Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Kaljuapina

New Member
Laittakoon kaikki halukkaat tänne ilmoituksen kun haluavat peliseuraa. Meikäläisen saa vapaasti lisätä kaveri-listalle.
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Termoz_Fin saa pelin käsiinsä ensi vkolla joten saa jo lisäillä kaveriksi.. :)
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Mennään tänään Perjantaina pelailemaan Klo: 22:00 alkaen.

Laittakaa mulle PSN -tunnuksenne, niin kutsun tuolloin peliin. Mikäli että ole siis kaverilistallani.
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Mulla löytyy myöskin kyseinen peli joten voi lisäillä kaverilistalle...
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Eikö porukkaa kiinnosta ottaa KFin-matseja netin välityksellä? Aika monelta peli kuitenkin löytyy. On nimittäin netissä monin verroin hauskempaa.

Taitaa olla yksinpelit kesken :)
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Eikö porukkaa kiinnosta ottaa KFin-matseja netin välityksellä? Aika monelta peli kuitenkin löytyy. On nimittäin netissä monin verroin hauskempaa.

Taitaa olla yksinpelit kesken :)

Kiinnostaa toki. Tuossa viime perjantaina huhuilin porukkaa ja käytiinkin pelailemassa netissä. Kiitokset tosiaan mukana olijoille ja niille jotka eivät vaivaantuneet tulemaan vaan pelasivat muita pelejä, niin !"#%"& "#¤&#¤& ;)
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Eikö porukkaa kiinnosta ottaa KFin-matseja netin välityksellä? Aika monelta peli kuitenkin löytyy. On nimittäin netissä monin verroin hauskempaa.

Taitaa olla yksinpelit kesken :)

Kiinnostaa kovasti, mutta postimiestä ei ole vielä kiinnostanut tuoda peliä Englannin maalta.. :D
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Kiinnostaa toki. Tuossa viime perjantaina huhuilin porukkaa ja käytiinkin pelailemassa netissä. Kiitokset tosiaan mukana olijoille ja niille jotka eivät vaivaantuneet tulemaan vaan pelasivat muita pelejä, niin !"#%"& "#¤&#¤& ;)
Ai jaa.... Miksei mua kutsuttu :( No ei vaan. Mulle voi kisakutsua heittää aina kun siltä tuntuu koska tätä tulee pelattua hyvinkin runsaasti.
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Lisätkää ihmeessä Antzalainen, jos nettikisailu kiinnostaa.
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Ihan hyvät kisat oli eilen, tosin meikäläisen konsoli jääty, siksi häippäsin ja sitten rupesin kuuliaisesti seurustelemaan vaimon kanssa...

Mulla on vähän hankala vastailla viesteihin pelin aikana kun en omista vielä näppistä pleikalle, täytyy varmaan hommata. Laitelkaa kutsua kun pelailette puol ysin jälkeen iltaisin, silloin voi helpommin osallistua kun lapposet on koisaamassa ;)
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Ihan hyvät kisat oli eilen, tosin meikäläisen konsoli jääty, siksi häippäsin ja sitten rupesin kuuliaisesti seurustelemaan vaimon kanssa...

Mulla on vähän hankala vastailla viesteihin pelin aikana kun en omista vielä näppistä pleikalle, täytyy varmaan hommata. Laitelkaa kutsua kun pelailette puol ysin jälkeen iltaisin, silloin voi helpommin osallistua kun lapposet on koisaamassa ;)

Nojaa, en nyt siitä hyvästä tiedä... :) Paljonkos Kfiniläisiä oli paikalla parhaillaan? Kaljuapinan ja sun kanssa olin ainakin radalla samaan aikaan. Verkkopeli itessään oli tän lyhyen testinperusteella
tosi jees. Ei viivettä ja pätkimisiä. Sain pelin kasin aikoihin ja testasin 2 kisaa singleä ja sen jälkeen about 3 peliä netissä. Pitäis varmaan opiskella noi radat :D ennen seuraavaa online sessioo... Tänään ysiltä pelaamaan? (raflaan seiskalta, mut uskoisin ehtiväni ysiks pää- ja vatsa täynnä ruudun eteen...)

Eli perjantaina 14.11.008 klo 21.00 pasifikriftii, löytyykö pelaajia?

EDIT: Lisäilkää,PSN: Ramo_FIN, MSN: ramo@ren.to, AIM: hannuramo@mac.com...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Nojaa, en nyt siitä hyvästä tiedä... :) Paljonkos Kfiniläisiä oli paikalla parhaillaan? Kaljuapinan ja sun kanssa olin ainakin radalla samaan aikaan. Verkkopeli itessään oli tän lyhyen testinperusteella
tosi jees. Ei viivettä ja pätkimisiä. Sain pelin kasin aikoihin ja testasin 2 kisaa singleä ja sen jälkeen about 3 peliä netissä. Pitäis varmaan opiskella noi radat :D ennen seuraavaa online sessioo... Tänään ysiltä pelaamaan? (raflaan seiskalta, mut uskoisin ehtiväni ysiks pää- ja vatsa täynnä ruudun eteen...)

Eli perjantaina 14.11.008 klo 21.00 pasifikriftii, löytyykö pelaajia?

Aloittakaa vähän myöhemmin :)

No kuitenkin mä tuun mukaan 22:00 - 22:30 aikoihin kun olen saanut pojan unten maille ja koiran käytettyä lenkillä.
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Jos haluatte hivenen aikaisempaa peliseuraa niin lisätkää chuchunalle2.
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Meikäläinen pyörii pääsäntöisesti puol ysin ysin jälkeen onlinessä jos oon pelituulella. Kutsukaa vaan mukaan skaboihin.
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Lisätkää mut kaverilistallenne!

En ole nyt vähään aikaan ehtinyt tätä(kään) pelaamaan, mutta jos nyt kerkeäisi.
 
Vastaus: Motorstorm: Pacific Rift - peliseura

Jep, peliseura kiinnostaa. Lisäilkää mtlmanfi. Yleensä pelailen 21.30 -> jos pelailututtaa.
 
Ylös Bottom