Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Bundlepakkauksen myötä varmaan löytyy uusiakin hurjastelijoita radalle, joten ainakin meikäläinen voisi tänä iltana perustaa joukon avoimia KonsoliFIN-kisoja.
Ja ihan kisailun vuoksi meikäläisen järkkäämissä skaboissa on tasoitus päällä.

Ja jos mukaan ei mahdu, niin voi varmaan perustaa oman kisan ja mainostaa sitä vaikka täällä.
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Aika varmasti tulen ajelemaan. Missäs hitossa ne pelin päivitykset muuten viipyvät!:confused:
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Yritän ehtiä mukaan. Tosin ei välttämättä onnistu kun saattaa tulla muuta tekemistä.
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

ei ole tullut pitkään aikaan pelattua MotorStoria, mutta nyt tulen mukaan. eli olen tulossa
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Juu voisin tulla nytten pelaa suomalaisten kanssa kun oon vain pari kertaa ajannut ja mokannut kun rupesin tekemään ihme temppuja.
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Traddash sanoi:
Juu voisin tulla nytten pelaa suomalaisten kanssa kun oon vain pari kertaa ajannut ja mokannut kun rupesin tekemään ihme temppuja.
Tervetuloa nimenomaan kaikki vähän ajelleet, jotka haluavat kokeilla nettipeliä kohtalaisen siedettävässä seurassa. :)
Systeemi tosin sallii muidenkin osallistumisen, mutta paikkana on tietenkin EU Universe ja Nordic.
Yleensä ulkomaanelävät häipyvät aika pian, jos mikeistä kuuluu pelkkää suomea. ;)

karpaasi sanoi:
Missäs hitossa ne pelin päivitykset muuten viipyvät!:confused:
Ei pitäisi enää montaa viikkoa mennä.
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Minäkin mielellään tulen sinne. en kyl pitkään aikaa oo pelannu mut kyl viel osaan :)
Eihän sinne mikkiä välttämättä tartte? kun mul ei oo....hankinnassa kyl ehk joskus mutta ensi vuonna vasta:p
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Voisin myöskin tulla pelailemaan näin pitkästä aikaa.
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Ah så. Voisihan tuota käydä illalla ajelemassa kyllä. :)
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Höhs. Harmi kun olen poissa kotoa tämän viinkonlopun, muuten olisin kyllä tullut. kun en ole vielä suomalaisia vastaan kerinnyt pelailemaan :p Nooh.. toiste sitten.
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

karbaasi92 sanoi:
Eihän sinne mikkiä välttämättä tartte?
Ei ole mikkikään välttämättömyys, mikäli vain jaksaa muiden ölinöitä kuunnella.

Tarkoitus olisi käydä kaikki radat ainakin kertaalleen läpi. Otetaan 2-3 kierrosta riippuen vähän radasta ja kannattaa tsekata telkkarin kontrastit kuntoon yökisojen varalta. ;)
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Nyt v*tuttaa kun en Motorstormia omista... Saiskohan sen vielä jostain tällä kellonhetkellä :D
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Hervannassa näyttää asuvan. Laita privaa tai vastaa viestiketjuun jonka se kirjotti, tiedä vaikka toisi pelin..?
P.S mikä halvatun sutenööri mä oon?? :D
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Foxi sanoi:
P.S mikä halvatun sutenööri mä oon?? :D
Hehheh, pimpdaddy :cool:

No jospa mä sitten ostan sen joskus myöhemmin. Jos rahatilanne vaan on tarpeeks hyvä
 
Vastaus: MotorStorm 11.8. 21.00 -> (siis tänään)

Oli kyllä lystiä uusiks sitten vaan myöhemmin
 
Ylös Bottom