Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Monty Pythonin lentävä sirkus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NviperO

KonsoliFIN Alumni
Haa!

Kerrankin televisiosta tulee jotain katsomisen arvoista, sillä YLE Teema alkaa pyörittämään Monty Pythonin lentävää sirkusta alusta asti. Osat 1-18 tulevat tänä syksynä ja ensi kevään aikana sitten osaan 45 asti. Eli katsottavaa riittää. Esitysaikanahan on perjatai klo 20:00 ja uusinnat pyörii maanantaisin 22:30.

Sarja tosin alkaa vasta 1.9 eli vielä on vajaat pari viikkoa odotusta, mutta pitää kyllä pistää itselleni muistutukset ettei mene ohi. :)

http://www.yle.fi/teema/id8412.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Python

Vastaus: Monty Pythonin lentävä sirkus

Wii!! Leffoista pidän toooosi paljon, mutta sarjasta mulla ei ole kuin haaleita muistikuvia varmaan 90-luvun alkupuolelta ylen esittämänä. Nyt sitten pääsee korjaamaan tämän nolon puutteen. Hienoa! :D

Loistavaa!

Viimeksihän Pythoneita taisi tulla kauan sitten SubTV:ltä tai jopa TVTV:ltä. Eli siitä on aikaa, eikä silloinkaan tullut katsottua kovin usein. Pitänee laittaa muistutus syyskuun alkuun.

Markus Laitinen sanoi:
Loistavaa!

Viimeksihän Pythoneita taisi tulla kauan sitten SubTV:ltä tai jopa TVTV:ltä. Eli siitä on aikaa, eikä silloinkaan tullut katsottua kovin usein. Pitänee laittaa muistutus syyskuun alkuun.

Silloin harmitti, että asuin alueella jossa ei moinen kanava näkynyt. :(

Iso kiitos, en olisi varmaan itse bongannutkaan tätä. Lentävä sirkus on mun suosikki Python-tuotannosta, täytyy yrittää saada kaikki talteen - onneksi on kaksi esitystä per jakso.

ShereKhan sanoi:
Iso kiitos, en olisi varmaan itse bongannutkaan tätä. Lentävä sirkus on mun suosikki Python-tuotannosta, täytyy yrittää saada kaikki talteen - onneksi on kaksi esitystä per jakso.

Kun kyseessä on Yle Teema niin uskoisin, että kaikki jaksot pyörähtää vielä kyllästymiseen saakka. Tuolla kanavalla kun ei taida olla paljoa sisältöä, niin uusitaan kaikki varmuudella monta kertaa.

Filmifriikistä saa hyvän boksin, kaikki Monty Python jaksot, reilu vuorokausi hauskaa huumoria ja aivan varmasti akalla menee hermo. Vain 199,90e Katsottu kahdesti, ja silti haaska.

Hieno homma. Syksyllä sitten Simpsonit eivät olekaan enää ainoa seuraamani tv-ohjelma, eli tv:n katselu taitaa sitten kasvaa ainakin kolmeen tuntiin viikossa (riippuen tietenkin näyttävätkö useamman jakson viikossa).

Jesh! Monty Pythonin huumori on aivan omassa luokassaan. Nähnyt ainoastaan elokuvat (Holy Grail hauskin komedia ikuna). Mites tuo Elämä on Pythonia, oliko se kooste Lentävän sirkuksen sketseistä, vai..?

Slash80 sanoi:
Kun kyseessä on Yle Teema niin uskoisin, että kaikki jaksot pyörähtää vielä kyllästymiseen saakka. Tuolla kanavalla kun ei taida olla paljoa sisältöä, niin uusitaan kaikki varmuudella monta kertaa.
Mikä on pelkästään hyvä juttu. Itse luen jälkikäteen monista mielenkiintoisista dokumenteista ja keskusteluohjelmista, ja kiroiluttaa, kun pääsi menemään ohi silmien. Ja sitten huomaan, että sama proggis tulee seuraavana päivänä klo 14:00. Ei muuta kuin Topfield hurisemaan.

(OT: Topfieldin tallentava digiboxi on muuten ehkä maailman paras ostos: nykyään tulee katsottua paljon enemmän niitä Teemalta tulevia laatuohjelmia, kun kaikki ohjelmatiedot tulee luettua ohjelmaoppaasta eikä lehdistä, joilla jopa SubTV on yhä jonkinlainen toisen luokan kanava.)

Tämä Lentävän sirkuksen uusiminen kokonaisuudessaa on taas vuoden suuria kulttuuritekoja. Klassisempaa komediasarjaa ei todennäköisesti ole olemassakaan, Pythonit aika pitkälti mullistivat käsityksen siitä, mitä TV-huumori voi olla. Tuskin olisi tuntemaamme Alivaltiosihteeriä tai Julmahuvia ilman Monty Pythonia.

Pisteet YLElle taas kerran.

Ylös Bottom