Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monta telkkaria yhdessä boxissa ?!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoenix
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Phoenix

New Member
Tuossa jo aiemmin Coden kanssa mietittiin mitenkähän olis mahdollista saada useampi telkkari... siis vaikka 2 kiinni yhteen Xboxiin niin että niillä vois pelata niin kun moninpeliä ?? Jos joku tietänee lisää täsä ns. OFFLINE moninpelaamisesta niin ainakin minä olisin valmis siitä kuulemaan !
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Phoenix
Tuossa jo aiemmin Coden kanssa mietittiin mitenkähän olis mahdollista saada useampi telkkari... siis vaikka 2 kiinni yhteen Xboxiin niin että niillä vois pelata niin kun moninpeliä ?? Jos joku tietänee lisää täsä ns. OFFLINE moninpelaamisesta niin ainakin minä olisin valmis siitä kuulemaan !

Itse olen siinä käsityksessä että "offline"-pelaaminen vaatii kaksi X-Boxia, kaksi televisiota ja system link-kaapelin. Näin voi kahdeksan jannua pelata yhtäaikaa. Tuskinpa yhteen X-Boxiin saan viriteltyä kahta töllöä(?).
 
Hmmm... mutta pelataanko esim haloa siinä tapauksessa Split Screen muodossa.... ?? En oo koskaan oikeen tykännyt split screenistä...ainakaan jos pelataan Death Matchia... ehkä sitten jos joukkueittain pelataaan niiin (huomaa pitkät vokaalit) se saattaa jo olla hieman parempi vaihtoehto
 
Niin siis, Halo on ensimmäinen konsolipeli joka tukee LANia, eli linkitätte neljä konetta joissa jokasessa 4 haloa ja neljä ohjainta jne. Sit koneen omistajat + 12 muuta pelaajaa = Konsoli räiskinnän taivas. Olis joskus kiva kokeilla tota. Ja kun se käy noin niin ymmärtääkseni linkitätte 2 konetta ja 2 TV:tä, niin silloinhan kummallakin olisi oma TV ruutu. Se tosin vaatisi sen 2 konetta. Tää alkaa mennä mystiseksi...
 
Niin... mystiseksi.... hmmm.... mistäköhän sais varmaa tietoo tosta kyseisestä asiasta.... Jaa jaa.... Mistäpäin muuten olew Hawk??? ei meinaan aattelin vaan että jos sitten josus kun xboxit ollaan saatu niin kokeiltaisiin tuota moninpeli jutskaa.... Itte asun tampereellaa joten.....


hehe taas yks helvetin sekava viesti tänne...
 
Nummelassahan minä asustan. Todellakin kun on maaliskuussa muutkin saavat Xboxinsa, niin voisihan tuota Halo LAN juttua kokeilla. Olis kyllä mahtavaa pelata Haloa 16 pelaajan kesken.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Phoenix
Niin... mystiseksi.... hmmm.... mistäköhän sais varmaa tietoo tosta kyseisestä asiasta.... Jaa jaa.... Mistäpäin muuten olew Hawk??? ei meinaan aattelin vaan että jos sitten josus kun xboxit ollaan saatu niin kokeiltaisiin tuota moninpeli jutskaa.... Itte asun tampereellaa joten.....


hehe taas yks helvetin sekava viesti tänne...

Jaa täällä on Mansesta nääs enemmänkin. Noh jos tarkkoja ollaan oon Vuorentaustasta, 10km Tampereen keskustasta itään...

Ja Unreal Hookki on Anssi Kelan tuttuja vai? :D
 
Joo... jos viä tarkempia ollaan niin ite oon Tesomalta !.... tai siis Ikurista siitä ihan tesoman kupeesta.... eli joku 7 km keskustasta..... ihan kiva että on muitakin maselaisia... voi sitten kysyä jatkossa mistä löytää esim. pelejä halvemmalla ja kaikkee muuta paskaa....

Jarno
 
Mäkin voin matkata turust sinne lanittaa...

split screen on kyl syvältä...kuulin vaan et jenkeis sais sellasen palan et vois liittää kaks telkkarii yhtee...
 
Ylös Bottom