Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Coyote
Eipä taida xboxille tuota kunnollista rattia sitten edes tulla. Miksi ei mikkisofta koodaa vaikka Sidewinder-tuotemerkin alla kulkevia ohjaimiaan Xbox-yhteensopiviksi? Vituttaa tuollainen saamattomuus... Mitään madkätsejä tai käts-ö-fishejä on mulle turha tarjota![]()
Joudut odottamaan xbox2:sta jos saa silloinkaan. Sony/Logitech hanskaa homman.
Ongelma siis tosiaan on se, että pelit eivät rattia tue. Voidaan julkaista kuinka hieno ratti tai adapteri tahansa, mutta se on turhaa ilman pelitukea.gilgamesh1 sanoi:Eipä tuo nykyinen rattitilanne paljoa hurraamista aiheuta. Itse ainakin olisin valmis maksamaan kunnon ratista, tai edes toimivasta välisovittimesta, jolla PC-ratit saisi luotettavasti toimimaan Xboxissa. Vielä kun saisi Logitech Momo Forcen Xboxille niin riemun päivät koittaisivat.
Eikös Logitech:llä ole joku ratti xboxille? En kyllä tiedä onko force-ratti, mutta kun jostain kysyin, niin ei sekään kuulemma ole muita kummempi!Jopo sanoi:Logitech:iltä on tulossa Force ratti. Katseltiin kaverin kanssa GNT sivuilta joten odottakaa vielä hetki ennen kuin menette sen Madcat:in ruoskan ostamaan. TAitaa siis olla parasta tähän asti tulossa, polkimilla.
Jopo sanoi:Logitech:iltä on tulossa Force ratti. Katseltiin kaverin kanssa GNT sivuilta joten odottakaa vielä hetki ennen kuin menette sen Madcat:in ruoskan ostamaan. TAitaa siis olla parasta tähän asti tulossa, polkimilla.
Se taitaa olla sama ratti jota myytiin Anttilan viimeisimmässä kuvastossa nimelläIte L sanoi:Eikös Logitech:llä ole joku ratti xboxille? En kyllä tiedä onko force-ratti, mutta kun jostain kysyin, niin ei sekään kuulemma ole muita kummempi!
maolpa sanoi:Oletko päässyt mad catzia jossain testaamaan vai lukenut parjaavan testin jossain? Itse muistaisin sen saaneen ihan positiivisia arvioita.