Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mortal Kombat Deception

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja redwolf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

redwolf

New Member
Olisin aikeissa ostaa ton ja haluaisimpa nyt sitten tietää vähän kyseisestä pelistä. esim onko millanen yksinpeli, tarkotan sit conquest juttuu (vai mikä olikaa). onko mitään mahdollisuutta muuttaa yksinpelissä hahmonsa ulkonäköä yms. entä onko tappelupelinä hyvä?

Vastaus: Mortal Kombat Deception

Yksinpeli mielestäni ei ollut niin hyvä kuin deadly alliancessa, mutta on se monipuolisempi kyllä.

Conquest modi oli kyllä mielestäni aivan turha en ainakaan minä hakisi sellaista tappelupelistä.

Muut modit olivat ihan kiva lisäys kai?!?

Taistelupelinä annan arvosanan 7/10, paljon parempia on olemassa vaikka xboxilla hyviä tappelupelejä onkin niukasti.

Itse en tätä pelaisi!!!! :rolleyes:

Mistä löytyy se video pätkä jossa Raiden tappelee Shang Tsungia ja Quang Chi'ta vastaan, videossa nähdään myös Onaga....

Auttakaa, olen yrittänyt etsiä sitä kauan.

Saihan tämä peli Pelit-lehdessä 80 pojoa, joten ei niin huonosta pelistä liene kyse. Taattua Mortal Kombatiahan tuo on. Kyllä minä varmaan tuon voisin ostaa, kun en kerta tuota Deadly Alliancea jo omista. On ollut ikävä sitä "Finish him/her" ääntä :D

Deadly Alliance on pelattavuudeltaan jonkin verran parempi, mutta Deception on hyvä peli. Conquest-moodi on minusta ihan mukava lisä peliin. Minä ainakin olen sen kahlannnut pariinkin otteeseen läpi. Minä nyt taas olen semmoinen MK-friikki, eli en ole oikein koskaan muista tappelupeleistä pitänyt. MK sen olla pitää.

Minä suosittelen tätä peliä, mutta varmaankin Tekkenisteillä sun muilla DOAn hakkajilla on eriävä mielipide.

Ylös Bottom