Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
OnpasLainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Tälläista aihetta ei olekaan ollut(uskoisin). Nimittäin yhtäkkiä iski mopokuume!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Onpasmutta tuo topicci on niin vanha. Osta vaan mopo, mopot on hauskoja vehkeitä.
Ei kannata ostaa vanhoja peeveitä tai mankeja. Ei vilkkuja, ei peilejä, ei tehoa ja liian pienikokoisia. Nämä nykyaikaiset mopot (lähinnä skootterit) ovat niin monipuolisia ja huolettomia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Totta kai ostaisin skootterin jos olisi rahaa... Ottaa päähän kun kavereille vain vanhemmat ostaa skoottereita ja mopoja. Olen niin kade![]()
Totta kai ostaisin skootterin jos olisi rahaa... Ottaa päähän kun kavereille vain vanhemmat ostaa skoottereita ja mopoja. Olen niin kade![]()
No, mulle ei ainakaan mitkaan porukat ostanu (autto kylla parilla tonnilla) Mut itse maksoin loput.. eli saastelin rahojani ja kesatyot!! jos tiedat et ostat mopon/skootterin ni ala saastaan on paljon kivempaa kun se on "sinun" eika iskan/aitin.. (ja sit ku myytkin sen ni SA saat ne rahatkin..)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
No, mulle ei ainakaan mitkaan porukat ostanu (autto kylla parilla tonnilla) Mut itse maksoin loput.. eli saastelin rahojani ja kesatyot!! jos tiedat et ostat mopon/skootterin ni ala saastaan on paljon kivempaa kun se on "sinun" eika iskan/aitin.. (ja sit ku myytkin sen ni SA saat ne rahatkin..)
Tietenkin säästän sitten kun niitä kesätöitä täällä alkaa saamaan iän puolesta, mutta juuri nyt ei oikein vielä niitä saa, kun pitää peruskoulu olla takana![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Juu mulla on nyt Derbi Senda X-treme R kulkee semmoset 70 vähän päälle. Ja onhan tuolla nyt paljon mukavampi huristella kuin jollain PV:llä (oli ennen Derbiä).
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Mulla oli sillon (ja saattaa olla vieläkin jossakin mummolan varastossa) Tunturi Super Sport -79 täysin vakiona. Huippunopeus oli jotain 55km/h. Siinä oli semmonen peli että ei ihan joka pojalla olekkaan. Pitäis ehkä käydä hakemassa se mopo pois sieltä varastossa ja laitella se kuntoon.![]()