Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monta peliä omistat Xbox360:lle?

GameFreak

New Member
Itse omistan 62kpl


Ketjun idea. Ilmoittakaa vain luku EI MITÄÄÄN MUUTA.
Eli jos et omista yhtään elä ilmoita tai laita 0kpl vain PELKKÄ LUKU monta omistat.
 
Vastaus: Monta peliä omistat Xbox360:lle?

Hyllyssä 5 peliä + 2 vanhan boksin peliä.
Live Arcade -pelejä täysversioina 10 kpl
Yhteensä olen omistanut tähän mennessä 13 peliä joista suurimman osan olen ostanut uutena.
 
Vastaus: Monta peliä omistat Xbox360:lle?

5 Xbox360 peliä

Topicin aloittaja on kyllä nickinsä mukainen.. (nojoo, oli minullakin psonella aikoinaan yli 100 peliä. Olen sitten vissiin rauhoittunut noista ajoista ja keskittynyt vain niihin "huippu" peleihin, mitä pelaa onnessaan sitten).
 
Vastaus: Monta peliä omistat Xbox360:lle?

Ostin boxin n. 2kk sitten nyt löytyy...

nhl07
cod3
gow
Test drive unlimited
PGR3
Ridge racer 6

+
1 vanhan boxin peli....
 
Vastaus: Monta peliä omistat Xbox360:lle?

0 kpl

Orin sanoi:
Kohta ei tarvitse enää kenenkään kärsiä tällaisista topiceista. Konsolifin muistaa uskollisia kävijöitään tylyllä jouluyllärillä pian ;)
Kiitos! :)
 
Vastaus: Monta peliä omistat Xbox360:lle?

6 kappaletta omistan, turhat pelit myyn yleensä eteenpäin, joita en varmasti tule enään koskaan pelaamaan.
 
Vastaus: Monta peliä omistat Xbox360:lle?

Mul on kuusi peliä.Fifa road to fifa world cup,Prjocekt gotham racing 3 ,Burnout revenge,Ghost recon 3,svr 2007 ja need for speed carbon sit mulla on ollu yli kymmenen demoa ja yx live arcade peli.
 
Vastaus: Monta peliä omistat Xbox360:lle?

Xbox360 tuli taloon 5.12. ja nyt on neljä peliä; NHL 07, RSV, CoD3 ja THP8. Mahtavia lyhenteitä! :D Välipäivinä saatan hankkia jonkun seuraavista peleistä: PES6, GRAW, NFS Carbon, WPT. Tai sitten olen hankkimati.
 
Ylös Bottom