Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monta leukaa saat vedettyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sCeNtEd
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

26 enkka. nyt oon vedellyt 16kg repus painoo että ei tarvi tehä noin montaa leukaa mut viel niitä menee 8-10 silti :D LISÄÄ PAINOJA:cool: ite painan 65-64kg ikää on 17w

Zero (0). Huolestuttavaa tässä on se, että inttiin pitäisi mennä tammikuussa :) No, löysin Twenty Pull-Ups Challengen netistä, ja sen avulla minunkin pitäsi kehittyä ainakin jonkinverran (10 leukaa olis aika kurko) ennen vuodenvaihtumista. Nolo se on sitten siellä selittää jos ei saa yhtään :) Erikoista siinä mielessä, että punnerruksia menee kuitenkin tällä hetkellä kolmattakymmentä.

Pitäisi vaan keksiä joku koroke, minkä avulla tehdä noita negatiivisia leukoja.

Kauheasti en leukoja vetele, silloin tällöin, mutta silloin kun vedän, niin vedän sen 10+ .

12,5 kg lisäpainoilla 6-7 vastaotteella
6.25 kg lisäpainoilla 6-7 lisäpainoilla

Ilman lisäpainoja varmaan joku yli 10

Herätetääs tämä vanha aihe.

Edellisen viestin aikoihin joskus 2009-vuoden alussa en saanut yhtään leukaa, tai tuurilla yhden. Nyt on keväästä asti enemmän tai vähemmän aktiivisesti tullut käytyä salilla, niin saan suunnilleen 1-5 leukaa. Tosin täydelliset toistot ei ole koska suorilta käsiltä en saa itseäni vedettyä ylös.

Omalla kohdalla ajankohtainen aihe. Eilen sain vastaotteella menemään 15 kpl, mikä on paras tulos moneen vuoteen. Myötäotteella pari vähemmän. 10 vuotta sitten meni muutama enemmän kuin nykyään, mutta painoakin oli 15 kiloa vähemmän. Pahimmillaan on käyty alle viidessä.

Tavoitteena olisi joskus jaksaa tehdä edes yksi puhtaasti yhdellä kädellä. Puristusvoima riittäisi jo, mutta ei vaan saa kammettua itseään ylös.

Omalla kohdalla ajankohtainen aihe....
Tavoitteena olisi joskus jaksaa tehdä edes yksi puhtaasti yhdellä kädellä. Puristusvoima riittäisi jo, mutta ei vaan saa kammettua itseään ylös.

Sama homma. Pamahti tuossa syksyllä välilevyn pullistuma ja on leuanvetoa sekä kävelyä lukuunottamatta kaikki liikunta kiellettyä (hieman masentavaa). Pullistuma painaa hermoa, joka säteilee oikeaan jalkaan helvetillisinä kipuina ja lääkäri/fyssa kielti kaikki liikuntamuodot, jotka kipua tähän jalkaan tuottavat. Reilu kuukausi sitten en uskaltanut edes aivastaa, eikä mikään asento ollut kivusta vapaa. Muistakaa prkl käyttää niitä jalkojanne nostaessane asioita!!! Leukaa tuleekin vedettyä päivittäin, jottei ihan täysin masentuisi tähän gradun eteen ja tällä hetkellä pystyy vetämään n.20 kertaa tämän 105 kilon massan ylös.

Itsekin pystyn roikkumaan yhdellä kädellä, mutta ylöspäin ei kyllä mennä senttiäkään:o

Kesän vikoissa testeissä 26! Tiistaina en ollu joukkueen testeissä pikkusen kuumen vuoks!
Parina kesänä jo yritetty rikkoa 30 rajapyykkiä, mut viimekesänä päästiin vaan 28:(.
Noh jos ens kesän saa reenattua terveenä niin sit paukkuu!

Sama homma. Pamahti tuossa syksyllä välilevyn pullistuma ja on leuanvetoa sekä kävelyä lukuunottamatta kaikki liikunta kiellettyä (hieman masentavaa). Pullistuma painaa hermoa, joka säteilee oikeaan jalkaan helvetillisinä kipuina ja lääkäri/fyssa kielti kaikki liikuntamuodot, jotka kipua tähän jalkaan tuottavat. Reilu kuukausi sitten en uskaltanut edes aivastaa, eikä mikään asento ollut kivusta vapaa.

Sullahan on siis pilkulleen identtinen keissi minun kanssani, ja jalkakin on sama. Toivotan sinulle onnistuneempaa paranemisperiodia kuin minulla, meinaan vuosipäivä kohta täynnä eikä loppua kivuille näy.

Mitä itse leukoja heitän, niin viime vuonnahan noita meni parisenkymmentä, mutta nykyään toki huikeasti vähemmän, kun en ole vuoteen treenannut.

Sullahan on siis pilkulleen identtinen keissi minun kanssani, ja jalkakin on sama. Toivotan sinulle onnistuneempaa paranemisperiodia kuin minulla, meinaan vuosipäivä kohta täynnä eikä loppua kivuille näy.

Mitä itse leukoja heitän, niin viime vuonnahan noita meni parisenkymmentä, mutta nykyään toki huikeasti vähemmän, kun en ole vuoteen treenannut.

Täällä samanlainen tapaus, tosin vuosipäivä meni jo muutama kuukausi sitten. Itsellä lääkäri kehotti jatkamaan liikuntaa mahdollisuuksien mukaan eikä jäämään paikoilleen.

36 on uus ennätys parin kuukauden takaa, yli 30 pääsee silloin tällöin ja keskiverto tulos on noin 26-30 kun säännöllisesti rehkii.

On se vaan mukavaa puuhaa, oikein mieluinen liike :)

Syksyllä meni leukoja 8 putkeen suorilta käsiltä. Muuton yhteydessä meni sitten ovirekki mutkalle, en tiedä miten sekin tapahtui. Sen verran saamaton tyyppi olen, etten ole vieläkään ostanut uutta. Salilla en käy ja näin talvella pururadan telineille ei pääse tai ne on lumen peitossa. Mitähän mää nyt arvioisin, hyvällä lykyllä 2 tai 3 saattaisi mennä.

On kyllä todella mukava liike. Inhosin sitä aikanaan lukiossa, kun tämmönen ylipainoinen nörtti ei yhtään moista saanu vedettyä. Intti alko kuitenkin häämöttää edessäpäin, joten ostin tuon kyseisen ovirekin kotiin. Siinä sitten aloitin treenaamisen pienellä hypyllä ja 90 asteen kulmasta vetäsin leuan loppuun. Tästä sitten etiäpäin aloitin vedon aina vaan aiemmin suuremmasta kulmasta ja huppistakeikkaa, yhtenä kauniina päivänä vetäsin ensimmäisen leuan suorilta käsiltä. Uskomaton fiilis huomatessaan, että aktiivinen treenaus tuottaa tulosta.

Keväällä kokeillaan yläselän kondis ja aletaan sitten lenkkien yhteydessä pumppaamaan tätä ylipainoista ruhoa kohti taivasta. Ja eiköhän se rekkikin tuu tässä joku päivä ostettua. :D

Dodiin, uusi rekki tuli toissapäivänä hommattua ja kokeilinpa alkulämpöjen jälkeen montako menee. Arvaus osu täysin oikeaan: 2 suorilta ja kolmas jäi vajaaksi. Pikkasen kyllä yllättynyt olin, jonkun verran voimaa jääny sitten kuitenki tonne yläselkään. :rolleyes: Tästä vaan nyt päivittäin alan vetelemään. Painoaki muutama kilo enemmän kuin syssyllä, treeniä vaan ja läskiä pois ni alkaa homma helpottua.

Selkävammaisen leuanvetopäiväkirjapäivitys. Paino tullut tiputettua 100 kiloon ja nyt menee 25 leukaa. Tiukka tavoite olisi se 30 leukaa saada kesän loppuun mennessä! Tiukkaa reeniä se tulee vaatimaan...

Ylihuomenna lihaskuntotesti.
Tavoite olisi nyt se kympin suoritus, 13 leukaa.
Tunti sitten meni 12 - Joka on uusi ennätykseni.

Eihän varmaan ole sallittua leuanvedossa samalla kun vetää leukaa, niin koukistaa jalkoja niin, että ne ovat niinkuin kyykkyasennossa?
Tässä kuva :D

Ylös Bottom