Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monta leukaa saat vedettyä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sCeNtEd
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Mulla menee tällä hetkellä 18 leukaa hilkulla mutta painanki 50 kiloa
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Yläasteen kuntotesteissä meni aikanaan vissii parhaimmillaan 4 kpl. yläasteen jälkeen ei oo tullu vejeltyä leukoja, mut salilla on tullu käytyä parina viime vuotena jonkin verran, että uskosin tuon neljän olevan nytkin iha mahollista.

Eli 0-4 vois mennä nyt. =P
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

oisko parhaimillaa 16 leukaa mutta nytten ku punttia tullu nosteltua niin olisko siinä 7-10 päivästä riippuen:D
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Normaalisti 14 ja myötäpäin saan 6..

E: Nyt vastapäi 15 ja myötäpäi 10
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Enpä leuan vetoa kauheasti treenaa nykyään, muutaman leuan saatan päivässä vetää "himan tangolla". Ennätys on 15 leukaa, nyt menis varmaan aika samoihin kuin enkka. Ikä on 14 ja paino n. 75kg. Painoin viime kesänä vain pari kiloa vähemmän, joten pitäisi mennä aika monta leukaa nyt.
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Dodiin, nyt tuo yritys takanapäin. Tasan 20 toistoa meni vastaotteella. Painon mittasin juuri tuota ennen ja vaaka näytti 83,5kg. Olen ihan tyytyväinen, vaikkakin kunto loppui kesken. Voimia olisi vielä riittänyt muutamaan toistoon, mutta kunto petti siinä 15-16 toiston kohdilla ja sen jälkeen joutu jokaisen vedon jälkeen ottamaan muutaman sekunnin happea. Jos tätä ei olisi tarvinnut tehdä niin varmaan muutama olisi voinut mennä vielä lisää. Pari vikaa toistoa ei ollut puhtaita, vaan niissä kyllä jalat meni koukkuun ja pientä heijausta oli mukana. Muuten toistot olivat puhtaita. Ekat 10 toistoa ei tuntunut missään, mutta tuossa 16 kohdalla tuntui, että olisi tullut seinä vastaan.

Toisaalta ihan "kylmiltään" vedin nyt tuon omalla kehopainolla maksimit, joten kroppa ei tuollaiseen ole todella pitkään aikaan tottunut. Puolen vuoden verran olen kyllä nyt leukoja lisäpainoilla tehnyt, mutta se on pikkaisen eri asia. Voisi ottaa tuon nyt tavaksi aina silloin tällöin. On muuten koko kropalle aivan hemmetillinen rasitus vetää tuo maksimit. Ei oikein muista selkäliikkeistä tullut enää mitään tuon jälkeen ku oli koko yläkroppa sen verta väsynyt tuon jälkeen.
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Ei ole tullut nyt vähään aikaan säännöllisesti ''treenattua'' mutta sain 15, tosin pari viimeistä menivät vähän ''nykimällä'' eivätkä niin puhtaasti :rolleyes:
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Kesän aikana en treenannu leukoja juurikaan yhtään ja sain silloin yleensä 20 tai vähän alle ku kokeilin. Nyt oon tässä kuukauden vetäny kerran viikossa leukoja ja ei oo vielä ainakaa tullu mitää edistystä (eilen meni 20). Välillä teen leuat lisäpäinon (5-10kg:n) kanssa jotta sais vähä enemmän maksimivoimaa.

Ennätys oli joskus 7 vuotta sitte ku olin 10v ja sain silloin jotain 35 leukaa ku innostuin treenaa niitä.
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

En todellakaan treenaa mitenkään leukoja tai muutenkaan lihasvoimaa ja massaakin löytyy niin välillä tulee 1-2 leukaa melkeinpä ihan puhtaasti. Mutta ne tulee tehtyä renkaissa, joten ihan tangolla vois saada paremmin.
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

10 + 10 menee ihan sujuvasti. Eli montakohan sitä menisi.. 15 olisin very tyytyväinen.

Haluaisin itsekin treenata noita lisäpainoilla, jolloin sitä KEHITYSTÄ tapahtuisi, mutta kun ei tahdo tuolla vakiosalillani onnistua sitten milllään olosuhteiden takia.. :mad:
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Eilen tuli kokeiltua lisäpainoilla leukoja. Lisäpainoja oli noin 42,5kg (levypainot 40kg + vyö ja ketju). Omapaino oli 83,5kg. Yhteensä painoa olis siis noin 126kg. Toistoja meni 6 kappaletta, johon ainakin itse olen tyytyväinen.
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

10 + 10 menee ihan sujuvasti. Eli montakohan sitä menisi.. 15 olisin very tyytyväinen.

Haluaisin itsekin treenata noita lisäpainoilla, jolloin sitä KEHITYSTÄ tapahtuisi, mutta kun ei tahdo tuolla vakiosalillani onnistua sitten milllään olosuhteiden takia.. :mad:

Ei noitten lukemien parantamiseen mitään lisäpäinoja tarvii... Ite sain 18 leukaa kun alotin vetelee säännöllisesti ja nyt 2 vuotta myöhemmin on enkat 31 ja ilman lisäpainoja vedän aina.. Lisää vaan toistoja niin kyllä se siitä
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Ei noitten lukemien parantamiseen mitään lisäpäinoja tarvii... Ite sain 18 leukaa kun alotin vetelee säännöllisesti ja nyt 2 vuotta myöhemmin on enkat 31 ja ilman lisäpainoja vedän aina.. Lisää vaan toistoja niin kyllä se siitä

Kyllähän tuo on ihan totta, mutta ei kuitenkaan ole aivan kokototuus. Lihas kuitenkin tarvitsee välillä erilaista ärsykettä kehittyäkseen kunnolla ja toistojen määrällä voidaan vaikuttaa siihen millaista kehitystä halutaan saada aikaiseksi. Karkeasti jaoteltuna 1-4 toiston sarjat vaikuttavat parhaiten maksimivoimaan, 5-12 toiston sarjoilla lihasmassa kehittyy parhaiten ja yli 12 toiston sarjat lähinnä kiinteyttävät lihasta. Tietenkin suurilla toistomäärillä tarvitaan myös hyvää kuntoa ja lihaskestävyyttä, joka ei ole niin tärkeässä asemassa kuin pienillä sarjamäärillä ja suurilla painoilla. Leuanvedossa tuo hyvä kunto ja lihaskestävyys tulee hyvin esille kun toistomäärät ovat suuria, koska liikkeessä on mukana monta lihasta ja isoa lihasryhmää. Jos taas teet suuria toistomääriä pienellä lihasryhmällä, kuten ojentajat, ei hyvä kunto ole kovinkaan merkittävä tekijä.
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Mulla menee noin 8, pitäis alkaa koulun kuntotesteihin harjottelemaan, kun ne on 2 viikon päästä.
 
Vastaus: Monta leukaa saat vedettyä?

Salilla käyn säännöllisesti mutta en juurikaan leukoja tee mutta niitä menee se 15-20 ja omaa painoa löytyy 95-96kg
 
Ylös Bottom