Tuli eilen testattua liuta aseita ja tulin siihen tulokseen että mun top 5 aseet ovat (järjestys random):
1: Great sword: Hidas kun mummo lumessa mutta iskee kun tankki, eikä tarvitse teroittaa kertaakaan taistelun aikana.
2: Dual blades: Nopeita ja ketterä liikkuminen mutta aika heikko damage, toki nopeus tässä se paras, kuluu nopeesti ja vaatii teroittelua varsinkin vähänkin pidemmissä taisteluissa.
3: Bow: Tämä on hyvä "taustavoimien" ase, ei kuitenkaan mikä easymode, rangea saa lisää kilkuttimilla mutta et kuitenkaan voi ihan perällä olla, palkitseva tunne kun ampuu mörköjen "haavoihin".
4: Long sword: Tämä taas ehkä on sitä "easymodea". Tekee älyttömästi damaa ja ei tarvitse muuta kun vaan rämpyttää menemään, hauska, tehokas mutta ehkä jollain tapaa jopa liiankin "helppo".
5: Switch axe: Tässä ehkä yks mun lemppareista, jossa on kirves ja miekka samassa mitä voi lennosta vaihtaa ja tehää näyttäviä komboja, erittäin palkitseva tunne kun saa iskettyä mörköjen haavoihin jotka tekee kunnolla tuhoa, hieman haastavampi kun muut tässä listassa mutta tällä on ollut ehkä tähän asti hauskinta pelata.
Sitten siitä hahmon muokkauksesta, hahmoa voi muokata ihan täysin ilmaiseksi teltassa, hiukset, meikit ym. Ainoastaan jos haluat vaihtaa sukupuolta ja tehää ns. täysin uuden hahmon niin se on sitten maksullista, paitsi se yksi ilmainen character voucher jolla voit tehää ilmaseks, voit myös kokeilla eikä lippu tule käytettyä vasta kun hyväksyt "save and exit".
Itte tein sukupuolivaihdosleikkauksen, jotenkin naishahmoilla tyyliin ihan sama mitkä armorit näyttää paremmalta päällä ja onhan sitä muutenkin mielyttävämpi katsoa kun örisevä ukko. Ohan se kieltämättä suolasta maksaa jos haluaa vaihtaa sukupuolta jne, mut toisaalta taas se tekee sen että hahmonluontiin (ne jotka siitä välittää) tekee kunnolla eikä aina tule vaihettua ja muokattua, mutta sentään hiuksia ym perus juttuja voi tehää ihan ilmaseks, mä jo luulin että pieniki muutos vaatii sen maksullisen hahmolipun.