Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Montako peliä ostatte kuussa/vuodessa?

Aikavälillä 19.11-21.12 6kpl

DOA3
F12002
Rallisport challenge
HALO
Splinter Cell
MotoGP

Tätä rataa tuskin jatkan :D , mutta ehkä 2-3peliä /kk
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
mitäs pelei sul sit on?

Halo ja Splinter Cell. Siis budjetti kyllä riittäis enempääkin mutta ne mielenkiintoisimmat pelit on vielä julkaisematta.
 
XBoxille ei tule pelejä paljon ostettua näillä hinnoilla, luultavasti jotain 5-6 peliä vuodessa. PC:lle tulee sitten ostettua 10-13 peliä vuodessa.
 
Aina kun erehtyy pelikauppaan meneen ihan vaan vaikka kattoon tarjontaa niin kummasti tulee köyhdyttyä. Tarttis koittaa hallita itteensä vähän paremmin. Kone ollu syyskuun lopusta, ollu 6 peliä joista myin Hunter:the reckoningin veke kun se oli niin kakka.
 
Minulla on 14 Xbox-peliä (http://lehto.net/tero/stuffit/pelit/xbox/xbox-pelit.asp) ja konsoli on ollut huhtikuusta lähtien, joten tulee noin 1,5 peliä per kuukausi.

Monet näistä olivat spontaaneja heräteostoksia. En ole kaikkia edes ehtinyt vielä kunnolla pelata.

t. tero
 
Viime vuonna ostin 35 Xbox peliä, koneen sain maaliskuussa elikkäs ostin about 4 peliä per kuukausi, nyt pitäis rajoittaa ostelua ku rahat on loppu:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan redlynx
Viime vuonna ostin 35 Xbox peliä, koneen sain maaliskuussa elikkäs ostin about 4 peliä per kuukausi, nyt pitäis rajoittaa ostelua ku rahat on loppu:D

No sulla ei oo ainakaan peleistä puutetta. Miten sä ehdit pelaamaan niitä kaikkia. Enkä ihmettele kun rahat on loppu.

Itse ostan pelejä noin yhden kuukaudessa, mutta se riippuu tietenkin rahatilanteesta ja siitä olenko pelannut edellisen läpi.
 
redlynx ei todellakaan kato mitä ostaa. ei millekkään konsolille löydy mitenkään 35:ttä peliä. itse ostan arviolta yhden kahdessa kuukaudessa eli jotai 6 vuodessa. Xboxin sain tosin vasta jouluna, että tuo ei ole ihan varmaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vjh
No sulla ei oo ainakaan peleistä puutetta. Miten sä ehdit pelaamaan niitä kaikkia. Enkä ihmettele kun rahat on loppu.
Oho tais johtaa harhaan toi mun edellinen viesti siis oon omistanu 35 pelii mut oon aina vaihtanu niit uusiin täl hetkel hyllys 13kpl. Nyt pelaan: Morrowind, NHL hitz 03, Sega GT, Transworld snowboarding, Unreal ja Haloo MP:nä.

Flashmasterille voin sanoo et ekat kuus pelii oli heräte ostoksii (paitsi Halo) eli en tienny niist oikeestaan mitään (esim wreckless, Deadly skies, Crash ja enclave olis jääny ostamatta jos olisin kokeillu enne ostoo)
 
Pelejä ostan ihan satunnaisesti. Joskus 5 kuussa, joskus ei mitään kuukausiin.

Viiimeksi hankitut konsolipelit:
Time Splitters 2 (XB)
Splinter Cell (XB)
RE:0 (GC)
Zelda (N64)
 
Ostelen välillä pelejä isojakin määriä, mutta uusille konsoleille (NGC, Xbox) aika harvakseltaan. Boxille lokakuusta tähän päivään 6 peliä, Cubelle marraskuusta 7. DC:lle ostan kaiken mikä vähänkin kiinnostaa, siksipä DC-pelejä on hyllyssä n. 280 kpl.

Viimeiset ostokset Yoshi's Story+Blastcorps+Conker's Bad Fur Day+Perfect Dark N64:lle, 4 peliä 3DO:lle, KOF2001 Dreamcastille, Max Payne Xboxille ja NFS: HP2 Cubelle.

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan redlynx
Oho tais johtaa harhaan toi mun edellinen viesti siis oon omistanu 35 pelii mut oon aina vaihtanu niit uusiin täl hetkel hyllys 13kpl. Nyt pelaan: Morrowind, NHL hitz 03, Sega GT, Transworld snowboarding, Unreal ja Haloo MP:nä.

Flashmasterille voin sanoo et ekat kuus pelii oli heräte ostoksii (paitsi Halo) eli en tienny niist oikeestaan mitään (esim wreckless, Deadly skies, Crash ja enclave olis jääny ostamatta jos olisin kokeillu enne ostoo)
Joo siis toi selittää paljon. Mä kuvittelin, että sulla olis nyt 35 kaupasta ostettua täyshintaista peliä :)
 
Ylös Bottom