Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monta leukaa saat vedettyä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sCeNtEd
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Kädessä joku perkeleen hermosärky häirinnyt nyt muutaman päivän ja tänä aamuna sitten hermostuin ja kävin punnertaa. 25 meni suht nopsaan. Leukoja ei sitten mennyt kuin 20 ja viimenen ihan täristen. Ei kyllä auttanut siihen särkyyn. :)
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

11 meni viime lihaskuntotestissä.. Pitäis vähän reenata :)

Punnerruksia 38 kolmessakymmenessä sekunnissa, ja 31 vastalihasta samassa ajassa.
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Nopiaa lähtee tatsi ku ei ole piiiitkään aikaan rykässy, 24 tais irtoo eilen illalla. =/
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

1-2 varmaankin. Sit alkaa sattua käsiin. Ei sillä että voimatkaan varmaan riittäis, mutta nivelissä tai jossain varmaan vikaa kun pelkkä roikkuminenkin sattuu helvetisti vaikka voimat riittäiskin pitää kiinni.

Taaaai sitten mä oon vaan aivan liian painava jätkä käsien habaan verrattuna. :D Eiköhän se siitä johdu.


Intissä meni kyllä jo vikassa kuntotestissä 11 mut oli painoakin lähtenyt ja muutenkin kunto silloin jo sit reilusti parempi. Nyt mennyt pitkäaikaisen masennuksen (pitkästä suhteesta eroamisen ja aivojen serotoniinivajeen) takia vähän elämäntavat siihen että yleiskunto on suoraansanottuna olematon.

Harmittaa.:o
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

11 meni viime lihaskuntotestissä.. Pitäis vähän reenata :)

Punnerruksia 38 kolmessakymmenessä sekunnissa, ja 31 vastalihasta samassa ajassa.

8 leukaa, 35 punnerusta 30sek ja 42 vatsaa puolessaminuutissa

Viime lihaskuntotestis.
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Se on sen 5-8 eikä yhtään enempää, aina oon saanu tolle välille leuat tulemaan
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Outoa... Seiskalla ja kasilla yhden leuan sain säkällä, nyt ysillä meni liikuntatunnilla kuntotestissä 4... Enkä ole edes liikuntaa lisännyt yhtään. :o
Punnerruksiakaan en saanut ennen kuin viisi tuurilla, nyt menee ainakin 20... Sanoisin että nyt menee leukojakin sen kymmenen, ainakin. Vedän nykyään joka ilta niin monta punnerrusta kuin jaksan, niin kehittyy kivasti surkastuneet käsilihakset. :)
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Ajattelin huomenna kokeilla ihan konkreettisesti, kuinka monta menee. Viikko ollut nyt taukoa minkäänlaisesta liikunnasta.
Tulen kertomaan tuloksen heti kun muistan! :D
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Vanha topic?

No kuitenkin, leukoja oon vedelly nyt joku pari viikkoa, kun en yhtään huhtikuussa saanu.. Aattelin et, on se helvetin noloo jos ei yhtää saa nii aloin reenaa. Laitoin kesäloman lopputavotteeks 15 ja nyt enkka 11.. Paino 50 kg..
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

joskus intti testissä sai oikeasti puhtaita leukoja 18kpl. (alikessut piti melkein jaloista kiinni ettei milliäkään heilunut) :)

nyt 13 vuotta myöhemmin, ja 15kg lisä painolla menee enään 10kpl. (181cm ja 85kg).
käyn kyllä pari kertaa viikossa salilla, mutta en leukoja ole kyllä pahemmin treenannut!

että sellaista.
 
Ylös Bottom