Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Hinta on WiiWare-peliksi aika korkea. Toivottavasti se ei karkoita ostajia (ja toivottavasti peli on hyvä).

Poikkeuksellisesti jopa pelin nettipuoli kiinnostaa jonkin verran. Tähänhän tulee päivittäisiä kisahaasteita, joissa kokonaismenestymistä seurataan leaderboardeilla.
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Jep, vähän ikävä kuulla että MotoHerozista tuli 1500 pisteen peli. Valitettavasti se saattaa karkottaa ostajia. Kyllä peli tietenkin itselle tulee ostettua, mutta 1000 pisteen pelejä on helpompi ostaa "yksi itselle, yksi lahjaksi"-periaatteella.
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

NintedoLife suitsuttaa previkassaan Motoheroezia kaikkien pelin osa-alueiden tiimoilta. Niin pelattavuus, fysiikat, ulkoasu kuin musiikitkin tuntuu olevan erinomaisia. Red Lynx on tainnut tehdä pirun hyvää työtä tämän kanssa. Kaipa se on minunkin tuettava osaltani kotimaista pelitaloa ja kaivettava kuvetta.
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

MotoHeroz nyt saatavilla! Lähti imuroitumaan...
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Pitihän tämä tietysti ostaa jo ihan kannatuksenkin vuoksi, eikä tunnin tyypityksen perusteella menneet rahat hukkaan.

Radoissa on kivasti vaihtelua ja Trialsiin verrattuna meno on paljon letkeämpää. Välillä voi pistellä jonkun matkaa pää turpeessa, eikä kisa silti ole välttämättä tuomittu hävityksi. Haastetta on silti riittämiin ja etenkin haamuja vastaan ajettaessa virhe kriittisessä paikassa on usein kohtalokas.

Kontrollienkin puolesta peli on armeliaampi kuin Trials, toisaalta ristiohjaimella ei yhtä tarkkaan kehonhallintaan pystyisikään kuin tatilla. Oleellisempaa on kaasun ja jarrun yhteispeli, ongelmia aiheuttavissa paikoissa ratkaisu on ainakin alkupään kentissä ollut rauhallisempi ja pehmeämpi meno.

Musiikki ja graafinen ilme vetosivat jo trailereissa ja toimivat isoltakin ruudulta. Pehmeää grafiikka toki on, mutta vastapainoksi ruudunpäivitys on täydellisen sulavaa.
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

MotoHeroz on kyllä taitopeli parhaasta päästä, 1500 bointsia tästä ei oo hinta eikä mikään.

Kentät paranee jatkuvalla syötöllä, haastetta löytyy ja kontrollit on loistavat!

Vahva suositus!
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Arvostelujakin on jo ilmestynyt jokunen:

Go ahead and believe the hype -- MotoHeroz is sensational. It's got a premium-level price tag and its learning curve will cause you some headaches once you get going, but if you can get past those two obstacles this is one of the best downloads WiiWare's ever seen.

IGN 9.0/10

Had this been released on disc at full price, it would be a strong recommendation. Even at the premium price of 1500 Nintendo Points, it's unmissable.

Nintendo Life 10/10

RedLynx fans who became ragdoll physicists in the all-too-literal crash course of motocross platformer Trials HD will feel right at home with MotoHeroz.

EDGE 7/10

This tough-as-nails 2D racer offers countless hours of physics-based fun, especially in chaotic four-player mode.

Official Nintendo Magazine UK 87/100
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Tarinamoodi läpi ja niin hauskaa oli, että taidan rykäistä uudestaan läpi tavoitteena kulta kaikista kentistä. Lopuksi vielä kolmas kerta "kaikki kerätään"-mentaliteetilla.

Päälle vielä online-haasteet pistetaulukkoineen. Päivittäin vaihtuvat skabat takaavat säännöllisen pelaamisen. Etenkin kun on niin surkea, että pitääkseen sijoituksen siellä 20-30 joukossa on pakko kerätä pisteitä joka lajista. Erityisen huonosti menevät haasteet, joita saa yrittää tosissaan vain kerran. Sama meininki kuin suomalaisilla urheilijoilla, eli harjoituskausi sujuu, mutta tosipaikassa on vetelät housussa (=auto katollaan). Kyllä se sijoitus tosta tietysti vielä tippuu.

Jos nyt jostain pitää valittaa, niin tarinamoodin kentät ovat vaikeudeltaan perin epätasaisia. Aivan loppupäässäkin oli kenttiä, jotka menivät heittämällä ja puolivahingossa ensimmäisellä kerralla läpi. Sitten saikin taas repiä hiuksia ja päästellä äänekkäitä ärräpäitä sekä lopulta tuuletella ja kirkua riemusta.
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Eilen ostin tämän helmen ja hauskaa on ollut. "Vielä yksi peli" muuttui äkkiä parin tunnin yövalvomiseksi. Tarinamoodia vasta ajelen mutta vaikuttaisi siltä että pelattavaa Moto Herozista löytyy pitkäksi aikaa. Etenkin kun nuo neljä innokasta pelaajaa löytyvät omasta perheestä niin kimppapelaamisestakin on kovat odotukset.
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Tuli pelattua Story Adventure moodi läpi. Aika vimmalla tuli pelattua. Pelissä on vahva vielä yksi yritys -fiilis mukana. Ei ole tosiaankaan mikään pullamössö peli, joka pelaa itsensä läpi vaan tässä tarvii vähän yritystä että pääsee eteenpäin. Hyvä jälkimaku tuli pelin läpäisyn jälkeen. Menin Nintendo Channeliin ja laitoin suosituspalkin oikeaan reunaan että very highly recommended. Nintendo Channeliin on muuten ilmestynyt pelin traileri, mutta siinä lukee että summer 2011, että taitaa olla vanha traileri.
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Kyllähän odotukset täyttyivät: Motoheroz on todella hauska ja laadukkaasti toteutettu peli. Nintendolifen 10/10-arvostelu on hyvin ansaittu, Motoheroz todella on yksi WiiWaren parhaista peleistä. Ainoat nikottelut ovat esiintyneet online-tilassa, jossa serveri välillä heittää ulos - ylikuormitusta?
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Jee, tulin ensimmäiseksi Catapult Chase one-shot online kisassa! Yli sekunnin nopeampi kuin kakkonen. Muissa kisoissa ei ole ollut läheskään noin hyvä tuuri.
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Ei lupaa pelin myyntimäärille kovin hyvää, kun katsoo omiakin sijoituksia noissa päivittäisissä haasteissa. Sijoitukset pyörivät jatkuvasti alle 50:n, enkä yleensä yritä kuin pari kertaa. Kokonaisranking näytti eilen olevan 194., vaikka olen pelannut haasteita vain muutamana päivänä.
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Yksinpeli meni läpi ja muutamasta tympeän ylivaikeasta tehtävästä huolimatta yleisfiilis jäi selvästi positiivisen puolelle. Vesikentät olisi tosin voinut suosiolla jättää pois, en muista nähneeni vähään aikaan missään pelissä yhtä kamalia kontrolleja kuin MotoHerozin uppelusajeluissa.

Puuttuvia kolikkoja ja henkiä en ole jaksanut kerätä, mutta nettipeli koukuttaa aika tavalla. Joka päivä tulee vähintään pikaisesti ajeltua uudet haasteet ja välillä innostuu jotain rataa hinkkaamaan enemmänkin. Paras sijoitus tähän mennessä taitaa olla eilisen One Shot -challengen kolmas sija. Nuo One Shotit ovat armottomuudessaan hieno lisä. Ylenmääräisestä harjoitushinkkauksesta ei ole valtavasti etua, koska yksittäisessä yrityksessä sattumalle jää väkisin sijaa - etenkin jos yrittää riskillä huippuaikaa varmistelun sijaan.
 
Vastaus: MotoHeroz (WiiWare, Suomipeli)

Täällä mennään puolessavälissä yksinpeliä. Kultamitalli on kaikista paitsi kahdesta vesikentästä joiden kontrolleista olen samaa mieltä hforad:in kanssa.
 
Ylös Bottom