Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mortal Kombat: Deadly Alliance

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
Mortal Kombatin comeback?

Midway on virallisesti paljastanut Mortal Kombat: Deadly Alliancen olevan kehitteillä GameCubelle sekä muillekkin konsoleille. Pelissä on kokonaan uusi grafiikkamoottori ja pelattavuuden lupaillaan olevan sekä perus- että erikoisliiketappeluista pitäville mieleen. Uusia hahmoja ja Fatalityjä on myös luvassa!

Lähde: GameSpot

Kysymys kuuluukin: Pystyykö sarja tuomaan mitään uutta kehiin? Itse muistan nuo pitkät pelituokiot SNESillä ilmestyneiden osien (1, 2 ja 3) parissa, mutta neljäs osa ja kolmosen Ultimate-sähläykset alkoivat jo maistumaan puulta (jep, maistoin niitä! :rolleyes: ).
 
http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_mkinfo.htm
--
Cloudchaser Nintendon mukaan uusi GameCubelle, Game Boy Advancelle, PlayStation 2:lle ja Xboxille tekeillä oleva Mortal Kombat-peli tulee olemaan nimeltään Mortal Kombat: Deadly Alliance.

"Mortal Kombat: Deadly Alliance on pelaajien odottama seuraava vaihe Mortal Kombat-pelisarjassa," sanoi Midwayn varamarkkinointipresidentti Helene Sheeler. "Täysin uusilla hahmoilla ja maailmoilla, ennennäkemättömillä ominaisuuksilla ja täysin uudella taistelumoottorilla, Mortal Kombat: Deady Alliance tulee asettamaan standardin kaikille tuleville tappelupeleille."

Kauppoihin peli tulee Syksyksi Yhdysvaltoihin ja Euroopan julkaisu seuraa tietojen mukaan pian sen jälkeen.
--

Aikamoista huttua on luvassa sanon minä.

- Esa
 
...hoh hoijaa...

MK1 ja varsinkin 2 olivat kyllä ihan mainioita pelejä, mutta sen jälkeen koko Mortal Kombat -sarja lähti menemään alamäkeen. Esim. MK4:sta jaksoin pelata puuceellä kokonaiset viisi minuuttia.

Toisin sanoen eipä tuo MK-sarja enää oikein jaksa innostaa.
 
Itsekkään en sinänsä mitään suurta toivon kipinää kyde pelin suhteen, mutta pientä kuitenkin. Ja aina jos haluaa pelata kunnon Mortal Kombatia, niin SNES vaan päälle ja MK2:ta takomaan!

BTW: Tämä on vähän off-topic kun ottaa huomioon että on Cube-alue, mutta tuo GBA:lla jenkeissä ilmestynyt MK Advance sai ainakin GameSpotissa todella huikeat 2.9 pistettä :D Taitaa jäädä tuo Deadly Alliancekin samaan kastiin sitten...
 
ja Mortal Kombat-linjoilla:

Mortal Kombat Mythologies (N64) http://ign64.ign.com/reviews/1914.html

Mortal Kombat Trilogy (N64) http://ign64.ign.com/reviews/454.html

Mortal Kombat 4 (N64) http://ign64.ign.com/reviews/1912.html

--

MK4 sai jopa yllättävänkin hyvät pisteet mielestäni, mutta kuten arvosteluista huomaa, niin aika lailla turhaa tavaraa N64-MK:t ovat ainakin IGN:n mielestä, voivat tosin olla väärässäkin. Itse en Mortal Kombatteja ole ikinä itse viittä minuuttia kauempaa pelannut, mutta aika huonon arvon ne ainakin omissa silmissäni ovat saaneet..

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
ja Mortal Kombat-linjoilla:
Mortal Kombat Mythologies (N64) http://ign64.ign.com/reviews/1914.html
Mortal Kombat Trilogy (N64) http://ign64.ign.com/reviews/454.html
Mortal Kombat 4 (N64) http://ign64.ign.com/reviews/1912.html
--
MK4 sai jopa yllättävänkin hyvät pisteet mielestäni, mutta kuten arvosteluista huomaa, niin aika lailla turhaa tavaraa N64-MK:t ovat ainakin IGN:n mielestä, voivat tosin olla väärässäkin. Itse en Mortal Kombatteja ole ikinä itse viittä minuuttia kauempaa pelannut, mutta aika huonon arvon ne ainakin omissa silmissäni ovat saaneet..

Jep, kuten sanoin jo aikaisemmin, kolmososan jälkeen on meno on maistunut puulle... SNESin MK:t 1-3 olivat aikoinaan hyvä vastus tuolloin jopa Street Fightereille! Muistan kun oli lehdissä artikkeleita tyyliin "Super Street Fighter 2 vs. Mortal Kombat 2", kun nuo molemmat ilmestyivät samoihin aikoihin. Kyllähän arvostelujen mukaan SSF2 voiton vei, mutta ei MK2:kaan jäänyt kuin muutaman pisteen jälkeen siitä 1-100 asteikolla (jota muuten suosittiin aika paljon tuohon aikaan, BTW :))
 
Koska kaikkihan RAKASTAVAT Mortal Kombattia (:D), niin ajattelinpa kertoa, että vanhoista MK-hahmoista tulee palaamaan tähän Deadly Allianceen seuraavat hahmot: Scorpion, Sub-Zero, Reptile, Rayden, Sonya, Jax, Shang Tsung ja viimeiseksi Quan Chi, josta en kyllä ole aiemmin kuullutkaan... varmaankin MK4:n hahmo (?), veikkaisin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Mitäs jos viritettäisiin keskustelua Mortal Kombat-ELOKUVISTA.. :D

Itseppähän pyysit :D
Siis ensimmäinenhän MK-leffa oli ihan viihdyttävä action-pläjäys, ainakin minun mielestäni, mutta kakkos-osa meni jo sellaiseksi räpellykseksi, että oksat pois. Näyttelijät paljon huonompia, samoin juoni ja tehosteet (jotka olivat "ihan ookoo" ykkösessä). Mortal Kombat Conquestinkin voisi mainita olevan jo kakkososaakin huonompaa huttua, mutta kyseessä nyt onkin tv-sarjan pilottijakso, eikä varsinainen elokuva. MK3-leffahan on jo tulossa, mutta mitäköhän siitäkin sitten tulee, saa nähdä.

Happy? :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


Itseppähän pyysit :D
Siis ensimmäinenhän MK-leffa oli ihan viihdyttävä action-pläjäys, ainakin minun mielestäni, mutta kakkos-osa meni jo sellaiseksi räpellykseksi, että oksat pois. Näyttelijät paljon huonompia, samoin juoni ja tehosteet (jotka olivat "ihan ookoo" ykkösessä). Mortal Kombat Conquestinkin voisi mainita olevan jo kakkososaakin huonompaa huttua, mutta kyseessä nyt onkin tv-sarjan pilottijakso, eikä varsinainen elokuva. MK3-leffahan on jo tulossa, mutta mitäköhän siitäkin sitten tulee, saa nähdä.

Happy? :D

Mortal Kombat 2 on kyllä yksi kaikkien aikojen suurimpia häpäisyelokuvia ainakin allekirjoittaneen mielestä. Paljon en ole sitä viitsinyt katsella, mutta näkemäni perusteella kyseessä on TODELLA huono elokuva.

- Esa
 
Eikai siinä mitään jos ne kunnon pelin onnistuu tekemään, jopa säädyllisellä tekoälyllä. Tuossa listassa ei ollut Johnny Cagea eikä Liu kangia ollenkaan, joka ihmetyttää minua suuresti.

Elokuvista puheenollen, ykkönen rox, kakkosen sux , lukekaa perustelut Vipahin ja Esan aikaisemmista viesteistä.
 
Tendogamersin mukaan tälläistä olisi luvassa:

"There is new information regarding Midway's in progress Mortal Kombat game. The following characters will be in Deadly Alliance: Scorpion, Subzero, Raiden, Jax, Sonya, Reptile, Shang Tsung, and Quan Chi. Quan Chi and Shang Tsung will be the main characters and their quest is to gain immortality."

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Tendogamersin mukaan tälläistä olisi luvassa:

"There is new information regarding Midway's in progress Mortal Kombat game. The following characters will be in Deadly Alliance: Scorpion, Subzero, Raiden, Jax, Sonya, Reptile, Shang Tsung, and Quan Chi. Quan Chi and Shang Tsung will be the main characters and their quest is to gain immortality."

Jeps... tuonhan minä jo kerroinkin pari viestiä aiemmin ;) Paitsi tuota "Quan Chi and Shang Tsung will be the main characters and their quest is to gain immortality."-kohtaa lukuunottamatta :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Pahoittelut Guardian Viper, mutta aika turha peli on silti kyseessä, veikkaanpa..

Niinpä, olet kyllä varmaan oikeassa... Mutta ainahan sitä toivoo että suosikkipelin jatko-osa olisi yhtä hyvä kuin se alkuperäinen. Mutta kun ottaa huomioon näiden uusimpien MK-pelien tason, taitaa olla aika turha toive.
 
MK:DA traileri ja screenshotteja siitä!

Sanokaa muut mitä sanotte, Mortal Kombat: Deadly Alliancen ensimmäinen traileri (ja myös sen ruutukaappauksetkin) näyttävät mielestäni todella upealta! Tuota ei kyllä ole mielestäni ilmoitettu virallisesti, että minkä koneen versiosta nuo on, mutta GameSpot on laittanut ne näköjään X-Boxin version alle, mutta uskon että Cubella tulee olemaan aikalailla samanlainen. Tässä kuitenkin tuo linkki traileriin ja ruutukaappauksiin, joissa pääosassa henkilökohtainen lempparini, Scorpion: http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2849951,00.html
 
Kyllähän tuo video näytti ihan hyvältä, mutta empä usko että päätyy ainakaan minun hyllyyni, pidän tappelupeleistä joissa on jotain kättä pidempää mukana eli se on varmaan Soul Calibur 2 jonka ostan.

Joskus ammoisina aikoina pelasin ystävälläni jotain mortal combattia oliko 1 vai 2 en tiedä, mutta lopetusten takiahan sitä pelattiin :D
 
Minä olen varmaan ainoa, jonka mielestä Mortal Kombatin traileri ei näyttänyt lainkaan lupaavalta? :p

Noh, minähän vihaankin tappelupelejä ja Mortal Kombatteja, joten olenkin ihan hiljaa..

- Esa
 
Ylös Bottom