Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mortal Kombat 11

Sindel auennut kaikkien ostettavaksi eilen illalla. Erikseen ostettuna 5,95 euroa.

Itseä ei ole aikaisemmissa sarjan peleissä tuo hahmo juurikaan kiinnostanut, mutta tällä kertaa kiinnosti kyllä. Ennakkoon trailereita katsoin jokusen ja liikearsenaali näytti hienolta ja kiinnostavalta. Sitä se myös on, kun eilen illalla hahmon lunastin ja hetken testailin. Jopa tällainen pottusormi pystyi ketjuttamaan muutaman tehokkaan liikkeen yhteen sopivissa tilanteissa niin, että 25-30 % kombot olivat ihan mahdollisia. Tykkään itse hahmosta ja se toi taas piristysruiskeen tämän pelin pelaamiseen pienen tauon jälkeen. Hahmolla on myös omaan makuun hienoja asuja ja varusteita avattavaksi, joten ihan mukava opetella Sindelillä pelaamaan ja siinä samassa availla erilaisia asusteita.
Jos peliseuraa haluaa ps4lle niin saa lisäillä.
 
Kai tämä tänne sopii. Mortal kombat "tanssi" tuossa videolla ekana jossa Raiden pakottaa omilla voimillaan muiden raajat ties mihin asentoihin.

 
Jessus. Mä en oo vieläkää voittanu Kronikaa siinä story modessa. Se on niin epäreilu!
 
Jessus. Mä en oo vieläkää voittanu Kronikaa siinä story modessa. Se on niin epäreilu!
Mutta ei silti puoliksikaan niin epäreilu kuin aikoinaan Shao Kahn xD Mun mielestä jopa Shinnok oli vi*tumaisempi kuin Kronika.

Juju näis bosseis on siinä että ei saa yrittää pelata ns normaalia peliä komboilla Ynm. Uppercutit tekee ihmeitä Kronikalle koska se ei muuta ku työnnä sitä vähän taaemmas, sit vaan hyppylyöntiä ja uppercuttia. Tai sit vaan kokoajan kiinni ja kauhee painostus niin ettei se kerkee tehä mitään.
 


Fujin näyttää ihan mahtavalta ja johan sitä on odoteltu, ainaki ite oon. Sheeva, ei koskaan ollu hirveen tärkeä itelle mutta tulee silti sellanen nostalginen fiilis aina kun og hahmoja tulee takasin. Guest hahmoja en oikein jaksa, varsinkin ku se on joku RoboCop..

Muutoin vaikuttaa kyl mielenkiintoiselta.
 
Jos tarinan jatko olisi ilmainen, niin jaksaisi kiinnostaa itseänikin, mutta nyt ei. Kuitenkin niin lähellä TLOU 2:n julkaisua, joka taas on hyvin lähellä Ghost Of Tsushiman julkaisua, joten tuossa kohtaa ei kyllä MK:n tekijöille enää heru yhtään lisää rahaa, vaikka MK 11 itsessään oikein hyvä peli oli ja on.
 
Tää on kova (myöhäisherännäinen). Laittakaas jotain vinkkiä mistä saa ton Aftermath Kollectionin halvimmalla (PS4). Uusi tarina ei niin kiinnosta mutta puuttuvat hahmot kyllä. Peruspeli lainassa tällä hetkellä eli täytyy sekin ostaa.
 
Tää on kova (myöhäisherännäinen). Laittakaas jotain vinkkiä mistä saa ton Aftermath Kollectionin halvimmalla (PS4). Uusi tarina ei niin kiinnosta mutta puuttuvat hahmot kyllä. Peruspeli lainassa tällä hetkellä eli täytyy sekin ostaa.

Store taitaa olla ainoa paikka mistä saa järkevällä hinnalla. Se oli juuri kesätarjouksessa muutama viikko sitten. Fyysiset versiot on näköjään aika kiven alla. Konsolinetissä näyttäisi olevan koko setti suolaiseen 69.90e hintaan.
 
Nyt on julki video siitä, miltä Rambo näyttää pelissä. Ja tietenkin miltä Syltty kuulostaa jälleen hahmon roolissa!


Itse diggailen aika paljon näistä hahmoesittelyvideoista. Rain oli myös varsin vekkulin näköinen lisä.

 
Ylös Bottom