä on helvet*sti tekemistä, siihen ei tylsisty, se on haastava. ( eikä siinä ole juonta! :D )

Eniten pelissä ehkä koukuttaa online ominaisuus, ja pitkän uurastuksen jälkeen tullut tulos! Vaikka pelin vetäisisi läpi hankkien kaikki parhaimmat aseet ja armorit niin se ei menoa estä. Uusia pelaajia tulee koko ajan ja niitä voi auttaa aina kun siltä tuntuu.

henk.kohtasesti ite tykkään helvetisti auttaa muita saamaan tarvittavia aseita ja armoreita.

Tätä vois jatkaa äärettömiin, että miksi peli on hyvä. Mutta sanotaan nyt näin:

Sillon joskus vuonna nakki, kun MH1 saapu PS2:lle, oli kaveri ostanu kyseisen pelin. Ja aina kun kamulla olin niin kattelin vaan ku kamu pelaili peliä ja oli ihan fiiliksissä. Itteä peli ei oikeen iskeny siinä katellessa vasta kun sit jonku vuoden päästä ku päätin kokeilla. Alku oli vitt*maista ja hidasta. Mut sitten kun tapoin sen ensimmäisen kunnon monsterin (Kut-ku) niin rupes peli maistuu paremmalle. Ja sit ku ne monsterit vaan kasvo isommiks, vaikeimmiks ja paljon siistimmiks niin se oli menoa. Ei malttanu oottaa sitä ku omisti sen Rathianin armorit ja sit pärjäs jotenki sille Rathalokselle!

Peliä pitää vaan pelata jos vähänkin tuntuu siltä että on ihan kiva peli. Ei minkään Demon kautta saa mitään irti.

Joo kiitos toi vakuutti mut. Ostan sen nopee storesta ja sit koht hankin sen 8 gigan muistikortille jonka mä sit ostan.

Noniin. Nyt mä hankin tän pelin ja ihan hyvältä vaikuttaa. Hirviöitä en oo viel nähny ku oon pelannu vaan jonkun 10 min. En oo viel päässy tähän oikein mukaan enkä kauheasti tajua et mihin pitäis mennä siin heti alussa.
Ja onks tää nettipeli tässä semmoinen et pitää olla pleikka samaan aikaan päällä et vois pelata tätä siel netis vaik ulkomaalaisten kans.
En tajua täst viel oikein mitään niin voisko joku auttaa vähän täs alussa. :)

Noniin. Nyt mä hankin tän pelin ja ihan hyvältä vaikuttaa. Hirviöitä en oo viel nähny ku oon pelannu vaan jonkun 10 min. En oo viel päässy tähän oikein mukaan enkä kauheasti tajua et mihin pitäis mennä siin heti alussa.
Ja onks tää nettipeli tässä semmoinen et pitää olla pleikka samaan aikaan päällä et vois pelata tätä siel netis vaik ulkomaalaisten kans.
En tajua täst viel oikein mitään niin voisko joku auttaa vähän täs alussa. :)

Alkuun suosittelisin pelaamaan sitä single playeriä ainakin siihen 4 tähden tehtäviin saakka. Siinä kertyy kokemus yms.

Toi netti on siinä mielessä ongelmallinen että pitää ladata japanilaisella Ps3 accountilla storesta simmonen AdHoc party ohjelma jonka kautta voi pelata netissä. JA juu, ps3 pitää olla päällä siinä vieressä ku pelailee.

tässä apua että miten lataat adhoc partyn ja miten sitä käytetään. (Ku kaikki menut on japania):
YouTube - How To Use and Download Ad Hoc Party

Muista et ton voi ladata VAIN japski accountilla, mut sen voi laittaa päälle omalla suomen accountilla ;)

Voishan tuota sanoa parhaaks peliks ikinä, mutta kaikkeen kyllästyy aikanaan. Pelasin ensin tuota MHF2 puoli vuotta, heti perään MHFU vuoden putkeen, eikä mitään muuta. Se vaan meinaa alkaa tökkiä, kun on pari sivua armoreita ja aseita,sekä kaikki tehtävät tehty jo ajat sitten. Oishan se mukava joskus jos innostuis uudestaan.
Varmasti innostuis, jos vaan ois se nettiyhteys...

Joo elikkä kiinnostais tietää muutamia perustietoja:
-Mikä on paras/uusin monster hunter peli?
-Onko kyseessä samankaltainen peli kuin Chidren of Mana DS:älle?
-Kauanko kestää oppia näppäimet, kun niitä on valiteltu hankaliksi monissa arvosteluissa.
-Ja lopuksi. Mistä sen saa halvimmalla? (suomen nettikaupat mukaan lukien.)

Joo elikkä kiinnostais tietää muutamia perustietoja:
-Mikä on paras/uusin monster hunter peli?
-Onko kyseessä samankaltainen peli kuin Chidren of Mana DS:älle?
-Kauanko kestää oppia näppäimet, kun niitä on valiteltu hankaliksi monissa arvosteluissa.
-Ja lopuksi. Mistä sen saa halvimmalla? (suomen nettikaupat mukaan lukien.)
1) Jokaiseen osaan on tullu isot läjät uudistuksia, joten voisin sanoa että uusimmat ovat parhaat. PSP:lle uusin on tämä ko. MHFU, WÍI:lle on Monster Hunter Tri
2) En tiedä. Youtubessa on tuhansia viedoita pelistä, vilkaise sieltä eroavaisuudet.
3) Hetkessä. Arvostelijat ovat tuominneet nappulat muutaman tunnin pelaamisen jälkeen, mutta ainoa oikea valituksen aihe on kameran liikuttelu.
4) Etsisitkö mielummin itse kuin laitat muut asialle? :) Peli on jo sen ikäinen että ale-laareista löytyy varmasti edullisesti.

Jääny vähä vaivaamaan tuo freedom sana, elikkä onko kyseessä siis avoinmaailma peli josta käydään poimimassa tehtäviä, ikäänkuin siinä kauheassa world of warcraft pelissä :D
(1. ja 2. myös?)

Jääny vähä vaivaamaan tuo freedom sana, elikkä onko kyseessä siis avoinmaailma peli josta käydään poimimassa tehtäviä
Ei. Karttoja on n. 10 (en muista tarkkaan) ja ne eivät ole isoja.
Tehtävä valitaan aulassa ja sitten mennään tekemään se määrättylle kartalle.

Ei. Karttoja on n. 10 (en muista tarkkaan) ja ne eivät ole isoja.
Tehtävä valitaan aulassa ja sitten mennään tekemään se määrättylle kartalle.

Mutta kuitenki on 1 ns. Home Base jossa voi vaihtaa armorit yms.?

Ylös Bottom