Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mortal Kombat

Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Eilen tuli ostettua peli, hiton hyvältä maistuu. Mutta mutta, tuli pelattua pari tuntia tuossa story-moodia, välivideoita ei näköjään saa mistään napista keskeytettyä - poistuttua menuun. Noh, nappasin sitten vain guiden auki ja hyppäsin dashboardiin. Nyt: ei näy mitään story-edistystä, ei kolikkoja, ei challenge tower edistystä.... Onko joku yleinen bugi vai mitä helvettiä nyt on tapahtunut? Kohtuu rankasti ärsyttää vaikkei pelitunteja ollut takana kuin 2-3h mutta jos noita videoitakaan ei voi skipata niin onpa hauskaa vetää tarina taas alusta asti... Not cool.
 
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Eilen tuli ostettua peli, hiton hyvältä maistuu. Mutta mutta, tuli pelattua pari tuntia tuossa story-moodia, välivideoita ei näköjään saa mistään napista keskeytettyä - poistuttua menuun. Noh, nappasin sitten vain guiden auki ja hyppäsin dashboardiin. Nyt: ei näy mitään story-edistystä, ei kolikkoja, ei challenge tower edistystä....

Peli tallentaa yleensä välivideon alussa (ainakin PS3 puolella vilkkuu teksti "tallennetaan"). Luultavasti olet siis katkaissut virrat juuri kriittisellä hetkellä kesken operaation ja save on korruptoitunut. Tallennusjärjestelmä on kyllä typerästi suunniteltu: varmuuden vuoksi välidemoa pitäisi jaksaa katsoa ennen kuin poistuu, mutta kuitenkaan sitä ei saa skipattua seuraavallakaan kerralla.
 
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Peli tallentaa yleensä välivideon alussa (ainakin PS3 puolella vilkkuu teksti "tallennetaan"). Luultavasti olet siis katkaissut virrat juuri kriittisellä hetkellä kesken operaation ja save on korruptoitunut. Tallennusjärjestelmä on kyllä typerästi suunniteltu: varmuuden vuoksi välidemoa pitäisi jaksaa katsoa ennen kuin poistuu, mutta kuitenkaan sitä ei saa skipattua seuraavallakaan kerralla.

Jees, eiköhän tässä käynyt juuri näin. Ajattelin että peli ehti jo tallentaa, mutta ei näköjään... Ikävää vain oli että KAIKKI edistyminen lähti, ei pelkästään story-mode. Noh, ei tätä pelaamattakaan voi olla, alusta vaan, nyt lähtee aina tappelun kesken exit gamella varmuuden vuoksi (miksei tätä voi edes pausettaa välivideoiden keskellä ja vaihtoehtona oisi save&exit?) ja katsoo sitten seuraavalla kerralla videot uudestaan. Ja pelisession lopuksi käyn vielä kryptasta avaamassa jotain niin ainakin tallentaa siinä vielä statuksen :)
 
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Paljonko tuo online pass maksoi PS3:lla euroopassa, ennen kuin verkko laittoi lapun luukulle? Huuto.netissä pelistä on tarjontaa, mutta passit tietenkin käytetty valtaosassa...
 
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Ja PS3-version omistajille hyviä uutisia: Mortal Kombatia pääsee toistaiseksi pelaamaan verkossa myös ilman nk. Kombat Passia. Tällaiseen tilapäisratkaisuun turvauduttiin, koska Store on edelleen poissa pelistä.

The PlayStation 3 version of Mortal Kombat is seeing the end of an irksome TECHNICALITY: the "Kombat Pass," a token that is required for online play but cannot be redeemed while the PlayStation Store is offline, is being temporarily waived. Up until now, the pool of online combatants was limited to those who hastily activated their passes right before the PSN fell into a coma in late April.

Lähde: Joystiq
 
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Kaverien suosituksista hankin tämän eilen, ja on ollut iso positiivinen yllätys. Pelimekaniikka on vakuuttavaa, peli ei ole ollenkaan niin rikkinäinen kuin mitä ennakkoluuloni meinasivat.

Tästähän voi järkätä ihan hyvin vaikka turnauksia.

Tarinaa riittää tosi pitkään, olen varmaan vasta puolessa välissä. Ainoa asia mikä tuossa tarinassa häiritsee on se ettei voi pelata omalla hahmolla vaan sillä mitä tarina määrää.

edit: Nyt täytyy sanoa että viime päivinä on ollut ihan mahdottoman vaikea liittyä mihinkään online lobbyyn, pelkkää "game session is no longer available" tulee vaan. Pääsen ehkä yhteen viidestätoista king of hte hill-matsista ja joskus jopa siihen että matsin pitäisi alkaa, sit peli heittää ulos lobbystä.. Ei vika ei ole minun yhteydessäni.. Justiinsa tätä kirjoittaessani pääsin sisään yhteen lobbyyn, "game in progress, please wait" ja sitten koko xbox jumahti, ruutu paikalleen eikä minkään painaminen auta. Nyt en voi kyllä ruusuja antaa tämän pelin onlineominaisuuksista.. Olisko Xboxin viimeaikaisella onlinepäivityksellä jotain tekemistä tämän kanssa? Onko kellään muulla yhtä vaikeaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Nyt kun saatiin pleikkarillekin nettipelit vihdoin taas pystyyn, niin tätä innoissaan sitten nettiin testaamaan ja mitä näenkään? Scorpionilla ja Smokella teleporttia spämmääviä raukkamaisia kakaroita, jotka tappavat peli-ilon liki samoin tein. Siis mieli tekisi kyllä pelata, kun sen verran omissakin sormissa vielä refleksejä löytyy, että vastustajia vastaan pärjää ihan hyvin ja voittojakin tulee vähän enemmän kuin tappioita, mutta että noitä spämmäriraukkoja pitää olla noin paljon? Vähintään 2/3 matseista vastaan tulee joku nurkassa istuva raukka, joka vetelee heti teleporttispämmejä, jos vähän uskaltaa mennä lähemmäs ja jos jäät kauemmas, niin erikoiskaukoaseliikkeitä tulee, jotka kuitenkin torjuttunakin kuluttaa energiaa aina vähän. Voi voi voi, ei voi kyllä muuta sanoa...
 
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Nyt meni se challenge tower vihdoin ja viimein, 100 yrittämän jälkeen :) Itse asiaan eli onko kenelläkään tietoa mistä näitä mk1 pukuja saa hommattua. Crypti käyty läpi :confused:
 
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Classicpukuja sai vain ennakkotilaajat/tietyistä kauppaketjuista tilanneet, ja nyt juuri ~5 rahalla online kauppapaikoilta.
 
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Törmäsin tänään PS3 versiossa ongelmaan, johon löysin ratkaisun ja laitan sen tänne mikäli jollakulla on myös sama tilanne. Eli ongelmana oli uusin MK päivitys 1.4 joka aiheutti sen, että joka kerta kun yritin ladata tämän päivityksen, niin pleikkari buuttasi itsensä. En päässyt pelaamaan juuri ostamallani Freddyllä ollenkaan tämän takia.

Netistä löytyi vastaus, joka poistaa ongelman:
Käynnistä Mortal Kombat offline tilassa. Mene sitten onlinepuolelle, jolloin peli pyytää päivittämään uusimpaan versioon. Tällöin tehtynä pleikkari ei buuttaa itseään. Ilmeisesti joissakin muissakin peleissä ollut sama juttu johon tämä sama kikka toimii.
 
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Mortal Kombat on saanut todella mittavan päivityksen. Tosin toistaiseksi se on jakelussa vain Xbox 360 -versioon. PS3:n omistajat saavat paikkonsa "lähipäivinä". Muutoslista on pitkä kuin P. Niskala, joten laitan sen spoilerin alle. Päivitys korjaa monenlaisia ongelmia mm. nettipelin suhteen ja hahmojen liikkeiden/hyökkäysten tasapainoa on hiottu.

General Gameplay Fixes/Tweaks
Fixed a couple of crash scenarios.
DLC billboards should now behave correctly on Xbox
You should no longer see online desyncs on Xbox that are related to alternate costumes or classic costume DLC packs.
MOTD handling and displaying code was tweaked.
Fixed a bug that could have resulted in tweakvars getting corrupted.
Fixed a crash in player select if you tried to exit out while the dlc box was open.
With the exception of Human Cyrax and Human Sektor, everyone’s alternate costumes should behave the same as their primary costumes and have the exact same move properties.
You can now block after a dash forward is completed if it was cancelled into from a special move. You canceling out of a dash into another dash was normalized for most of the characters. Dash Block canceling remains the same.
Wakeup attacks should have better invulnerability on them if done in the first 4 frames of the wakeup window. (this was added as a hotfix tweakable value)
You no longer get a completely free throw attempt after someone blocks your jump punch. The opponent has less block hit frames but chained combos from a jump punch will remain the same.
There were several reactions that could freeze players just before they landed from attacks and reactions such as Kano’s Airball and Cyrax’s Net air reaction.
Made many minor hitbox adjustments.
Tweaked the negative edge window.
Several low attacks were being parried incorrectly.
Nightwolf and Kenshi can no longer still absorb a projectile if they get hit out of their enhanced reflects before the recovery frames start.

Baraka
Baraka’s Blade Spin move starts up faster and is safer when blocked.
Baraka’s Enhanced Blade Charge (Blade Rush) attack goes farther now.
Baraka’s Chop Chop no longer auto corrects mid-move.

Cyber Subzero
Cyber Subzero can no longer handcuff certain characters by catching a wakeup attack with his enhanced Ice Parry.

Cyrax
Cyrax’s Buzzsaw is an overhead block and safer when blocked
Cyrax’s Bombs will no longer pop someone up who is in a 2nd Net reaction or in a Buzzsaw reaction.
Cyrax’s mk3 costume should behave the same as the primary costume now.

Ermac
Ermac can no longer leave an invisible fireball collision around.
Fixed damage scaling a few of his reactions.

Jade
All of Jade’s Enhanced Boomerangs (Reboomerang) will now return when the first hit is blocked.
Jade’s Staff Grab is slightly safer when blocked.
Jade’s U3 attack (Pole Vault) can be ducked.
Jade’s 4,F3 kick (Polecat) is safer when blocked.

Jax
The armor on Jax’s Enhanced Dash Punch (Dash Fist) and X-Ray (Briggs Bash) now starts instantly.
Added armor to the startup of Jax’s Enhanced Elbow (Elite Smash).
Jax’s projectiles (Energy Wave) recover a tiny bit faster.
Jax’s towards 3 attack (Big Leg) is now an overhead.
Jax can no longer frame trap someone with his Gotcha Grab.

Johnny Cage
Johnny Cage’s F3,2 (Take Two) no longer true combos into 2in1’d special moves
Johnny Cage’s Nut Punch does slightly less damage.

Kabal
Kabal can no longer leave an invisible fireball collision around.
Removed a couple unavoidable block traps with Kabal. (with F2 and 4)

Kano
If you don’t charge and hold the Enhanced Kano Ball it will now keep its armor.
Kano’s Knife Toss recovers slightly faster.

Kitana
Kitana’s Fan reactions on an airborne opponent damage scale correctly now.
Kitana’s X-Ray (Fan-Tastic) can no longer be reflected.

Kung Lao
Removed the pushback on Kunglao’s spin when blocked.
Ground Hat now leaves both players at neutral when hit close and leaves Kung Lao at a disadvantage when blocked up close.
Kung Lao’s overhead hat attack is slightly safer when blocked.

Liu Kang
Lui Kang’s Parry now can correctly give a first hit bonus!

Nightwolf
Nightwolf’s reflect should work better as a wakeup attack.

Noob
Noob’s Teleport Slam should connect better with some opponents.
Noob should no longer be hit on the ground after he is up in the air for his teleport.
Noob’s Shadow Charge hits overhead.

Quan Chi
Fixed an isse where Quan Chi’s Skull Projectile (Skull Ball) could sometimes become invisible.
Added some armor to the Quan Chi’s Enhanced Sky Drop (Sky Stomp).

Raiden
Raiden can no longer unavoidably frame trap someone with his Vicinity Blast.
Raiden has 2 additional recovery frames on his normal Teleport.
Raiden can’t be hit during his Enhanced Teleport (Sparkport).

Reptile
Reptile whiffed Elbow Dash now builds slightly less meter.
Reptile is held slightly longer after knocking someone down with the Elbow Dash.
A blocked Reptile Elbow Dash no longer pushes back.
Reptile’s Enhanced Slide (Slime Trail) now has armor on it.
Reptile can no longer leave an invisible Forceball collision around.

Scorpion
Scorpion’s Leg Takedown is safer when blocked.
Scorpion’s Enhanced Leg Takedown (Takeout) now has armor on it.

Sektor
Sektor can now 2in1 into the front and behind Up Missiles
Sektor’s mk3 outfit should behave the same as the primary costume
Sektor’s backjets will no longer get stuck firing, wasting precious fuel. (Yay!)
Sektor’s X-Ray (Massive Missile) can no longer be reflected.

Shang Tsung
The armor on Shang’s Enhanced Soul Steal now starts instantly
Shang Tsung’s Enhanced Soul Steal (Soul Capture) activates faster.

Sheeva
Sheeva’s Fireball is a mid block now and the Enhanced Fireball (Fire Blast) is an overhead.
Sheeva’s Ground Pound can correctly give a first hit bonus!
Sheeva’s Enhanced Jump Stomp (Jump Crush) now has armor on it.
Sheeva’s Air Grab has better anti-air collision on it.

Sindel
Sindel can no longer leave behind an invisible fireball collision around.
Sindel’s B1 attack is a low block.
Sindel’s Enhanced Scream is slightly faster now.
Sindel’s Scream (Yell) can no longer be parried.

Smoke
It’s no longer possible to handcuff opponents with Smoke’s Vibration (Shake) Parry.

Sonya
The armor on Sonya’s cartwheel (Krazy Legs) lasts until the first collision and Archkick’s (Arc Wave) armor lasts until her arch is almost over.
Sonya’s 1,1,4 (Fierce Assault) no longer true combos into 2in1’d special moves from it.
Sonya’s 3,1,4 (Beat Up) no longer true combos into 2in1’d special moves from it.

Stryker
Stryker’s Enhanced Baton (Baton Bash) Sweep’s 2nd hit is an overhead and is safer when blocked.
Stryker’s Grenades recover slightly faster.
Stryker’s Baton Roll starts up faster and the enhanced version has armor on it for a longer time.
Stryker’s Grenade Toss and Baton Sweep do slightly more damage.
Stryker’s B1,2,2 (Beatdown) combo is safer when blocked.

Sub Zero
Fixed some of the Ground Freeze reaction properties which were causing some other gameplay issues.
Sub Zero’s Enhanced Slide (Power Slide) now has armor.
The opponent is frozen for 10 additional frames to allow him to at least get a slide in for some trade cases were he could get nothing before.

Freddy Krueger
Freddy’s Nightmare Stance can’t be repeated instantly anymore.
Fixed a bug where Freddy could get stuck being immune to projectiles.
Freddy forward and backward Teleports (Hell Shift) build slightly less meter.
Some of Freddy reactions were not damage scaling correctly.
Tweaked the recovery on some of Freddy specials.

Kenshi
Kenshi’s X-Ray (Soul Blade) can no longer be reflected.
Kenshi is freed up sooner now when he absorbs a projectile with his (Blade Absorb)
Kenshi’s F2,2,B1 (Absentminded) reaction no longer lets opponents be hit just as they hit the ground.

Skarlet
Skarlet has an additional 10 frames before she can cancel out of her normal dagger toss.
Skarlet can no longer 2in1 cancel out of her Slide attack from her Red Dash.
Skarlet’s back throw now does normal damage.
Skarlet can do her U3 (Lifting Leg) attack from a dash now.

Lähde: The Sixth Axis
 
Vastaus: Mortal Kombat [PS3/X360]

Voiko king of the hill moodissa vain katsella toisten pelaamista niin halutessaan vai onko siinä pakko tapella välillä?
 
Ylös Bottom