Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotoGP3 hype!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snaker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Snaker

New Member
Yes, I'm back kuten kuvasta näkyy!

Muut keskustelut/pelit/opiskelu vei mielenkiinnon joksikin aikaa mutta tulin nyt sitte takasin. :)

Sitten aiheeseen, tässä pari kyssäriä pelistä:

Mielipiteitä ennakkotietojen perusteella?
Tarkka ilmestymispäivä?
Aiotteko vaivautua ostamaan?
 
Juu, mielipiteitä kaivataan! ja minä haluaisin kuulla myös mitä mieltä ollaan oltu aiemmista MotoGp peleistä? sillä jollakin konstilla olisi saatava laskettua(/lisättyä?) mopoilukuumetta ennenkuin pääsee asfaltille kiinni oikeaan tavaraan!!
 
Aivan loistava peli ja sitä on tullu tahkottua jo todella paljon! Vaikeimmalle asteelle en ole asetuksia vielä päässyt säätämään, mutta ehkäpä tässä parin seuraavan päivän aikana :)
 
Juu, on tuossa itsekin tullu pari päivää tuota pelattua. :)

Kaverin kanssa pelattiin (easyllä) grand prix kisa ja pari kierrosta meni ykköseksi pääsyyn mutta koko kisan ajan oli kaverin kanssa tiukkaa taistoa siitä kumpi on ykkönen ja kumpi kakkonen.

Siihen olen kyllä pettynyt, että vaikka yksinpelissä normaalilla on aika-ajot, ei niitä ole moninpelissä. Enkä muuten yksinkään niitä saanut kunnolla pelittämään: Pääsin sijoja ylöspäin mutta jouduin silti aloittamaan sijalta 21. :(

Mutta aivan huippuostos tuo kyllä oli! Nosti PS2:n taas ansaitulle paikalleen paljon käytettynä pelikoneena PC:n rinnalla. 8)

Analogiset jarrut ja kaasu saavat kyllä miinuksia, joten loppupeleissä antaisin numeroksi 9.

Loppuun vielä totean, että en turhaan luopunut SSX Trickystä, THPS3:sta ja Half Lifesta tämän takia! :D
 
Pystyykö tossa säätämään ja virittämään kuinka paljon pyöriä ja onko niitä pyörä paljon?
Sitten vielä, että onko kaikissa pyörissä samanlaiset äänet vai onko esim kunnon ero 125cc ja isompien välillä ja samankokoistenkin välillä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jessev
Pystyykö tossa säätämään ja virittämään kuinka paljon pyöriä ja onko niitä pyörä paljon?
Sitten vielä, että onko kaikissa pyörissä samanlaiset äänet vai onko esim kunnon ero 125cc ja isompien välillä ja samankokoistenkin välillä?
Äänet oli erilaiset ja viritysmahdollisuuksia on seuraavat:

Kaikki tilat (Easy, Normal, Hard)
1. Vaihteisto
2. Ohjattavuus
3. Kiihtyvyys
4. Jarrut
5. Renkaat

Vain Normal ja Hard
6. Polttoaineen kulutus

Ratoja on 15, pyöriä 12. Pyöriä saa lisää suorittamalla erilaisia tehtäviä, ratojen määrä on vakio.

Ja sitten se edellä mainitsemani ongelma:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Siihen olen kyllä pettynyt, että vaikka yksinpelissä normaalilla on aika-ajot, ei niitä ole moninpelissä. Enkä muuten yksinkään niitä saanut kunnolla pelittämään: Pääsin sijoja ylöspäin mutta jouduin silti aloittamaan sijalta 21. :(
Niitä ei tosiaan moninpelissä ole mutta sain ne pelittämään yksinpelin puolella. En tiedä mitä edellisellä kerralla tein väärin mutta nyt sain itseni ajettua sijalle 16 ja sain alottaakin sitten sieltä kuten pitikin.
 
Moninpeliä pelatessa onko tuossa koneen ohjastamia motoja myös radalla? vai voiko peräti ajaa koko kautta moninpelinä?!
ajetaanko tuossa ura moodia, eli ensin 125cc ja siitä ylöspäin?
kallista mutta kaipa tämäkin on ostettava...
 
Onkos peli säilytetty ykkösosan tapaan realistisena ajomallinnuksen osalta, vai onko menty arcademaisempaan suuntaan?
Ja onkos se grafiikka niin hienoa miltä se screenshoteissa näyttää?
Itse en aikaisempia osia ole ostanut lähinnä ratojen vähäisyyden takia, mutta niitähän nyt näyttäisikin jo aika reilusti olevan.
 
12 pyörää!!! eihän se ole mitään! Montaa eri kokoa niitä sitten on (125cc,250cc,500cc,600cc,750cc...)?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Moninpeliä pelatessa onko tuossa koneen ohjastamia motoja myös radalla? vai voiko peräti ajaa koko kautta moninpelinä?!
ajetaanko tuossa ura moodia, eli ensin 125cc ja siitä ylöspäin?
kallista mutta kaipa tämäkin on ostettava...

Kauden voi ajaa 2 pelaajaa ja silloin on 20 koneen ohjastamaa motoa.

Uramoodi on mutta ei tietääkseni ole eritelty noita moottoripyöriä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rambo-Jorgen
Onkos peli säilytetty ykkösosan tapaan realistisena ajomallinnuksen osalta, vai onko menty arcademaisempaan suuntaan?
Ja onkos se grafiikka niin hienoa miltä se screenshoteissa näyttää?
Itse en aikaisempia osia ole ostanut lähinnä ratojen vähäisyyden takia, mutta niitähän nyt näyttäisikin jo aika reilusti olevan.

Realistinen on. Siinä on erillinen simulation valinta (on tai off). Ja on nimenomaan niin hieno kuin kuvissa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jessev
12 pyörää!!! eihän se ole mitään! Montaa eri kokoa niitä sitten on (125cc,250cc,500cc,600cc,750cc...)?

Itse en ainakaan löytänyt niitä missään eriteltyinä.
 
Eilen pikasen kokeilun perusteella voin todeta ettei mopo pysy hanskassa jos ajelee puoli-unissaan (simulaatio moodi päällä)... Hyvälle vaikuttaa, tosin Ducatin puuttuminen pyörävalikoimasta suoraan sanoen potuttaa, en sit tiedä löytyykö bonus-pyöristä?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan monster
Eilen pikasen kokeilun perusteella voin todeta ettei mopo pysy hanskassa jos ajelee puoli-unissaan (simulaatio moodi päällä)... Hyvälle vaikuttaa, tosin Ducatin puuttuminen pyörävalikoimasta suoraan sanoen potuttaa, en sit tiedä löytyykö bonus-pyöristä?!

Ei taida olla sopimus kunnossa niiden kanssa.
 
Mitenkäs vaikeustaso? Ovatko kisat helppoja/vaikeita/lähes mahdottomia voittaa vaikeimmalla tasolla? Vaikuttaako lähtöruutu, ts. ovatko peräpään kuskit niin hitaita että ei haittaa vaikka aloittaa viimeisestä ruudusta, kun ohi pääsee heittämällä? Kuminauhatekoäly vai realistinen?
Joku vertailu esim. autopeleihin olisi hyvä vaikeustason osalta. Esim. uusin TOCAhan oli uramoodissa naurettavan helppo, ja arcade-puolelta Burnout 1 olisi voinut tarjota enemmänkin haastetta.

Mielestäni liian helppo auto/mp-peli on raivostuttava, siksi kyselen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Mitenkäs vaikeustaso? Ovatko kisat helppoja/vaikeita/lähes mahdottomia voittaa vaikeimmalla tasolla? Vaikuttaako lähtöruutu, ts. ovatko peräpään kuskit niin hitaita että ei haittaa vaikka aloittaa viimeisestä ruudusta, kun ohi pääsee heittämällä? Kuminauhatekoäly vai realistinen?
Joku vertailu esim. autopeleihin olisi hyvä vaikeustason osalta. Esim. uusin TOCAhan oli uramoodissa naurettavan helppo, ja arcade-puolelta Burnout 1 olisi voinut tarjota enemmänkin haastetta.

Mielestäni liian helppo auto/mp-peli on raivostuttava, siksi kyselen.

Autopelivertailuja en voi antaa, en pelaa autopelä (juurikaan muita kuin Burnout2).

Easyllä pääsee heitäämällä (1 tai 2 kierrosta) sijalle 11-8 mutta siitä eteenpäin (itse pääsin) sijalle 2 (käytössä 5 kierrosta) neljännelle kierrokselle ja välillä en ykköstä ehtinyt edes ohittaa, joskus onnistui.

Realistisuus riippuu mitä tasoa käytät, itse olen pelannut easya ja normaalia. Easyllä tuntuu olevan brake assist aina päällä. Ja jos vielä enemmän realistisuutta haluat niin laita Simulation käyttöön.
 
Eiköhän tuossa ole vastusta sitten tarpeen vaatiessa. Pitänee jossain vaiheessa hankkia, nyt on tulossa BO2 niin ei vielä ehdi.. :)
 
Ylös Bottom