Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter Wilds

Puuttuisi enää 3 trophya platinasta jonka varmasti aion tehää, melko rngeetä vaan kun pitää piestä niitä tiettyjä "kruunumörköjä" jotka ovat melko harvinaisia. Haasteesta taas sen verran että ehkä ennen aikoja tässä uhkaili miten nyt kaikki on vaan niin helppoa, toki suurin osa pelistä ja möröistä onkin, mutta kyllä ne tietyt 7 tähden tempered möröt nii kyllä siinä saa olla tarkkana, eilen oli taas useampi yritys että vihdoin sai murhattua tempered (en muista nimee) mörön, kyllä ne yhellä iskulla saa sut kuoliaaks jos et varo. Et jos siitä vaikeempia vielä on tulossa niin sitten on myös haastetta kaipaaville tekemistä.

Uudella näyttiksellä testattu ja FSR 4 on kyllä ihana. Tästäkin pelistä tekee aivan jumalattomasti paremman näköisen. Edelleen pelissä on jotain outoa sen grafiikoissa PC:llä että se näyttää vähän off, en tiedä aiheuttaako framegen jotain mutta ei ole ihan perfecto. No mutta paljon parempi nyt kuitenkin kuin aikaisemmin ja peli näyttää jopa todella hyvältä.

Monster hunteriks tässä on mulle ihan riittävän hyvät raffat, eipä niitä paljon kattelee ku pieksee mörköjä mutta! On se silti siinä mielessä vähän outoo kun tämä on PS5 next gen monster hunter ja kun miettii vaikka 2021 MH Riseä nuhapumppu switchillä niin eipä se raffoissa paljon häviää näin niiku pikkasen liioteltuna, MH World/icebornesta puhumattakaan joka mun mielestä näyttää paljon paremmalta joka on ps4 peli, joo tässä on isommat alueet jne mutta silti.

Monster hunteriks tässä on mulle ihan riittävän hyvät raffat, eipä niitä paljon kattelee ku pieksee mörköjä mutta! On se silti siinä mielessä vähän outoo kun tämä on PS5 next gen monster hunter ja kun miettii vaikka 2021 MH Riseä nuhapumppu switchillä niin eipä se raffoissa paljon häviää näin niiku pikkasen liioteltuna, MH World/icebornesta puhumattakaan joka mun mielestä näyttää paljon paremmalta joka on ps4 peli, joo tässä on isommat alueet jne mutta silti.

PC:llä ainakaan World ei näytä läheskään niin hyvältä kuin Wilds, mutta silti jo noin vanhaksi peliksi edelleen todella hyvältä.

Melko lihaisa ekaksi ilmaiseksi päivitykseksi. Tässä napsahti just platina sopivasti ennen tulevaa pätsiä, eihän tämä vaikea ollut, hieman aikaa vievää ja RNGeetä, mut kun peli muuten maistui niin paljon että samalla napsii trophyt pois, metsästys kuitenkin jatkuu. Nyt on uusi ase kokeilussa, "keihäs", hauska vempain sekin ja hauskoja ninja temppuja voi sillä tehää, olishan tässä vielä sit muutamia aseita mitä ei oo vielä kokeillut mut haluan oppia edes melkein yhen aseen ennen kun hyppää toiseen, tuo kyl mukavasti vaihtelua eikä mennä vaa sillä yhellä tutulla ja turvallisella. Ei muuta kun jatketaan mörköjen metsästystä, kattoo nyt koska se väsymys ja ähky iskee. :D

Ylös Bottom