Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotoGP 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotoGP 15

Onko tuossa jokin bugi noiden testipäivien osalta? Eli ne joissa ajetaan x ajan alle, ja saat 3 data packia pyörän kehitykseen. Kaikissa aikaisemmissa versioissa olen ekalla yrittämällä ajanut alle ajan ja yleensä usealla sekunnilla.

Nyt jään jopa viisi sekuntia, vaikka koitan oikoa härskisti ja laittomasti joka paikassa missä pystyy. Pyörää ei voi edes säätää testipäivien aikana, joten mentävä sillä mikä se on. En tajua..

Sai ajaa ihan äärirajoilla Pedrosalla Jerezissä et paalu tuli. Viime vuoden 14-versiossa tuli aikalail "löysin rantein" noi paalut.

Hyvä näin. Haastetta enemmän.

No niin,pitihän se tämä ostaa ja laittaa lataukseen. Yöllä kahdelta ostin ja kuuden aikoihin oli ladannu jo jotain 17.3, mut kuuden jälkeen lataa kui etana ois hitaus kilpailussa. Sen mitä tos testasin ni hyvältä vaikuttaa. Oletteko ajanu netissä? RIDEa tuli jonkin verran ajettua netissä ja 99% kisoista oli GLEAN RACEa,toivottavast tässäkin. Omppu taitaa olla ainoa kamulistallani joka tätä ajelee,joten laitan kamupyyntöä muillekin? Ja mulleki päin voi laittaa..PSN ID: hiphei_finland

En ole netissä testannut MotoGP peliä ikinä, pelkkää yksinpeliä pelannut. Voisihan sitä tietenkin kokeilla.

Olen kyllä tykännyt tästä paljon, on mielestäni parempi mitä edellinen versio ja kannatti ostaa.

Itekään en oo netissä koskaan koittanut kun ajan itsekin romurallia :D vois tosiaan kyl suomi porukalla koittaa.

Tässä vähän mielipiteitä radoista:

Losail,Qatar:Iltakisa pimeässä. Vaikka olenkin ajanut yleensä hyvää vauhtia, ei rata lukeudu suosikkeihini ollenkaan.
Austin,USA:Aika uusi rata. Jotenki rata ärsyttää välillä. En ole aina ollut parhaimmillani täällä.
Termas rio de Hondo,Argentiina:Myös aika uusi rata. Paljon paremmin suunniteltu kuin Austin. Ihan kiva ajaa.
Jerez,Espanja:Aina mukava ajaa,kivat mutkat. Tulostakin on tullut.
Le Mans,Ranska:Legendaarinen rata,jossa vauhti on ollut ihan hyvää.
Mugello,Italia:Ehkä MotoGP:n paras rata! Suunniteltu loistavasti,kivat mutkat!
Catalonia,Espanja:Tuttu jo F1-peleistä. Ihan jees.
TT Circuit Assen,Hollanti:Legendaarisen maineen omaava rata. Ihan ok.
Saschering,Saksa:Ihan rento rata, aina menestystä.
Indianapolis,USA: Rata ei oikeen innosta,mut menestystä on tullu. Legendaarinen jokatapauksessa.
Brno,Tshekki:Ikään kuin "kotirata". Oon parhaimmillani täällä.
Silverstone,Englanti:Tuttu jo F1:stä. Muistan aika hyvin radan.
Misano,San Marino:Melko uusi.En ole paneutunut kunnolla tähän rataan.
Aragon,Espanja: Tämäkin aika uusi rata. Vauhtia muistaakseni piisaa!
Motegi,Japani:Hieman "indycarmainen" rata. Ei hyvä muttei huonokaan.
Philip Island,Australia:Rento,hauska. Kivat mutkat,suht helppo
Sepang,Malesia:Tämäkin jo aika tuttu. Ei kyllä ihan suosikkeihini kuulu.
Valencia,Espanja:Nojoo menettelee. Tavallaan ihan hyvä suunnittelu.

Nyt on pieni pinta raapasu tehty ja täytyy todeta,ettei menny rahat hukkaan. Heti ensimmäisenä huomasin moto3 pyörällä,ett mutkaan jarruttaessa voi viedä sivuluisussa ainaki pro fyysikoilla. Tätä ei pystynyt tehä motogp14 ps3 versiossa. Toki pito on rajallinen ja välil kaatuikin,aivan kuten oikeastikkin. Sit testasin motogp luokan pyörää ja sama homma,lisäksi pystyy mutkasta ulos tullessa ajamaan pitkässä sladissa..tykkään. Pari kisaa ajoin netissä,eka oli tiukkaa "CLEAN RACE"vääntöä sijoista 4-10,olin lopulta5. Toises kisas olin kolmantena,näin kun huoneen hosti kaatui ja pari sekuntia myöhemmin tuli ruutuun teksti "ei yhteyttä hostiin" ja huone kaatui..todennäköisesti hosti race quittas ku kaatui.:( Hienoa ajaa netissä ku ajolinjat vaihtelee,eikä linjat ole ennalta arvattavissa kuin al:n ajaessa. Suosittelen tätä peliä ajopelien ystäville.:)

Nyt on pieni pinta raapasu tehty ja täytyy todeta,ettei menny rahat hukkaan. Heti ensimmäisenä huomasin moto3 pyörällä,ett mutkaan jarruttaessa voi viedä sivuluisussa ainaki pro fyysikoilla. Tätä ei pystynyt tehä motogp14 ps3 versiossa. Toki pito on rajallinen ja välil kaatuikin,aivan kuten oikeastikkin. Sit testasin motogp luokan pyörää ja sama homma,lisäksi pystyy mutkasta ulos tullessa ajamaan pitkässä sladissa..tykkään. Pari kisaa ajoin netissä,eka oli tiukkaa "CLEAN RACE"vääntöä sijoista 4-10,olin lopulta5. Toises kisas olin kolmantena,näin kun huoneen hosti kaatui ja pari sekuntia myöhemmin tuli ruutuun teksti "ei yhteyttä hostiin" ja huone kaatui..todennäköisesti hosti race quittas ku kaatui.:( Hienoa ajaa netissä ku ajolinjat vaihtelee,eikä linjat ole ennalta arvattavissa kuin al:n ajaessa. Suosittelen tätä peliä ajopelien ystäville.:)

Samaa mieltä. On tää ainakin parempiku aiemmat versiot. CPU:kin antaa paremman vastuksen nyt.
Eka kausi ajettu Careerissa,sijoitus kokonaispisteissä 4:s.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Moto3:sessa ja Moto2:sessa on nyt maailmanmestaruudet voitettu.

Josko huomenna tai ylihuomenna MotoGP:ssä ura jatkuu..

Oma arvosteluni tässä Moto GP 15pelistä.

Hyvää:
+Paikoitellen upea grafiikka.
+Äänet suht ok.
+Melko hyvä ajotuntuma. Pitää keskittyä. Slaidissa on välillä mukava ajaa. Mutkaanajo tärkeää.
+Pyörän säätämisellä paljon merkitystä.
+Paljon prätkiä ja niissä mukavasti eroja
+Uramuoto syvempi kuin koskaan.
+Radat mallinnettu varsin hyvin
+legendat
+paljon pelaamista
+sadesää (tosin voisi olla parempikin). Pyörä luistaa sateessa mutkissa ja pitää ajaa varovaisemmin.
+hyvät säätömahdollisuudet,joten peli sopii monelle.
+Kuskeissa eroja...

Huonoa:
-mutta saisi olla vähän enemmänkin.
-virheitä ja konerikkoja saisi kaiketi enemmän.
-legendoissa saisi olla Paroni Saarinen ja Giacomo Agostini
-yhtä vaikeustasoa kaivattaisin lisää
-saisi olla enemmän konerikkoja ja ajovirheitä CPU:lla.
-CPU-kuskit eivät vaihda vieläkään talleja (johtuen lisensseistä?)

Lisäksi haluan mainita yhtenä seikkana ihmispelaajan omat tilastot optionseissa:
Sieltä näkyy monta kisaa ajanu,monta voittanu,ollu paalulla,lyöny tallikaverin ym..erittäin hieno juttu! oli tosin jo 14:ssa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Yksinpuhelu jatkuu... :)

Kiva piirre pelissä on,et kuskeissakin on vähän eroja. Talleissa on ykköskuski,sitten vähän heikompi kakkoskuski ja välillä kolmaskin.

Ihan niinku oikeessa elämässä.

Esim: Dani Pedrosa on Marc Marquezin kakkoskuski.

(ÄÄää..Pedrosa tehty liian huonoks oikeeseen verrattuna!).

no jokainen varmaan ymmärtää mitä tarkotan jos on seurannu MotoGP:tä ja Formuloita.

Mä oon yllättynyt, että on noinkin hyvin mallinnettu voimasuhteet tälle kaudelle. Márquez on välillä ollu kisoissa 5-6. Kun aikaisemmilla kausilla se voitti pelissä välillä 100% kisoista, joka ei enää ollut realistista, vaikka oikeastikin suvereeni oli.

Itse kaipaisin yhtä vaikeustasoa lisää, koska nyt joutuu tarkoituksella jättää pyörän kehitys minimiin ja huono runko alle, sit on kivoja kisoja..

Mä oon yllättynyt, että on noinkin hyvin mallinnettu voimasuhteet tälle kaudelle. Márquez on välillä ollu kisoissa 5-6. Kun aikaisemmilla kausilla se voitti pelissä välillä 100% kisoista, joka ei enää ollut realistista, vaikka oikeastikin suvereeni oli.

Itse kaipaisin yhtä vaikeustasoa lisää, koska nyt joutuu tarkoituksella jättää pyörän kehitys minimiin ja huono runko alle, sit on kivoja kisoja..

Joo ei oo Marquez enää ylivoimanen. Sopivasti vaihtelua.

Mut joo ens vuodeks toivoisin et näil pikkutalleil ei enää juuri voitettais kisoja!

Tai ainaki niit pitäs kehittää jonku aikaa!!

Tulevaisuudessa olis makeeta jos talleissa tulis riitaa esim.tallitovereiden/pomon kesken. Niinku oikeissa MotoGP:eissä ja formuloissa.

On se vain hyvä peli. Just taas ajoin onlinessa muutaman kisan ja oli kyl ni puhdasta vääntöä kui voi yleisissä huoneissa olla. Yhdes kisas jouduin toisen virheen takia hiekalle,mut tämä päästi mut takas edellensä,vaik pari muutaki meni hänen ohi..herrasmieskuski.:)

Kaikki huoneet eivät toki ole yhtä "herrasmiesmäisiä".:(

Jossain videossa näin jotain tämmöistä: Ei kai tässä vaan ole mitään "saat tämän pyörän auki tasolla se ja se" roskaa? Niin vanhanaikaista pelleilyä.

Ylös Bottom