Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm 11.9 klo 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nikki

Active Member
jos taas pistettäis motarit kehiin, tosiaan tota coyote rataa en oo vielä saanut hommattua mutta eiköhän näilläkin pärjää, pääsee korkkaamaan ton headsetinkin että miten toimii.

Vastaus: Motorstorm 11.9 klo 23

missä pojat on, ei tuol näkyny ku tathalas ja mun bt headshitti ei oikeen wörkkiny, näytti ruudussa että ottaa puheen kokoajan vaikka oli hiljaa, jospa toi ny autto että sääsi mikin voimakkuuden ykköselle :)

ei hemmetti ku meni huonosti nyt, alku oli ihan oolrait mut loppukisat meni kyllä niin persiilleen, ihan ku ekaa kertaa olis ollu ratissa, jokainen mahdollinen virhe tuli kyllä tehtyä.:eek:

Nikki sanoi:
ei hemmetti ku meni huonosti nyt, alku oli ihan oolrait mut loppukisat meni kyllä niin persiilleen, ihan ku ekaa kertaa olis ollu ratissa, jokainen mahdollinen virhe tuli kyllä tehtyä.:eek:
Nooh, ei nyt ihan parhaita kuvioita tullut itsekään vedettyä. #)

Minäkin siellä kävin perää pitämässä. Oisko mun muuten pitäny kuulla teidän keskustelut vaikkei mulla mitään headsettiä olekkaan?

TontsaH sanoi:
Minäkin siellä kävin perää pitämässä. Oisko mun muuten pitäny kuulla teidän keskustelut vaikkei mulla mitään headsettiä olekkaan?

ei kuulu ilman headsettiä uuden päivityksen takia, ennen kyllä kuului.

Ylös Bottom