Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monster Hunter World - peliseura [PS4]

Kirai

KonsoliFIN Alumni
Hirviöö mä mettästän..

26.1.2018 julkaistavaan Monster Hunter Worldiin peliseuraa hakevat ilmoittautukoot metsästykseen! Itselläni ei juuri pelikavereista kukaan ole tätä hankkimassa, joten satunnainen tai vakio peliseura kiinnostaisi. Rajallisesti ehdin nykyisin pelaamaan, mutta kuitenhi.

Olisko jopa oma KFIN - Squad poikaa? Käsittääkseni 50 pelaajan squadeja voi luoda, ja pelaaja voi maximissaan kahdeksassa squadissa olla.


Alle listattuna peliseura, kopioikaa aina lista postaukseen ja lisätkää itsenne listan perälle niin kaikki pysyy mukana :)


PSN-tunnus + muut infot

Kiraih (mikki löytyy)
 
Ite saatan jopa hankkia tämän :D

PSN-tunnus + muut infot

Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
 
PSN-tunnus + muut infot

Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
 
PSN-tunnus + muut infot

Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
Mivo73 (mikki löytyy)
 
Tänään tuli jo vähän testailtua. Aikoinaan PS2 hankasin alkuperäistä ja oikein mukavaa oli.

PSN-tunnus + muut infot

Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
Mivo73 (mikki löytyy)
J_A_M (mikki löytyy)
 
XShavalla on KonsoliFIN -squad tehtynä. Koitetaan saada porukkaa siihen, niin helpottaa peleihin liittymistä. Toistaiseksi meitä on jo kaksi. :D
 
XShavalla on KonsoliFIN -squad tehtynä. Koitetaan saada porukkaa siihen, niin helpottaa peleihin liittymistä. Toistaiseksi meitä on jo kaksi. :D
Joo laittakaa vaan inviä. Vähän hämärä on vielä tämä online systeemi. Pitää vissiin jotenkin liittyä toisten tekemiin online sessioihin, että pääsee yhdessä hunttamaan. Itellä tuli jotain random japaniheppuja apuun kun laiton SOS-viestiä :D
 
Vähän hämärä on vielä tämä online systeemi. Pitää vissiin jotenkin liittyä toisten tekemiin online sessioihin, että pääsee yhdessä hunttamaan.
Joo, erittain sekava. Sellainenkin ärsyttävä piirre tuli huomattua, että XShava oli alemmalla HR:llä kuin minä, ja hän valitsi tehtävän. Minä en pystynyt liittymään peliin ennen kuin hosti on katsonut kaikki välianimaatiot mitkä liittyy tehtävään.
 
Mulle voi kans inviä squadiin heittää. En oo vielä onlinea päässyt kokeileen kun mulla heittää ulos PSN vähän väliä pelatessa ja joudun pelaan offlinessa suurimman osan ajasta, toki PSN on ollut ongelmia parina päivänä, mikä osittain selittää.. :)
 
Mulle voi kans inviä squadiin heittää. En oo vielä onlinea päässyt kokeileen kun mulla heittää ulos PSN vähän väliä pelatessa ja joudun pelaan offlinessa suurimman osan ajasta, toki PSN on ollut ongelmia parina päivänä, mikä osittain selittää.. :)
Jes mulla on ollu samaa erroria kanssa.
 
Liityn kanssa monstereiden metsästykseen. Tosin vielä ei ole ihan täysin selvää, miten tuo homma moninpelinä käytännössä toimii.

PSN-tunnus + muut infot

Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
Mivo73 (mikki löytyy)
J_A_M (mikki löytyy)
pyllyninja (mikki löytyy)
 
PSN-tunnus + muut infot

Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
Mivo73 (mikki löytyy)
J_A_M (mikki löytyy)
pyllyninja (mikki löytyy)
Nonstand (mikki löytyy)
 
Torstaina tulee hommattua Maxin kanssa. Jahas täällähän on 2 muuta formula sarjasta :D Saadaan formula porukallakin pelailtua sillon tällöin ;)
Peliä pelannut PS2:lla todella paljon ja nyt alko taas hirviöiden metsästys kiinnostaa :p

Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
Mivo73 (mikki löytyy)
J_A_M (mikki löytyy)
pyllyninja (mikki löytyy)
Nonstand (mikki löytyy)
MeriMax_87 (mikki löytyy)
Enkmanni (mikki löytyy)
 
Pistäkää inviä kfin squadiin minullekin

Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
Mivo73 (mikki löytyy)
J_A_M (mikki löytyy)
pyllyninja (mikki löytyy)
Nonstand (mikki löytyy)
MeriMax_87 (mikki löytyy)
Enkmanni (mikki löytyy
kopi_10 (mikki löytyy)
 
Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
Mivo73 (mikki löytyy)
J_A_M (mikki löytyy)
pyllyninja (mikki löytyy)
Nonstand (mikki löytyy)
MeriMax_87 (mikki löytyy)
Enkmanni (mikki löytyy
kopi_10 (mikki löytyy)
XShava (Mikki löytyy)

KonsoliFIN Squads löytyy, mutta kuten Kojo jo mainitsi, liittyminen hankalaa. Vain yhdellä oikeudet ja pitää olla samassa pelissä. Tänään enemmän ja vähemmän pelissä, pistäkää viestiä niin kutsun samaan peliin. Kesken tehtävän ei voi kutsua, niin kutsun saaminen kestää välillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
Mivo73 (mikki löytyy)
J_A_M (mikki löytyy)
pyllyninja (mikki löytyy)
Nonstand (mikki löytyy)
MeriMax_87 (mikki löytyy)
Enkmanni (mikki löytyy
kopi_10 (mikki löytyy)
XShava (Mikki löytyy)
lionhead9990 (Mikki löytyy)
 
Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
Mivo73 (mikki löytyy)
J_A_M (mikki löytyy)
pyllyninja (mikki löytyy)
Nonstand (mikki löytyy)
MeriMax_87 (mikki löytyy)
Enkmanni (mikki löytyy
kopi_10 (mikki löytyy)
XShava (Mikki löytyy)
lionhead9990 (Mikki löytyy)
OZtracer (Mikko löytyy)

Pelailen MHW hyvin satunnaisesti, yleensä aamuisin/aamupäivisin toki joskus iltaisinkin. Täysin keltanokka oon joten toivoisin pelikaveria, joka vois ajaa mua sisään MHW:n valtavaan maailmaan :p

Ja saa inviä squadiin, jos teillä ei mee hermot nyypän kans touhuamiseen
 
Seura kelpaa, squadi kiinnostais. Oliko tuo Kojon puhuma squad vielä voimissaan?

Kiraih (mikki löytyy)
Moneygunx (mikki löytyy)
Kojo_FI (mikki löytyy)
Mivo73 (mikki löytyy)
J_A_M (mikki löytyy)
pyllyninja (mikki löytyy)
Nonstand (mikki löytyy)
MeriMax_87 (mikki löytyy)
Enkmanni (mikki löytyy
kopi_10 (mikki löytyy)
XShava (Mikki löytyy)
lionhead9990 (Mikki löytyy)
OZtracer (Mikko löytyy)
edward_holm (mikki löytyy)
 
Seura kelpaa, squadi kiinnostais. Oliko tuo Kojon puhuma squad vielä voimissaan?
Heh, onhan se, mutta ei siellä edelleenkään ole muita kuin XShava ja minä. :D
Ylläolevasta listasta muutaman kanssa pelannut, mutta squadiin ei pysty lisäämään kun liiderin oikeudet omaava.
 
Ylös Bottom