Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Montako peliä aiot ostaa heti kun saat XBoxin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Legionnaire
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Legionnaire

New Member
Otsikko kertookin kaiken, eli montako peliä aiot ostaa heti saatuasi XBoxin?

Itse aion ostaa laatikon kanssa alkuun vain yhden, Halon (yllätys, yllätys), koska nuo eurovarastot ovat melko rajalliset.:(

Itse en osta Xboxia hieman, hmmm, "alimittaisen" budjetin takia, mutta kaverini on sen ostamassa. Ja mikäli hänet tunnen, ja kaiken sen hypetyksen jälkeen, hän ostaa Xboxin, toisen ohjaimen, rgb tai s-video johdon sekä Halon.

Kyllä toi Halo näyttää kaikkien kohdalla olevan ihan must. Ja en kyllä yhtään ihmettele. Samoin olisi ihan siistiä päästä DOA3:sta kokeilemaan Wrecklessin kera. Pitää vähän valistaa kaveria.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Kyllä toi Halo näyttää kaikkien kohdalla olevan ihan must. Ja en kyllä yhtään ihmettele. Samoin olisi ihan siistiä päästä DOA3:sta kokeilemaan Wrecklessin kera. Pitää vähän valistaa kaveria.
huuh..jos tykkää autopeleistä ja mielipuolisista grafiikoista...niin uskokaa nyt herranjestas kun kerrotaan...aivan käsittämätöntä...ja kokemusta on...:) :D...se tunnelma...on se.
ps. mitään ei nykyisistä voi verrata siihen...:)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Varmaankin jos nyt ostan Xboxin julkaisussa, niin nappaan ainaskin Jet Set Radio Futuren kainaloon ja mahdollisesti Halon ja RalliSportin myös (jos vain kukkaro sen sallii). Sitten vielä jotakin arvostelukopioita päälle, niin kyllä siinä muutamaksi kuukaudeksi pelattavaa riittää.

Jos hankin niin ostan JSRF:n... mutta vielä mietityttää kovasti kannattaako konetta ostaa yhden hauskan pelin takia, olkoonkin vaikka about suurin suosikkini... :(

Konsoli + 2 ohjainta + RGB (joka on jo mun pöydällä) + Halo + RalliSport + DVDkit

myöhemmin sit Brute force + Morrowind + VF4.1 tai DOA3 + ego

täs nyt ekat "varmat" ostokset

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
Jos hankin niin ostan JSRF:n... mutta vielä mietityttää kovasti kannattaako konetta ostaa yhden hauskan pelin takia, olkoonkin vaikka about suurin suosikkini... :(
Jep, tuota olen miettinyt itsekin pari viimeistä viikkoa, vieläpä saman pelin takia. Olen nyt päättänyt, että kyllä se on pakko hommattava. JSR oli (ja on vieläkin) yksi parhaimmista peleistä, jota olen pelannut vuosiin. Ja löytyyhän tuolle Xboxille myös muitakin hyviä pelejä, joten ei sitä pelkän JSRF:n takia tarvitse ostaa. Vielä kun miettii, että kyseinen konsoli ei halpene yhtään ainaskin vuoteen, niin kyllä se ihan järkevä sijoitus on.

TOSIN omassa tapauksessa sekin tietysti kyllä vähän vaikuttaa, että saan myös Xboxille arvostelukopioita.... ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Ja löytyyhän tuolle Xboxille myös muitakin hyviä pelejä, joten ei sitä pelkän JSRF:n takia tarvitse ostaa.

Mutta kun hyvä ja hauska eivät aina kulje käsikädessä, MGS2 ja Devil May Cry ovat hyvin tuotettuja tekeleitä, mutta eivät ne vain pelaamaan innosta vaan pölyttyvyät hyllyssä (MGS2 ihan ittensä takia, DMC suurimmaksi osaksi muista kun pelistä johtuvista syistä). Joten tällä hetkellä se olisi aikalailla minun kohdallani vain JSRF:n takia. Mutta on se JSR (siis alkuperäinen peli) sen verran kova tekele, että päätöksen teko on niin saatanan vaikeaa. Nytkin sitä vielä jaksaa kyseenalaistamatta tykittää putkeen vaikka se on mennyt ties kuinka monta kertaa läpi (jotain 4-6 on paras veikkaus mitä minä pystyn antamaan).

=)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002

Kallista on...
Toivottavasti olet hyvä palkkaisessa työpaikassa.

Se kalleus ja hyvä palkkaisuus on niin suhteellisia asioita molemmat. Kyllä meikäläinenkin osti ekan oman tietokoneeni mainoslehtiä jakamalla. (vihje: palkka ei ollut hyvä)

;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Se kalleus ja hyvä palkkaisuus on niin suhteellisia asioita molemmat. Kyllä meikäläinenkin osti ekan oman tietokoneeni mainoslehtiä jakamalla. (vihje: palkka ei ollut hyvä)

;)

Ajettelin vaan et varmaan ISI maksaa...
(Voin olla myös väärässä.)
(Kyllä, olen itse töissä ja tuommoinen summa on kyllä iso raha mulle.) Niin no onhan osamaksut keksitty.

apuaaa

Mulla itellä on vaikea päätös kumman ostan, jos kumpaakaan? JSRF:n vaiko Wreckless:in.

WWF: RAW tulee ainakin ostettua ja samaten Halo.

Mutta kumpaa suosittelette JSRF vai Wreckless. (en omista DC:tä joten luonnollisesti en tuota JSR:ää oo pelannut.) :confused:

Re: apuaaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legionnaire
Mulla itellä on vaikea päätös kumman ostan, jos kumpaakaan? JSRF:n vaiko Wreckless:in.

WWF: RAW tulee ainakin ostettua ja samaten Halo.

Mutta kumpaa suosittelette JSRF vai Wreckless. (en omista DC:tä joten luonnollisesti en tuota JSR:ää oo pelannut.) :confused:

uuh paha paha kun pelit ovat täysin erilaisia. Mutta mä neuvoisin ostamaan JSRF:n, vaikka en olekaan sitä pelannut (JGR:ää DC:llä oon). Wrecklesin omistan ja pidän siitä paljon.

Suosittelen JSRF:ää siks koska Wreckless on jakanut mielipiteet kahtia, jotkut rakastaa sitä, jotkut vihaa. JSRF:stä tuntuu pitävän melkein kaikki. Eli suuremmat mahkut että pidät JSRF:stä. :D. Mut parasta tietty olisi jos voisit ennen ostopäätöstä testata molempia.

EDIT: ainiin, WWF RAW ei taida tulla kuin vasta myöhemmin keväällä(?). Kuulemma Sony on ostanut Euroopan oikeudet WWF-painipelien julkaisuun 6kk ajaksi. Siis EI oikeuksia WWF RAWiin vaan WWF-peleihin yleensä ja siksi WWF RAW tulisi vasta myöhemmin eurooppaan. En laita päätäni pantiksi tämän huhun vakuudeksi. ;)

Ok, ja eikös wreckless oo aikas lyhyt, meinaan ootko jo code pelannu läpi.
Ja ton RAW:in tilanteen tiesinkin, kunhan vaan mainitsin.

Ja, miksiköhän mä tänkin kirjoitin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
Ajettelin vaan et varmaan ISI maksaa...
(

Kuinka monen isi oikeasti pistää pyydettäessä reilu kolme tonnia pöytään pelikoneen ostoa varten..? Itse en tunne yhtään tämän lajin isää. Ollilan Jorma (onko edes isä?), ehkä?

Itse suosittelisin JSRF:ää. Mutta eiköhän se ole aika pitkälti makukysymys (*yllätys, ylättys*).

Kummatkin pelit on suht' koht' lyhyitä, mutta luulisin, että JSRF:stä löytyisi kuitenkin enemmän pelattavaa. Sinänsä sillä ei kuitenkaan ostopäätöstä vielä voida tehdä. Jos tykkää päättömistä arcade-rallailuista (esim. Crazy Taxi, Smashing Drive ja Simpsons: Road Rage), niin Wreckless voi olla hyvä valinta. Jos taasen tykkää vähän erilaisista peleistä, jotka ei tavallisiin pelimuotteihin kelpaa, tai muuten vain eroavat edukseen harmaasta keskivertopelistä (esim. Rez, Space Channel 5, Ico), niin JSRF on erinomainen valinta.

JSR ainaskin aikoinaan kolahti muhun sen loistavan ideansa ansiosta ja helvetin hienon toteutuksensa takia. Pelissä oli tyyliä :) Graffat oli toteutukseltaan ennennäkemättömiä (olihan cel-shadingiä käytetty jo Wacky Racersissä, mutta JSR:ään se sopi kuin nyrkki otsaan), ja pelin soundtracki on yksi parhaimmista, mitä olen kuullut ikinä. Ja ilmanhan näitä peli ei olisi ikinä ollut niin hyvä, kuin se nyt oli.

Uskon (ja toivon), että JSRF on edeltäjänsä veroinen.

Ylös Bottom