Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

En hirveästi autopeleistä perusta, mutta tämän ostoa saattaisi harkitakin, ykkösosa kun löytyykin jo kaapista. Vieläkin kun ykkösosaa pelailee silloin tällöin, niin hemmetin hienolta se näyttää ja tuntuu uudempien pelienkin rinnalla!
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

MotorStormin ensimmäinen osa on todella hyvä(itseasiassa paras peli, mitä oon koskaan pelannut), grafiikka loistava ja autot ovat todella hyvin suunniteltu. Peliä on todella hauska pelata varsinkin, kun sitä pystyy pelata verkkossa (niin kuin monia muita PS3 pelejä) muita pelaajia vastaan. Uusia autoja, kenttiä ja pelimuotoja saa hankittua Playstation-Storesta, jos tarvitsee. Musakin on just oikeenlaista ROMURALLI musaa.

Kun peli oli pelattu 100 %:sti läpi, alkoi musiikit pikkuhiljaa rasittaa, varsinkin kun jotkut kappaleet toistuivat peräkkäin, mutta olihan joukossa joitain oikeasti huonoja kappaleita. Kentät rupesivat olemaan pikku hiljaa läpikotaisin pelattuja ja koettuja. Karu, hiekkainen maisema oli aluksi hyvä, mutta lopulta kaipasin rehevyyttä. Onneksi MotorStorm: Pacific Rift:ssä on luvassa uutta maisema tyyppiä(sademetsää), Split Screen 2-4 pelaajaa varten(jota muuten kaipailin jo ekaan osaan), verkkopeli 16:ta pelaajaa varten, yksitysikohtaisempi grafiikka, uusi ajoneuvoluokka: Monster Truck,16 erilaista rataa, yms. mukavaa.

Harmi kun pitää odotella MotorStorm: Pacific Rift:ä vielä syksyyn asti. Sitä ennen nautin pian alkavasta KESÄLOMASTA!!!

HYVÄÄ KESÄLOMAA KAIKILLE!!!!!!!!!
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Joo tätä kyllä odotan todella paljon, kun eka osakin oli tosi hyvä. Huono puoli siinä oli vaan se, että se oli liian itseään toistava ja ei sitä yksinpeliä jaksanut pelata kuin just ja just läpi. Mutta verkkopeli oli kyllä hyvä ja hemmetin hieno grafiikka.

Mutta tässä uudessa osassa on kyllä omasta mielestäni mahtavat maisemat ja paljon parempi ympäristö/paikka kuin 1-osassa. Voin kuvitella kuinka hienoa on ajaa tommosella vehreällä maalla ja tuntea laavan virtaus, tulivuoret ja sademetsän äänet. Uskon että tässä kyllä on yksi PS3:n paras grafiikkasista peleistä. Split-screenin lisä on kyllä tosi hieno juttu, mutta kyllä minä jo sitä odottelinkin tähän osaan.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Toi video vakuutti minut siitä että ostan tän pelin. ei jaksais enää odottaa:D
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

En ole ensimmäistä osaa kokeillut, mutta tämä kyllä kiinnostaa lähinä partypelinä samalla konsolilla.


Onkos muuten totta, että olisi 4 pelaajan splitcreeniä vai muistelenko omiani?
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Heh, eilen pelasin pitkästä aikaa ykkösosaa, ja heti muistuikin mieleeni miksi sen hyllyyn jätin.. Yksinpelin 4. taso tuntuu vaan olevan jotakin uskomatonta.. Ainakin tuo Rain God Mesa kisa rantakirpuilla.. Viimesen kierroksen viimesessä mutkassa johdan, ajan mutkan täydellisesti --> loppusijoituksissa 8 (oonko tosiaan NOIN huono :confused:)... Oli lähellä lentää uus DS3 seinään .. Netissä asiat parani ja sehän sen tuon pelin suola olikin..

Mutta ontopiccina sen verran, että tuo ykkösosan kokeilu vähän asetti epäilyksiä mun ostopäätökselle.. Aikasemmin kävin tänneki kirjottamassa, että polte on kasvanu vaikka alunperin ollut kiinnostunut ollenkaan (aivan kuin GTA IV:ssä). Nyt se polte hiipuu.. Nooh, kattoo ny
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Heh, eilen pelasin pitkästä aikaa ykkösosaa, ja heti muistuikin mieleeni miksi sen hyllyyn jätin.. Yksinpelin 4. taso tuntuu vaan olevan jotakin uskomatonta..

Haastetta niissä rittää, mutta voitettavissa ovat kaikki. Taktiikkavinkkinä, että ei kannata johtaa koko ajan, vaan mieluummin "pistesijoilla" loppuun asti, ja viimeisellä kierroksella ja mieluusti vielä vikassa mutkassa loppukirillä ohi ja voittoon. Jos itse johdat viimeiseen mutkaan on suuri todennäköisyys, että kuminauhakuskit tekevät saman sinulle.

Toivottavasti 2-osassa tuota kuminauhaefektia on hieman vähennetty, tai ainakin tehty se vähemmän raivostuttavaksi.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Jossain mainittiin, että jatko-osassa kiinnitetään enemmän huomiota ainakin siihen vaikeustasoon. Eiköhän tekoälykin koe jonkinnäköista uudistusta.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

En varmaankaan tule ostamaan ykkönen oli sellasta kuraa että huhuh ja syy siihen autot käyttäytyi ihan miten sattuu peli on aivan epärealistinen autoja ei saa ostaa eikä niitä voi edes tuunata ja se helvetin nitro zydeemi EIIIIIIIIIIIIIIII! :mad: Tuskin edes harkitsen pelin ostoa ellen sitten saa vielä 2 vouden sisällä tätä alle 4 eurolla: aargh olen puhunut! Ainut hyvä puoli pelissä oli Slipknot \,,/ eipä sitten muuta.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

En varmaankaan tule ostamaan ykkönen oli sellasta kuraa että huhuh ja syy siihen autot käyttäytyi ihan miten sattuu peli on aivan epärealistinen autoja ei saa ostaa eikä niitä voi edes tuunata ja se helvetin nitro zydeemi EIIIIIIIIIIIIIIII! :mad: Tuskin edes harkitsen pelin ostoa ellen sitten saa vielä 2 vouden sisällä tätä alle 4 eurolla: aargh olen puhunut! Ainut hyvä puoli pelissä oli Slipknot \,,/ eipä sitten muuta.

Niin, kaikkien pelien pitää olla äärimmäisen realistisia eivätkä saa erottua massasta...
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Autojen tuunaus ainut mittari? Need for speedissä tälläiset. Motorstorm on loistava peli ja jatko-osa varmasti vielä parempi.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Niin, kaikkien pelien pitää olla äärimmäisen realistisia eivätkä saa erottua massasta...

Enpä nyt kyllä ihan sitä tarkoittanut itse en vaan pidä siitä että kaikki autot, moottoripyörät yms heitetään heti kättelyssä sulle eikä itse joudu ostamaan jtn rupu autoo eka ja sitten sitä viritellä ja kisarahoilla voisi sitten ostaa aina uuden ja paremman auton. Itse siis pidän tälläisestä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

? Sitä varten on GT/Forza sarjat. Mitä tässä testasin ykköstä, niin ainakin Me Likes! Jos/kun PS3 tulee taloon hintojen pudottua, niin mopomyrskyt on ensimmäisiä pelejä sille mitkä hommaan. :) Todellakaan mitään bling-bling tuunausta tai muutakaan epäolennaista ei siihen kaipaa. GT tyyppinen virittäminen ei taasen olisi järkevää tälläisessa kuminauha-arcadessa. Laitat autosi vaikka kuinka hyväksi, niin vastustajat pysyy silti takapuskurissa. Hmm....
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

? Sitä varten on GT/Forza sarjat. Mitä tässä testasin ykköstä, niin ainakin Me Likes! Jos/kun PS3 tulee taloon hintojen pudottua, niin mopomyrskyt on ensimmäisiä pelejä sille mitkä hommaan. :) Todellakaan mitään bling-bling tuunausta tai muutakaan epäolennaista ei siihen kaipaa. GT tyyppinen virittäminen ei taasen olisi järkevää tälläisessa kuminauha-arcadessa. Laitat autosi vaikka kuinka hyväksi, niin vastustajat pysyy silti takapuskurissa. Hmm....

Juuri sen takia en aiokkaan peliä ostaa flatout kyl menee mutta motorstorm ja burnoutin tapainen kaahailu ei minuun vetoa. EI KIITOS MOTORSTORM 2!!
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Juuri sen takia en aiokkaan peliä ostaa flatout kyl menee mutta motorstorm ja burnoutin tapainen kaahailu ei minuun vetoa. EI KIITOS MOTORSTORM 2!!

jokaiselle toki suotakoon oma mielipide... mutta valitettavasti teidän mielipide on täysin väärä ja epäkelpo. MotorStorm on huippupeli, jonka saisi helposti pilattua, jos siihen laittaisi kaikenmaailman tuning systeemit. itse en ainakaan keksi miten sen saisi tämänkaltaiseen peliin istutettua niin, että se sopii.

huomioikaa sarkastinen aloitus;)
 
Ylös Bottom